بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: مجیدی هم روی نیمکت نبود و یکی از دلایل اُفت استقلال از دقیقه 85 به بعد، نبود او بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شکست تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در فینال جام حذفی در ضربات پنالتی و از دست دان قهرمانی، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

         

* شکست استقلال مقابل فولاد؟

استقلال خیلی بد نبود و در 90 دقیقه خوب بازی کرد. بازی در 10 دقیقه اول دست فولاد بود و در ادامه هافبک‌های استقلال بازی را گرفتند. درست است استقلال خیلی روی دروازه حریف موقعیت ایجاد نکرد و آنها یکی دو موقعیت با سر به دست آوردند، اما تیمِ مجیدی خیلی بد نبود. از دقیقه 85 به بعد، استقلال اُفت کرد که با تعویض‌های مجیدی کمی شرایط بهتر شد. فولاد اما، به لحاظ روحی آماده‌تر بود و بازیکنان دوندگی زیادی داشتند.

بیشترین عاملی که باعث عدم قهرمانی استقلال شد فشاری بود که به بازیکنان برای گرفتن جام وارد شد. با هر کسی صحبت می‌کردیم دنبال جام بودند، پیشکسوتان، هواداران و همه دنبال قهرمانی بودند. پیش از آغاز المپیک همه می‌گفتند حسن یزدانی در کشتی آزاد طلا می‌گیرد، اما نگرفت، چرا، چون فشار زیادی به او وارد آمده بود. فشار روحی باعث شد که استقلال نتواند بازی همیشگی خود را انجام دهد. پنالتی هم شانسی است. از طرفی، باید برگردیم به بازی قبلی که چطور دو بازیکن استقلال اخطار گرفتند و بازی به این مهمی را از دست دادند.

خط دفاع استقلال روز خوبی را سپری کرد و خط هافبک هم سعی در کنترل بازی داشت. زمانی که بازی به وقت‌های اضافه رفت هر دو تیم راضی به پنالتی بودند. خیلی دوست داشتم مجیدی جام بگیرد، اما متأسفانه نشد و امیدوارم برای فصل آینده تیم قوی‌تر بسازد. 

* استقلال برای دیدار فینال نیمکتی خالی داشت؟

نیمکت استقلال خیلی وقت است خلوت شده. مجیدی هم روی نیمکت نبود و یکی از دلایل اُفت استقلال از دقیقه 85 به بعد، نبود او بود. باید برای فصل بعد تیم خوبی ببندند، ترزیق مالی خوبی شده و نفرات فعلی حفظ شوند. باید سه چهار بازیکن درجه یک جذب شوند تا از اول فصل برای قهرمانی استارت زده شود. خیلی برای هواداران استقلال ناراحت شدم. آنها خیلی دوست داشتند فصل با قهرمانی در جام حذفی تمام شود. امیدوارم فصل بعد جبران کنند.

اخبار استقلال

 

       


 مطالب مرتبط:

فینال جام حذفی/ استقلال برای قهرمانی شانس نداشت؛ داور در برنده شدن فولاد نقشی اساسی داشت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار