محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: روز گذشته با شکایت احمد مددی به دادسرا رفتم اما باز هم از حق استقلال و هوادارانش دفاع خواهم کرد.

 

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز از وزیر ورزش خواست ضمن برکناری و اخراج معاونین سلطانی‌فر زودتر در خصوص شرایط استقلال تصمیم گیری کنند‌‌‌.

در ادامه مشروح صحبت‌های محمد نوری با استقلال نیوز را می‌خوانید:

     

* با شکایت مددی به دادگاه رفتم اما از موضع و دیدگاه خود عقب نشینی نمی‌کنم!

دیروز دادگاه بودم چون آقای مددی به خاطر مصاحبه‌هایی که کرده بودم از من شکایت کرد و من هم دفاعیه خود را به قاضی ارائه کردم.
خیلی عجیب و تلخ است که برای زدن حرف حق و حمایت از هواداران و باشگاهی که سال‌ها خاک آن را خوردی و برایش زحمت کشیدی از تو شکایت کنند.
من حرف دل هواداران رو می‌زنم و مشکلی هم از این بابت ندارم.
از موضع و دیدگاه خود عقب نشینی نمی‌کنم و چون عاشق استقلالم و دلم به حالش می‌سوزد باز هم حقایق را بازگو می‌کنم.

* حامی مجیدی هستم اما دلیل نمی‌شود از او انتقاد نکنم

من هنوز هم حامی فرهاد مجیدی هستم چون  در شرایط بسیار سخت نگذاشت تیم از هم بپاشدو در حال حاضر هم در این شرایط اسفناک در حال جنگیدن با مشکلات است.
اما این دلیل نمی‌شود از او انتقاد نکنم. فرهاد مجیدی نباید با مدیران باشگاه و مدیرعامل تعامل می‌کرد. چون سیاست‌های فکری فردی که روی صندلی مدیریتی باشگاه استقلال نشسته یک شبه عوض نخواهد شد. این مدیریت از ابتدا کارایی لازم را نداشت و مشخص بود بعدا هم نخواهد داشت.

فرهاد مجیدی در ابتدا موضع قاطعانه‌ای مقابل مدیریت داشت و هواداران و پیشکسوتان حامی او و پشتش بودند اما تعامل با مدیریت توپ ‌را به زمین او انداخت.

مجیدی بر نقل و انتقالات و عقد قرارداد با بازیکنان نظارت کامل داشت و با این اتفاق کار او بسیار سخت‌تر از قبل شد.
به نظرم فرهاد مجیدی باید مشاورین بهتری انتخاب می‌کرد و سیاست کاری خود را تغییر نمی‌داد. حالا دیگر هواداران انتظاراتشان بالاست و تیم باید نتیجه بگیرد. البته نباید انکار کنیم که کسانی از بیرون در حال شیطنت هستند تا فرهاد را عوض کنند بنابراین تاکید می کنم ما باز هم از مجیدی حمایت خواهیم کرد.

* خطیر در مقطعی که در استقلال بود، پدر تیم را در آورد!

برای مدیریت استقلال یک روز بحث آقای خطیر را پیش می‌کشند و یک روز بحث یک شخص دیگر!
این‌ها امتحان خود را پس داده‌اند. در مقطعی که در تیم بودند ببخشید پدر تیم را در آوردند. بازیکنان را فروختند. با سو مدیرت خود و عدم آشنایی با قوانین کاری کردند شفر چند برابر طلبش از استقلال غرامت بگیرد. این‌ها به درد مدیریت استقلال‌ نمی‌خورند.

* های وب و لواسانی تا به حال کجا بودند؟

اسپانسر فقط وعده وعید می‌دهد و از کنار برند استقلال خود را مطرح می کند. آقای لواسانی مصاحبه می‌کند. این‌ها فقط می‌خواهند خودشان را مطرح کنند. این‌ها تا به حال کجا بودند؟

ما برای بحث اسپانسرینگ و مدیریت استقلال کسی را می‌خواهیم که هم رزومه داشته باشد و استقلالی دو آتشه باشد و هم دلش برای این تیم بسوزد.
به اعتقاد من بهترین گزینه برای مدیرعاملی استقلال آقای فتح‌الله‌زاده است چون ایشان هم تجربه این کار را دارند و هم امتحان پس داده‌اند.

* یک آقایی خارج از کشور پول می گیرد و علیه استقلال صحبت می‌کند

یک آقایی آن‌ور آب‌ نشسته، دلار و یورو می‌گیرد و علیه استقلال صحبت می‌کند و خود را هم استقلالی می‌داند.

من با این آقا هم‌دوره و هم بازی بودم. همان موقع هم چنین آدمی بود! این‌ها آدم افراد خاصی هستند و در خارج از کشور در مورد استقلال نظر می‌دهند، پول خود را می‌گیرند و هوارداران را تحریک می‌کنند.

قاطعانه می‌گویم شما نمی‌خواهد در خصوص استقلال نظر بدهی! خارج از کشور نشسته‌ای و حرف دروغ و کذب می‌زنی. همین حرف‌ها را در ایران و این‌ور آب بزن تا ببینی هواداران و پیشکسوتان با تو چه‌کار می‌کنند!

* امیدوار بودیم سجادی زودتر برای استقلال تصمیم گیری کند اما متاسفانه تا کنون هیچ کاری انجام نداد!

از آقای سجادی وزیر ورزش می‌خواهم زودتر در خصوص استقلال تصمیم گیری کنند‌‌‌. این تیم اصلا شرایط خوبی ندارد. وزیر باید یک جلسه با برخی پیشکسوتان بگذارند و تکلیف تیم را مشخص کنند.
ما گفتیم آقای سجادی می‌آیند و زودتر برای استقلال تصمیم گیری و برنامه ریزی می‌کنند اما متاسفانه تا کنون هیچ کاری انجام ندادند. باشگاه روی هواست و هیچکس جوابگو نیست.

* سجادی بخواهد با معاونین سلطانی‌فر ادامه دهد، خود را روبروی هواداران و پیشکسوتان استقلال قرار می‌دهد

معاونین سابق سلطانی‌فر تا زمانی که آقای سجادی معاونین خود را انتخاب کند در وزارتخانه خواهند ماند و بعد از آن از کار برکنار خواهند شد. وزیر ورزش خود می‌داند اگر بخواهد با معاونین سلطانی‌فر همکاری داشته باشد خود را روبروی هواداران و پیشکسوتان استقلال قرار می‌دهد و قطعا از این این کار اجتناب خواهد کرد‌.

آقای سجادی آدم با سیاستی است و قطعا با مشاوران خوبی که دارد به امید خدا مشکلات استقلال را حل می‌کنند و ما هم دعا می‌کنیم اینگونه بشود‌.

* شاید اردوی امارات به آرامش استقلال کمک کند

الهلال بازیکنان مدنظرش را با هزینه هنگفت جذب کرد، در کشور آلمان اردوی آماده‌سازی داشت و در لیگ هم چهار بازی انجام داده است.
اما استقلال نقل و انتقالات را دیر شروع کرد چند بازیکن خوب خود را از دست داد و جایگزینی برای آنها نگرفت و تنها یک بازی تدارکاتی با امیدهای خود انجام داد.

در باشگاه هیچ چیز روی حساب و کتاب نیست. واقعا باعث تاسف است تیمی که یک بازی مهم و حیاتی نه به نام استقلال بلکه به نام ایران با الهلال عربستان در پیش دارد اینگونه به حال خود رها شود.

شاید سفر به امارات و برگزاری اردو در این کشور کمی به آرامش استقلال کمک می‌کند و امیدوارم با تمرینات خوب بتوانند کمی خود را آماده بازی با الهلال بکنند.

* امیدوارم ۲۲ شهریور روز خوب استقلال و روز بد الهلال باشد

امیدوارم ۲۲ شهریور روز خوب استقلال و روز بد الهلال باشد. روی کاغذ الهلالی‌ها با  برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و خریدهایی که داشتند شانس بیشتری برای پیروزی دارند اما امیدواریم شرایط به نحوی رقم بخورد که استقلال بهترین و الهلال بدترین روز خود را داشته باشند و بتوانیم با شکست الهلال راهی مرحله بعد بشویم.
پیروزی در این بازی برای ما بسیار مهم است چون باید برای نام ایران بجنگیم.

اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

محمد نوری در گفت وگو با استقلال نیوز: چیزی جز قهرمانی از فرهاد نمی‌خواهیم؛ بازیکنان خوبمان را با لجبازی از دست دادیم!

محمد نوری در گفت وگو با استقلال نیوز/ چرا همیشه برای پرسپولیس پول هست اما برای استقلال نیست!؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار