سبو شهبازیان پیشکسوت استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می‌کنم استقلال در فصل پیش‌رو با فرهاد و کادر فنی‌اش نتیجه بهتری نسبت به فصل قبل بگیرند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سبو شهبازیان پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار استقلال‌نیوز در خصوص نقل‌وانتقالات این باشگاه صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

          

* استقلال‌نیوز: این روزها مشغول چه کاری هستید؟

در این وضعیت خطرناک کرونایی که همه درگیرند خدا را شکر در حال گذران زندگی هستیم. تقریبا ۷-۸ سالی می‌شود که در کار پایه و آموزش به بچه‌های آکادمی هستم.

* استقلال‌نیوز: وضعیت نقل و انتقالات باشگاه را تا اینجا چگونه ارزیابی می‌کنید؟

به نظر من استقلال باید برای بازیکنانی که از دست می‌دهد جایگزینی خوبی در نظر بگیرد. در واقع اصل اول مدیریت این است چون استقلال و پرسپولیس برای این هوادار است و باید بتوانیم هواداران را راضی نگه داریم. وقتی مهدی قایدی جدا شد، باید یک بازیکن در حد و اندازه‌های این بازیکن جذب کنیم نه اینکه بازیکنی بیاوریم که در حد استقلال نباشد.

* استقلال‌‌نیوز: هواداران این فصل انتظار قهرمانی دارند..

بله؛ هواداران انتظار قهرمانی دارند. سال‌هاست که هوادار بدون هیچ چشم داشتی فقط امید دارند که استقلال قهرمان شود. درست است که استقلال در حال حاضر مشکل مالی دارد اما باید حداقل خواسته‌های هواداران که رکن اصلی باشگاه هستند را برآورده کنیم.اگر هواداران نباشند اصلا باشگاه هیچ معنایی ندارد و هوادارن باید در اولویت قرار بگیرند.امیدوارم این چند وقتی که مدیریت زمان دارد تقاضای هواداران را اجابت کنند و ان شالله استقلال بعد از چند سال بالاخره جام بگیرد.

*استقلال‌نیوز: بالاخره پس از مدت‌ها استقلال در این فصل طبق نظر سرمربی بازیکن جذب می‌کند.. 

هر مربی طبق نظر و برنامه‌های تاکتیکی خود بازیکن جذب می‌کند. فرهاد مجیدی فصل قبل طبق نظر خود استقلال را نبست و اما امسال کادر فنی این فرصت دارد که با بازیکنان مد نظر خود لیست استقلال را تکمیل کند. و امیدوارم بازیکنان شاخص و در شان باشگاه استقلال قرارداد ببندند.

* استقلال‌نیوز: امین قاسمی‌نژاد در انتقالی جنجالی بالاخره به استقلال پیوست..

امین قاسمی‌نژاد فوتبالیست خوبی ‌است. بازی‌های او در پدیده(شهر خودرو) را نگاه کردم. او ضمن اینکه جز بازیکنان باتجربه لیگ است به کار استقلال هم خواهد آمد. اما حرف اصلی من این است وقتی بازیکنی مثل قایدی را از دست دادیم، برای جایگزینی او باید چند بازیکن مثل قاسمی‌نژاد جذب کنیم.ما به امثال این بازیکنان در استقلال بیشتر نیاز داریم.به هر حال تشخیص داد که در استقلال موفق  می‌شود و با این کادرفنی راحت‌تر می‌تواند کار کند.

* استقلال‌نیوز: گویا استقلال با شیمبا هم به توافق رسیده است

من بازی‌های شیمبا را در فولاد دیده‌ام.، او بازیکن خوب و زحمتکشی است. اما نظر من این است که ما باید بازیکنان جوانی مانند قایدی را جذب کنیم.ما باید از توانایی جوانان استفاده کنیم. شیمبا بازیکن باتجربه‌ای است ولی ما باید بازیکنی بهتر از او را به استقلال بیاوریم. شیمبا شاید به صورت مقطعی بتواند مشکل ما را حل کند اما در دراز مدت این بازیکن ۳۷ ساله چه سودی برای استقلال خواهد داشت و چه دردی از ما دوا خواهد کرد؟


* استقلال‌نیوز: پس شما به جوان‌ها اعتقاد بیشتری دارید؟

ما باید جوان‌هایی مانند قایدی را در آکادمی  پرورش بدهیم و به تیم بزرگسالان تزریق کنیم تا چهره شوند و همچون تیم‌های بزرگ دنیا از طریق فروش آنها برای استقلال سودآوری کنیم. لازمه این کار مدیریت قوی است که بتواند بازیکن ۱۷-۱۸ ساله را پرورش بدهد و از طریق فروش آن‌ها برای باشگاه سود‌آوری کند. متاسفانه در حال حاضر مدیریت نگاهی مقطعی به این موضوع دارد و در این خصوص مقطعی عمل می‌کند.

*استقلال‌نیوز: حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش انتخاب شد، نظر شما درباره ایشان چیست؟

من به آقای سجادی انتخابشان به عنوان وزیر ورزش را تبریک می‌گویم. ایشان از جنس ورزش هستند و سال‌ها سابقه تحصیلات ورزشی دارند. به نظرم ایشان می‌توانند به ورزش کشور و به خصوص فوتبال کمک کنند. امیدوارم وزیر ورزش مدیران فوتبالی را وارد فوتبال کنند. مدیری که به باشگاه استقلال می‌آید باید به فکر پیشرفت باشگاه باشد نه به فکر پیشرفت خود و منافع خودش. اگه منه سبو شهبازیان یک روزی به عنوان مدیر فعالیت کنم قطعا باید به فکر سودآوری باشگاه باشم.

* استقلال‌نیوز: در مورد فرهاد مجیدی چه صحبتی دارید؟

مجیدی تا به حال خیلی خوب کار کرده است. من جز نفراتی بودم که در برنامه‌های کارشناسی تلویزیون و هر جا که مصاحبه کردم از او حمایت کردم.مجیدی وقتی قبل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم را تحویل گرفت با اینکه وقت کمی داشت ولی با استقلال عملکرد خوبی در آن بازی‌ها داشت. استقلال با مجیدی در لیگ برتر ایران هم بازی‌های مخصوصا در هفته‌های پایانی نمایش قابل قبولی ارائه کرد و حتی به فینال جام حذفی هم راه پیدا کرد که با بدشانسی قهرمانی را از دست داد.به نظر من باید از این مربیان جوان حمایت کرد. من فکر می‌کنم استقلال در فصل پیش‌رو با فرهاد و کادر فنی‌اش نتیجه بهتری نسبت به فصل قبل بگیرند.

اختصاصی استقلال‌نیوز

                


مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا در گفت‌و‌ گو با استقلال‌نیوز: از عدم تمدید مطهری بسیار تعجب کردم؛ سبک بازی شیمبا به سیستم استقلال می‌خورد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار