مدیران استقلال

مدیران باشگاه استقلال(تاج) با وجود دریافت پول فروش مهدی قایدی عمدا از پرداخت مطالبات بازیکنان تیم در آستانه دیدار با الهلال خودداری کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، امروز طرفداری در خبری عجیب نامه ای که توسط باشگاه استقلال(تاج) به باشگاه اماراتی جهت تاییدیه واریز پول فروش قایدی فرستاده شده بود را منتشر کرد تا هواداران این تیم باز هم در شوک خیانتی دیگر فرو بروند!

استقلال پول انتقال مهدی قائدی را از 10 روز قبل در اختیار داشته است و مشخص نیست این پول چرا روز قبل از بازی با الهلال به حساب  بازیکنان واریز شده است، آن هم نه تمام بازیکنان.

برای استقلال بازی مهمتر از بازی با الهلال وجود نداشت، چرا؟ چون این تیم می توانست با شکست حریف خود درآمد قابل توجهی کسب کند و البته یک پله به موفقیت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نزدیک تر شود.

اما از تهران بازیکنان استقلال به شدت از عدم دریافت مطالبات شان ناراحت بودند و حتی سه نفر از آنها با تیم به امارات نرفتند و از بین آنها رشید مظاهری اقدام به فسخ قرارداد کرد.

در ابتدا اینطور به نظر می رسید که مشکلات مالی باعث عدم پرداخت پول به بازیکنان استقلال شده است اما حالا پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می دهد که باشگاه استقلال در تاریخ 14 شهریور ماه نامه ای به باشگاه شباب الاهلی زده و تایید کرده است که مبلغ 1.8 میلیون دلار بابت انتفال مهدی قائدی دریافت کرده است.

بخشی از این پول قرار است صرف مطالبات استراماچونی شود اما بخشی دیگر که قرار بود در اختیار بازیکنان قرار بگیرد، شب بازی با الهلال به حساب آنها واریز شد و بازیکنان یک هفته در امارات با اعصاب خراب تمرین کردند.

عجیب تر اینکه تمام بازیکنان استقلال پول نگرفته اند و بازیکنان تازه وارد این تیم وقتی پیگیر واریزی های خود شدند، به آنها اعلام شده است حداقل باید دو هفته دیگر صبر کنند.

شاید مدیران استقلال ادعا کنند این پول باید وارد خزانه دولت می شد و بعد به حساب بازیکنان واریز می شد اما حتی اگر باشگاه این کار را هم کرده باشد، ورود پول به خزانه و خروج آن اینقدر زمان نمی برد.

از مدت ها پیش این شائبه به وجود آمده است که مدیران استقلال توان مدیریت یک باشگاه بزرگ را ندارند و حالا این اتفاق یک بار دیگر این را نشان می دهد و حتی شاید با دیدن این نامه عده ای فکر کنند آنها دوست نداشتند استقلال نتیجه بگیرد.

تاییدیه واریز پول فروش قایدی

ترجمه نامه ارسالی باشگاه استقلال به باشگاه شباب الاهلی به شرح زیر است:

تاریخ نامه: 14 شهریور 1400

به باشگاه شباب الاهلی
موضوع: تایید رسید هزینه انتقال

به این ترتیب و صورت رسمی اعلام می کنیم که باشگاه فوتبال استقلال تمام مبلغ 1 میلیون و 800 هزار دلاری (که شامل مبلغ انتقال مهدی قائدی به باشگاه شما است) را از طریق شخص ثالث، آقای مسعود ج.ج با شماره پاسپورت دیپلماتیک ... در دفتر کنسولی ایران در دبی امارات را دریافت کرده و براین اساس، باشگاه فوتبال استقلال، ادعایی در خصوص این مبلغ انتقال نخواهد داشت.

با آرزوی بهترین ها
علی اصغر ملکیان
رئیس هیات مدیره

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه بازیکنان استقلال باید به مصاف الهلال عربستان می‌رفتند، مدیران باشگاه استقلال با وجود اینکه پول فروش قایدی را از باشگاه اماراتی دریافت کرده بود، از خرید بازیکن جدید و همچنین پرداخت معوقات بازیکنان خودداری کردند تا اینگونه به میلیون‌ها ایرانی آشکارا خیانت کنند.

 

 طرفداری

اخبار استقلال

           


 مطالب مرتبط:

بازهم شوآف تبلیغاتی؛ پول انتقال مهدی قایدی، صرف مطالبات بازیکنان شد!

باشگاه استقلال اعلام کرد/ مبلغ ترانسفر قایدی به سفارت ایران تحویل داده شد

سکوت باشگاه استقلال در قبال شایعات / مهدی قایدی را فروخته اند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار