محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: امیدوارم همانطور که هواداران از فرهاد مجیدی حمایت کردند، مجیدی هم از هواداران حمایت کند و بازیکنانی با شرایط مطلوب برای تیم در نظر بگیرد.

 

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص مسائل مختلف روز باشگاه صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

     

* وضعیت نقل و انتقالات استقلال..

نقل و انتقالات استقلال خیلی دیر آغاز شد. به نظر من مهم ترین کار ابتدا تمدید قرارداد با مهره های کلیدی تیم و سپس جذب بازیکنان جدید است.

* دیدار با الهلال و شروع تمرینات..

ما 22 روز دیگر بازی سختی با الهلال داریم و هنوز تمرینات تیم شروع نشده است. الهلال اردوی آماده سازی و بازی های دوستانه خود را برگزار کرد و لیگ عربستان هم آغاز شده است.

اما هنوز تمرینات استقلال شروع نشده و بازیکنان کلیدی تیم قرارداد خود را تمدید نکرده اند که این موجب نگرانی هواداران و پیشکسوتان شده است و مدیریت باشگاه باید پاسخگوی هواداران باشد.

* جذب بازیکنان معمولی!

تا اینجای نقل و انتقالات هم بازیکنانی جذب شده اند که با احترام خاصی که برای آنها قائلم خدا کند بتوانند در استقلال کارساز باشند و به تیم کمک کنند. این بازیکنان سطح بالایی نیستند و بازیکنانی معمولی هستند.

اگر در نقل و انتقالات 2 بازیکن خوب جذب شود خیلی بهتر از این است که 5 بازیکن معمولی جذب تیم شوند. امیدوارم 2-3 بازیکن کلیدی و تاپ جذب باشگاه شوند.

* فروش قایدی..

من فکر می کنم فروش قایدی قطعی باشد ولی اگر او را فروختند لااقل بازیکنی بیاورند که اگر هم سطح او نیست خیلی بدتر از او نباشد! به نظر من قایدی را فروخته اند و با پول فروش او در حال خرید بازیکن هستند.

* کمبود منابع مالی..

باشگاه استقلال هیچگاه تا این اندازه بی در و پیکر و بی سامان نبوده است و این خیلی بد است که همه نگرانند که وضعیت قراردادها چه می شود و چرا در باشگاه پول و منابع مالی نیست!

یک علامت سوال برای من وجود دارد و آن این است که چرا برای پرسپولیس پول هست اما برای ما نیست!؟

* جذب اشکان دژاگه..

امیدوارم خبری که در مورد جذب اشکان دژاگه منتشر شده است، شایعه باشد. دژاگه یک بازیکن پا به سن گذاشته است و مدت هاست بازی نکرده و به نظر من به کار تیم نمی آید.

* آرزوی پوشیدن پیراهن استقلال..

زمانی بود همه تیم ها به استقلال حسادت می کردند. ما زمانی یک تیم داخل زمین و یک تیم روی نیمکت داشتیم. اینها که نمی توانند استقلال را منحل کنند. پرچم استقلال همیشه بالاست و هر کسی برود و بیاید استقلال همیشه خواهد ماند. همه باید برای نام استقلال بجنگند و تلاش کنند.

نمی گویم بازیکنان به خاطر استقلال از پول بگذرند، به هر حال آنها هم در زندگی نیاز مالی دارند و زحمت می کشند اما باید با تعصب و غیرت پیراهن استقلال را به تن کنند. زمانی هر بازیکنی آرزو داشت پیراهن استقلال را به تن کند، چه برسد که برای این تیم بازی کند.

حمایت از مجیدی برای کسب جام

ما از فرهاد مجیدی حمایت کردیم و باز هم خواهیم کرد ولی از او انتظار داریم اگر تیم شرایط مناسبی ندارد، محکم و قاطعانه برخورد کند. مجیدی باید بداند که هواداران این فصل در لیگ فقط قهرمانی می خواهند. البته سرمربی این حق را دارد که بازیکنان مدنظر خود را جذب کند. شاید به خاطر کمبود بودجه بعضی از بازیکنان مد نظر او را نتوانند جذب کنند و این دیگر تقصیر مجیدی نیست. اما به هر حال امیدوارم فرهاد مجیدی قاطعانه و محکم عمل کند و همه جوانب را بسنجد تا در انتهای فصل به امید خدا جام قهرمانی برای استقلال بیاورد.

باز هم می گویم که از فرهاد مجیدی حمایت می کنیم. او از جنس و خانواده استقلال بوده اما باید تمرکز خود را بالا ببرد و فریب مدیریت را نخورد. امیدوارم همانطور که هواداران از فرهاد مجیدی حمایت کردند، مجیدی هم از هواداران حمایت کند و بازیکنانی با شرایط مطلوب برای تیم در نظر بگیرد.

* حمایت از مدیرعاملی فتح الله زاده..

امیدوارم با آمدن وزیر جدید و با انتخاب مدیرعامل جدید مشکل اداره باشگاه و همچنین دغدغه هواداران برطرف شود. متاسفانه تا مدیریت باشگاه تغییر کند فصل نقل و انتقالات به پایان می رسد و ما باید با الهلال بازی کنیم و تا نیم فصل هم کاری نمی شود کرد.

آقای فتح الله زاده در شرایط کنونی بهترین گزینه برای مدیرعاملی استقلال است. ایشان با توجه به رزومه مدیریتی و ارتباطاتی که دارد بهترین فرد برای مدیرعاملی در استقلال است. از وزیر ورزش آینده می خواهم که آقای فتح الله زاده را به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب کند تا ایشان بتوانند شرایط تیم را بهبود ببخشند.

اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

چهارمین خرید فصل 1400 آبی پوشان/ علیرضا رضایی دروازه بان دوم فصل گذشته پیکان به استقلال پیوست

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار