علی نظری جویباری

قائم مقام سابق باشگاه استقلال(تاج) گفت: وزارت ورزش قبلی انگار برای نابودی ورزش روی کار آمده بودند اما گروه جدید چون در ورزش تخصص دارند مطمئنا تصمیم‌گیری و عملکرد بهتری خواهند داشت‌.

 

علی نظری جویباری معاون سابق باشگاه استقلال(تاج) که مقبولیت و محبوبیت ویژه‌ای نزد هواداران این تیم دارد در گفت‌و گو با خبرنگار استقلال نیوز در خصوص شایعه حضور در تیم مدیریتی این باشگاه، لغو جلسه پیشکسوتان با وزیر، حواشی محمود فکری برای استقلال و.. صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

 

* امروز از ورود بازیکنان استقلال به زمین تمرین جلوگیری کردند و با تیم مشکل فراوان تمرین کرد. نظرتان را در خصوص مشکلات مدیریتی استقلال عنوان کنید؟

این که مساله تازه‌ای نیست! استقلال ۵-۶ سال است به همین‌صورت اداره می‌شود و هیچکس هم به فکر استقلال نیست. فعلا باشگاه را به همین صورت اداره می‌کنند تا ببینیم خدا چه می‌خواهد!
در حال حاضر استقلال نه مدیرعامل دارد و نه هیات مدیره و متاسفانه ما هر چه حرف بزنید و انتقاد کنیم تاثیر و فایده‌ای ندارد.
ما منتظریم تا گروه مدیریتی جدید روی کار بیاید و بعد از طی مراحا قانونی جناب آقای سجادی تیم مدیریتی جدید باشگاه استقلال را انتخاب کنند و ان‌شاالله که دیگر شرایط مثل گذشته نباشد. البته من هم زیاد در جریان این مسائل نیستم.

* علاوه بر اینکه هوادادان به حضور شما در باشگاه واکنش مثبت نشان می‌دهند، در فضای مجازی شایعه شده است که شما در تیم مدیریتی سردار آجرلو قرار دارید..

نه؛ هیچ صحبتی در این خصوص با من نشده است و همانطور که گفتید شایعه است. هیچ اتفاق جدیدی برای من نیافتاده است و صحبتی با من نشده و تمام این پیشنهادات در روزنامه‌ها و فضای مجازی است.
اگر هم بخواهم به باشگاه استقلال کمک کنم، در حال حاضر نمی‌توانم چون این موضوع در دست من نیست و فعلا بزرگان در حال تصمیم‌گیری هستند تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد!
از وزارت ورزش، استقلال و آقای x و y هیچ صحبتی با من برای حضور در تیم مدیریتی باشگاه نشده است‌.

* ابتدای هفته قرار بود جلسه‌ای بین پیشکسوتان و وزیر ورزش برگزار شود که لغو شد..

باید از پیشکسوتان بزرگ استقلال دعوت به عمل آید که با وزیر دیدار کنند اما تا این لحظه هیچ دعوتی صورت نگرفته و فقط در حد شنیده‌ها بود. فکر کنم نه دعوتی انجام شد و نه قرار بود که کسی از این بزرگان دعوت کند و شاید هم قرار بود دعوت کنند و این کار را نکردند!
اما در کل باید از بزرگان استقلال نظیر آقایان جباری، روشن، فریبا، نوری و.. باقی بزرگان دعوت به عمل آید تا با وزیر ورزش به گفت‌و گو بپردازند اما متاسفانه تا کنون چنین اتفاقی نیافتاده است.

* هواداران استقلال منتظر بودند با تغییر وزارت، شرایط استقلال هم تغییر کند اما متاسفانه تا کنون چنین اتفاقی نیافتاده و تفاوتی در وضیت باشگاه ایجاد نشده است، به نظر شما شرایط همین‌گونه باقی می‌ماند؟

نه؛ نباید اینطور فکر کنیم. وزیر جدید به تازگی مشغول به کار شدند، مدتی زمان لازم است تا با شرایط آشنا شود و کار خود را به صورت رسمی آغاز کند. مطمئن باشید آقای سجادی و گروهشان ورزشی هستند و دلشان برای ورزش می‌سوزد. وزارت ورزش قبلی انگار برای نابودی ورزش روی کار آمده بودند اما گروه جدید چون در ورزش تخصص دارند مطمئنا تصمیم‌گیری و عملکرد بهتری خواهند داشت.

* هواداران استقلال حضور معاونین مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش را عامل این وضعیت استقلال می‌دانند و خواهان اخراج آن‌ها از وزارتخانه هستند..

قطعا این اتفاق می‌افتد و این معاونین از وزارتخانه خواهند رفت. همانطور که گفتم زمان می‌برد تا وزیر با شرایط جدید آشنا شود و در حوزه کاری خود جا بیافتد. مطمئن باشید آقای سجادی با معاونین وزیر قبلی کار نخواهد کرد و معاونین خود را روی کار خواهد آورد.
باید به وزیر ورزش زمان بدهیم چون ایشان ورزش را بهتر از دیگران، من و شما می‌شناسد. ایشان سال‌های سال هم ورزش کرده و هم در حوزه مدیریتی ورزش حضور داشتند و شرایط را کاملا لمس کرده است پس مطمئن باشید عملکرد بهتری خواهد داشت.

* در خصوص حواشی اخیر محمود فکری چه صحبتی دارید؟ آیا این کار او را می‌پسندید؟

آقای فکری نباید هنگامی که تیم باخته و هواداران ناراحت هستند آن صحبت‌ها را انجام می‌داد‌. محمود فکری از بزرگان استقلال است و می‌تواند نظر کارشناسی خود را داشته باشد اما باید در زمان و موقع مناسب انتقاد کند و حرف بزند. هنگامی که میلیون‌ها هوادار از باخت تیمشان ناراحت هستند این حرف‌ها و انتقادات به گوش کسی فرو نمی‌رود.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

بازیکنان استقلال را به محل تمرین راه نمی‌دهند/ حمید سجادی مقصر اصلی این بل‌بشوی لعنتی مدیریتی است

وزیری که برای پیشکسوت استقلال هم وقت ندارد؛ آقای سجادی خادمی خود را در عمل ثابت کن!

رضا رجبی در گفت و گو با استقلال نیوز: تعریف فریادشیران از فکری تاریک‌ترین نقطه زندگی او است؛ رفتن مددی برای من از فتح خرمشهر هم شیرین‌تر بود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار