بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: در مصاحبه قبلی هم به شما گفته بودم که هر کسی به عنوان مدیرعامل به استقلال می‌آید باید با پول بیاید.

 

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص انتخاب سردار مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل این باشگاه صحبت‌هایی را عنوان کرد که در ادامه می‌خوانید:

           

* سردار آجورلو به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد. چه نظری در این خصوص دارید؟

برای مدیریت تیم‌های بزرگ مثل استقلال تجربه فاکتور بسیار مهمی است. خوشبختانه آقای آجورلو تجربه مدیریت در تیم‌های بزرگ و پرطرفدار را دارد. اما چیزی که در حال حاضر در استقلال بسیار تعیین کننده می‌باشد پول و بحث مالی است.در مصاحبه قبلی هم به شما گفته بودم که هر کسی به عنوان مدیرعامل به استقلال می‌آید باید با پول بیاید.

* پس باید به مدیریت جدید و تغییر شرایط امیدوار باشیم؟

با روی کار آمدن آقای آجورلو که امیدوارم با جیب پر از پول آمده باشد، احتمالا دیگر مشکل زمین تمرین یا اردوی آمادگی پیش فصل و.. را نخواهیم داشت و از همه مهم‌تر فرهاد مجیدی خودش تیم را بسته و بازیکنان مدنظر خود را جذب کرده است.

* پس باید این فصل به نتیجه‌گیری استقلال امیدوار باشیم؟

زمان خیلی چیزها را مشخص خواهد کرد. من این فصل بر خلاف دو سه فصل قبل بسیار به این تیم امید دارم. امسال بر خلاف دو سه سال گذشته که در ابتدای فصل سرمربی نداشتیم و تیم توسط افرادی بیرون از کادرفنی بسته می‌شد، هم  مدیرعامل داریم و هم سرمربی.

* به جذب بازیکنان جدید هم باید امیدوار باشیم؟

به نظر من کادرفنی باید حداقل دو مهاجم سرعتی خوب جذب کند،‌ فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری را در تیم نگه دارد تا یک تیم کامل و خوب در فصل بعد روانه بازی‌ها کنیم.

* به نظر شما سیاست مدیریت در قبال فرهاد مجیدی باید چگونه باشد؟ 

به نظر من تغییر سرمربی در این شرایط اصلا کار درستی نیست. در سه سال گذشته ما هیچ برنامه‌ریزی درستی پیش از آغاز لیگ نداشتیم‌ و این اولین سالی‌است که پس از مدت‌ها بازیکنان با نظر مستقیم کادرفنی جذب شده‌اند. خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوب است و انشالله با جذب اسپانسر خوب و بازیکنان دیگر  این فصل از ابتدا بازی‌ها را با قدرت آغاز کنیم.

اختصاصی استقلال نیوز

 

       


 مطالب مرتبط:

سردار آجرلو، این و گوی و این میدان/ هواداران استقلال به شما امید دارند

رسمی/ مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار