های وب

مدیران باشگاه در حالی از تمدید قرارداد با شرکت های وب سخن می گویند که هوادار استقلال به شدت از رفتار زشت این شرکت عصبانی هستند  

   

به گزارش استقلال نیوز، شرکت های وب که سال قبل اسپانسری باشگاه استقلال را بر عهده گرفته بود در مهمترین زمان با رفتارهای زشت خود باعث صدمه زدن به تیم استقلال و تقویت تیم رقیب شد حال خبر می رسد مدیران باشگاه به فکر تمدید قرارداد با این شرکت خیانت کار هستند! 

جالب است که های وب در مهمترین برهه زمانی به جای حمایت از باشگاه تحت قراردادش به فکر تقویت تیم رقیب شد حال خبر از توافق مجدد این اسپانسر با مدیران استقلال منتشر می شود!

چرا باید اسپانسری با این خیانت بزرگ همچنان در بدنه اقتصادی باشگاه استقلال به دنبال سوء استفاده باشد؟آن هم با حق اسپانسری بسیار ناچیز که حدود یک سوم قرارداد تیم رقیب با شرکت دیگر است؟

 آقایان که گویا علاقه فراوان به تیم رقیب دارند بهتر است بساط خیانتکاری  خود را در همان باشگاه مورد علاقیشان پهن کنند و استقلال را به دست کسانی بسپارند که با جمع کردن شلنگ آب، عدم پرداخت و ... به دنبال برهم زدن تمرکز تیم نباشند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

کمک مالی اسپانسر استقلال به پیروزی حقیقت داشت؛ اخراج «های وب» خواسته اصلی استقلالی ها

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار