اصغر ملکیان

اصغر ملکیان امروز طی مصاحبه ای جنجالی صحبت های کرد که نشان از برنامه دیگر برای تضعیف استقلال دارد 

به گزارش استقلال نیوز، اصغر ملکیان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در گفتگویی (اینجا بخوانید) صحبت های جنجالی کرد که نشان از برنامه و سناریوی دیگر برای نابودی استقلال است که توسط گماشته های سلطانی فر و علی نژاد طراحی شده است. 

        

به گزارش استقلال نیوز، امثال ملکیان که مشخص نیست با کدام لابی به باشگاه بزرگ استقلال رسیده است حتی هنوز درک درستی از مدیریت ورزش ندارد و نمی داند در چنین برهه حساس که تیم باید تقویت شود نیاز نیست طلبکارانه به بازیکنان بتازد آن هم وقتی خود این آقایان هیچ ثمره و فایده ای برای وضعیت نابه سامان باشگاه استقلال نداشته اند.

آقایان از رشد قیمت بازیکن گلایه می کنند و درخواست بازیکن را بی غیرتی و سودجویی قلمداد می کنند و راه چاره موفقیت استقلال را حذف بازیکنان کلیدی می دانند اما بهتر است آقایان بگویند کی قرار است مدیران بی کفایت دست از سر استقلال بردارند؟تا کی قرار است امثال شما در بدنه ورزش به دنبال کسب اسم و رسم باشند؟

زیادخواهی بازیکن اگر توسط یک مدیر ورزشی و کاربلد همچون سعید آذری ها اعلام شود هوادار به دیده منت می پذیرد اما وقتی توسط کسانی که خود کاسبان شهرت هستند این واژه ها تلاوت می شود هوادار می دانند این یک بازی تازه برای نابودی تیم بزرگ استقلال است!

لیست محرمانه فرهاد مجیدی را آشکارا لو می دهند و با عصبانی کردن بازیکن به فکر فراری دادن ستاره های استقلال هستند بعد خود را دلسوز استقلال جلوه می دهند!

این بازی های نخ نما و تاریخ مصرف گذشته را بهتر است گماشته های سلطانی فر و علی نژاد دیگر خاک کنند چون 8 سال تمام با این ترفندهای مسخره بازیکن را مقابل هوادار قرار داند و خود بی عرضگی های خود را اینگونه لاپوشانی کردند.

اخبار استقلال

           


 مطالب مرتبط:

استقلال را با ترفند حذف بی غیرتها پاکسازی(نابود) می کنیم؛ خریدهای محرمانه مجیدی از لیگ انگلیس و پرتغال است!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار