Tofiqi AfsharZadeh

در حالیکه تمامی هواداران منتظرند هر چه سریعتر مظلومی از سمت مربیگری استقلال اخراج و مربی جایگزین مشخص شود، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: به محض بازگشت به تهران زمان برگزاری جلسه هیأت مدیره تعیین می شود و درباره تغییر مربی تصمیم گیری خواهد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، پندار توفیقی در گفت و گو با کاپ، درباره شکست استقلال در فینال جام حذفی اظهار داشت: شرایط بدی داریم و واقعا نمی توانم زیاد صحبت کنم.همه ناراحتیم و نمی دانیم چطور این اتفاق رخ داد.

وی ادامه داد: طبیعی است که از هواداران عذرخواهی می کنیم. واقعا شرمنده این عزیزان شدیم و نمی دانم شخصا به چه زبانی از آنها عذرخواهی کنم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه بهرام افشارزاده در گفت و گو با هواداران از برکناری پرویز مظلومی خبر داده بیان داشت: در آن لحظه شلوغ شد و من متوجه نشدم ایشان چه گفت. ضمن اینکه افشارزاده واقعا ناراحت بود و  پس از پایان بازی به سرعت ورزشگاه خرمشهر را ترک کرد.

توفیقی درباره تعیین تکلیف کادر فنی استقلال برای فصل آینده گفت: به محض بازگشت به تهران زمان برگزاری جلسه هیات مدیره تعیین می شود و تصمیمات مقتضی گرفته خواهد شد تا همه چیز روشن شود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار