استقلال نیوز علی فتح الله زاده فریده شجاعی

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال(تاج) نشستی را با فریده شجاعی و فرشاد قهرمانی برگزار کرد. 

       

به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال(تاج) که این روزها زمزمه بازگشتش به استقلال از هر زمان بیشتر شنیده می شود در نشستی با دو چهره شاخص دیدار کرد. 

نشست دکتر فتح‌الله زاده با همسر اسطوره فقید استقلال و مدیر برتر اقتصادی سرکار خانم فریده شجاعی، همسر مرحوم منصور پور‌حیدری اسطوره فقید باشگاه استقلال که یا همان مرد دوست داشتنی که همه او را به عنوان اسطوره آبی‌پوشان می‌شناسند به همراه دکتر فرشاد قهرمانی (دارای مدرک مدیریت اقتصادی کلان از دانشگاه AGR سوئد و کار‌آفرین و مدیر برتر ایران در سال گذشته) میهمان دکتر علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق استقلال بودند.

دکتر فتح‌الله‌زاده در این نشست صمیمانه ضمن بیان خاطرات دوران همکاری با زنده‌یاد پور‌حیدری از او به عنوان یکی از مردان تکرار نشدنی تاریخ باشگاه استقلال و فوتبال ایران نام برد و اعلام کرد یاد و خاطره وی برای همیشه در قلب‌ها به یادگار حک شده است.

سرکار خانم شجاعی در این نشست نیز از زحمات فتح‌الله زاده در طول دوران مدیریت در باشگاه استقلال تشکر کرد و گفت:

آقای فتح الله زاده به عنوان بهترین و پرافتخار‌ترین مدیرعامل این باشگاه پس از انقلاب بود که امیدوارم روزی فرا برسد که تیم مورد علاقه منصورخان پورحیدری با مدیریت وی ستاره سوم قاره کهن را کسب کند.

همچنین در این نشست صمیمانه دکتر فرشاد قهرمانی  از خدمات دکتر فتح‌الله‌زاده و منصور پورحید‌ری در استقلال به نیکی یاد و اعلام کرد:

فتح‌الله‌زاده و پورحیدری نام‌های بزرگ استقلال هستند و در موفقیت‌های بزرگ این تیم نقش آنها غیر قابل انکار است.

باشگاه استقلال برای برون رفت از چالش‌های فعلی و رسیدن به اوج به مدیرعامل کار‌بلد و قاطعی چون فتح‌الله زاده نیاز دارد و در روزهایی که وی سکان مدیریت آبی‌پوشان را بر عهده داشت از حاشیه و جنجال خبری نبود و باشگاه به معنای واقعی کلمه در کمال آرامش اداره می‌شد.

دکتر فتح‌الله‌زاده ابراز امیدواری کرد آینده‌ای نه چندان دور با دکتر فرشاد قهرمانی به عنوان نابغه اقتصادی همکاری‌های زیادی داشته باشد و بتوانند در کنار هم کارهای ماندگاری را انجام دهند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، هواداران استقلال سالها منتظر بازگشت چهره های همچون علی فتح الله زاده در بدنه مدیریتی باشگاه خود هستند که امیدواریم این مهم به سرانجام برسد. 

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

علی فتح‌ الله‌ زاده: مشکل استقلال از «ب» بسم‌الله تا آخر آن مشکل است؛ باید از مجیدی حمایت شود

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار