4a13e0bb 82aa 4133 a2eb 095bf582f3dc

بازیکنان و کادر فنی استقلال بدلیل شکت در فینال جام حذفی با جریمه کسر قرارداد روبرو خواند شد و سه شنبه روز موعود برای انتخاب مربی جدید در جلسه هیأت مدیره استقلال.

 

به گزارش استقلال نیوز، پیرو شکست بازیکنان تیم استقلال در فینال جام حذفی و از دست دادن جام قهرمانی همچنین سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال اعضای این تیم را جریمه خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، استقلالی ها طبق آیین نامه باشگاه استقلال به همان ترتیب که قرار بود در صورت قهرمانی پاداش دریافت کنند بر اساس همان آیین نامه با جریمه کسر بخشی از قرار دادشان بابت از دست دادن جام هم مواجه خواهند شد.

بهرام افشارزاده این خبر را تأیید کرد.

 

همچنین اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال روز سه شنبه هفته جاری در جلسه ای که در دفتر بهرام افشارزاده تشکیل خواهد شد درباره آینده این تیم بحث و تبادل نظر می کنند.

بر اساس این گزارش، قرار است در این جلسه درباره اینکه مظلومی در فصل بعد هدایت تیم را در دست داشته باشد یا نه تصمیم گیری شود. این جلسه از ساعت 12 فردا آغاز می شود.

 

 

کاپ

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار