مهدی پاشازاده

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) به عنوان معاون ورزشی این باشگاه معرفی شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، و به نقل از سایت باشگاه استقلال، مهدی پاشازاده مربی خوشنام و پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) از سوی احمد مددی مدیرعامل باشگاه طی حکمی به عنوان معاون ورزشی باشگاه انتخاب شد.

پاشازاده که سابقه کاپیتانی در استقلال، حضور در تیم ملی ایران و باشگاه های بایر لورکوزن، اشتورم گراتس، راپید وین و غیره را در کارنامه خود دارد، از پیشکسوتان محبوب، تحصیکلرده و جوان فوتبال ایران است که با این حکم به کادر مدیریتی استقلال اضافه شده است.

به گزارش استقلال نیوز، مهدی پاشازاده معاون ورزشی باشگاه استقلال، در گفت‌وگو تسنیم، درباره انتخابش به عنوان معاون ورزشی این باشگاه، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

من فرزند استقلال هستم و نیازی نیست بگویم اینجا چه چیزی بوده و چه کار باید کرد. نیت من برای حضور در این پست خیر است و امیدوارم بتوانم به استقلال کمک کنم.

وی در مورد اینکه فعالیت در پست معاون ورزشی باشگاه استقلال چالش جدیدی برای او محسوب می‌شود، گفت: همانطور که گفتم نیت من خیر است و امیدوارم سربلند باشم و کمک مفیدی به استقلال کرده باشم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص تقابل آبی‌پوشان با الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: با همه قوا به مصاف الهلال می‌رویم. بازیکنان تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانیم از این بازی سربلند خارج شویم.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مهدی پاشازاده: یک نفر اختلاف‌ها بین مجیدی و فکری را حل کند؛ ما پیشکسوتان باید آرامش را به استقلال بازگردانیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار