ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: اگر قرار باشد کار به این شکل مدیریتی پیش برود، باز هم استقلال نمی تواند نتیجه بگیرد.

            

 به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با فارس، درباره شکست استقلال در ضربات پنالتی فینال جام جذفی مقابل فولاد و از دست دادن جام قهرمانی این رقابت‌ها، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

        

* شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان؟

استقلال و فولاد محتاط عمل کردند و بازی جاندار و درگیرانه‌ای شاهد بودیم. بیشتر دو تیم در میانه میدان درگیر بودند و موقعیت‌هایی هم ایجاد شد؛ حتی فولاد در 90 دقیقه هم می‌توانست به گل برسد.

هر دو تیم برای این مسابقه برنامه داشتند اما فرصت‌هایی که فولاد ایجاد کرد، بیشتر بود. هرچند استقلال هم می‌توانست در ضد حملات با استفاده از سرعت مهدی قائدی به ویژه در نیمه اول به گل برسد اما در پنالتی‌ها جام را از دست داد. تعویض‌های فرهاد مجیدی هم نتوانست در جریان بازی و پنالتی‌‌ها به تیم کمک کند.

از ابتدا هم گفتم باید مدیریت استقلال درست شود و تا وقتی باشگاه به این شکل مدیریت می‌شود، نمی‌تواند یک نفره به جنگ همه برود. این کار شدنی نیست. سعید آذری، مدیرعامل فولاد هر جایی بوده، به عنوان یک مدیر برتر کار کرده تیمش در هر زمینه‌ای موفق باشد و دیدید استقلال که از لحاظ مدیریتی مشکلات زیادی دارد، مقابل تیم چنین مدیری شکست خورد. درست نبود استقلال با این همه اعتبار مانند یک تیم محلی و با تلاش کادرفنی و سرپرست خود برای دیدار فینال جام حذفی به اصفهان برود.

* تاثیر انگیزه‌های بالای جواد نکونام در کسب قهرمانی فولاد؟

نکونام از وقتی کارش را شروع کرده نشان‌داده مربی بابرنامه‌ای است. وقتی خودم در استقلال مربی‌اش بودم به من می‌گفت تا وقتی جام نگیرم، به این تیم باز نمی‌گردم. برای فینال جام حذفی هم تلاش زیادی کرد و  به دلیل برنامه ای که برای دیدار با استقلال داشت، توانست به جام برسد. شک ندارم وی آینده بسیار روشنی در مربیگری دارد.

* فرهاد مجیدی برای دومین سال متوالی در فینال جام حذفی مغلوب شد؟

مجیدی در این مدت خیلی تلاش و به تیم کمک کرد. در این 11 هفته که استقلال دچار مشکلات مدیریتی بود، وی یک تنه بار را به دوش کشید و تا فینال حذفی پیش آمد. سهمیه آسیا را هم کسب کرد. هرچند مجیدی نمره قبولی گرفت اما باید استقلال جام می‌گرفت که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

برای آینده هم می‌گویم، اگر قرار باشد کار به این شکل پیش برود، باز هم استقلال نمی تواند نتیجه بگیرد. این تیم باید خیلی سریع بازیکنان مدنظر مجیدی را جذب کرده و برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌‌ریزی داشته باشد. حدود یک ماه دیگر باید استقلال به مصاف الهلال برود که در همین روزهای اخیر بازیکن ده‌ها میلیون یورویی جذب کرده است و می‌خواهد از این طریق به نتایج دلخواهش برسد اما وضعیت تیم ما را هم می‌بینید که چه اتفاقاتی برایش رخ می‌هد.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

فینال جام حذفی/ استقلال برای قهرمانی شانس نداشت؛ داور در برنده شدن فولاد نقشی اساسی داشت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار