باشگاه استقلال

باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت آبی پوشان در توضیحاتی ارائه کرد!

 

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال که به دست مدیران بی کفایتی همچون احمد مددی اداره می شود پس از گذشت 10 روز همچنان با شعار و  وعده هواداران استقلال را به سکوت وادار می کند.

جلسه هیات مدیره باشگاه و کادرفنی روز سه‌شنبه به مدت ۱۲۰ دقیقه در فضایی صمیمانه با حضور آقایان اصغر ملکیان، رئيس هيات مديره، پرویز مظلومی، عضو هيات مديره، فرهاد مجیدی و صالح مصطفوی و به میزبانی مدیرعامل باشگاه برگزار شد.

آقایان مجیدی و مصطفوی در ابتدا ضمن ارائه گزارش درباره وضعیت فنی تیم، توضیحاتی پیرامون فهرست نقل و انتقالاتی ارائه کردند. باشگاه و کمیته نقل و انتقالات در حال حاضر گفت‌و‌گو با پنج بازیکن تمدیدی مورد نظر کادرفنی و همچنین ده بازیکن مورد نظر ایشان برای تقویت تیم را در دستور کار دارد.

در این جلسه روند مذاکرات مورد گفت‌و‌گو قرار گرفت و همچنین عدد نهایی و مورد تایید برای حضور بازیکنان در فصل پیش‌رو به تایید حاضرین در جلسه رسید تا نسبت به آن برای حضور بازیکنان مورد نظر کادرفنی اقدام شود.

همچنین احمد مددی مدیرعامل استقلال روز چهارشنبه برای بررسی شرایط میزبانی کشور امارات و انجام مقدمات لازم جهت دیدار استقلال ایران و الهلال عربستان از سري رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا که در کشور امارات و شهر دبی برگزار می‌شود، به این کشور سفر می‌کند.

بر اساس توافق انجام گرفته مقرر شد تا در این فاصله زمانی، مذاکرات باشگاه و بازیکنان از سوی اعضای کمیته نقل‌و‌انتقالات ادامه پیدا کند.

به گزارش استقلال نیوز، آقایان هواداران استقلال را ساده تصور کرده اند زیرا مشخص است که این سفر برای فروش ستاره جوان استقلال است و امثال مددی هیچگاه تلاشی برای موفقیت تیم انجام نخواهند داد از امروز قائدی را باید فروخته شده تصور کرد و ننگ این اتفاق را بر پیشانی امثال مددی بی کفایت زد.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

نقدی به صحبت های ریس هیات مدیره باشگاه استقلال" پاکسازی را از خود آغاز کنید ...

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار