محمد مومنی

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) گفت: می‌خواهیم فرهاد به عنوان سرمربی بماند و در کمال آرامش به فکر نتیجه گرفتن باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با تسنیم، درباره انتخابش به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

      

* انتخاب به عنوان هیات مدیره استقلال؟

هدف‌مان این است که رضایت‌مندی هواداران افزایش یابد تا دغدغه تحصن در مکانی را نداشته و از شرایط باشگاه گله‌مند نباشند. قصد داریم آرامش خاصی به باشگاه بدهیم. باید وحدت ملی بوجود بیاید تا هواداران از این اتفاق لذت ببرند.

می‌دانم هواداران دوست ندارند معترض باشند، چون شأن و شخصیت‌شان بالاتر از این حرف‌ها است. دادن آرامش به باشگاه بزرگترین هدف ما در هیات مدیره است. از طرفی، باید دغدغه‌هایی که فرهاد مجیدی دارد، برطرف شود. بازیکنانی که مدنظر او هستند و جذب نشده‌اند تا جایی که بودجه باشگاه اجازه بدهد با همفکری و خرد جمعی جذب خواهند شد تا نظر کادر فنی و هواداران استقلالِ بزرگ جلب شود.

* به عنوان یک پیشکسوت انتظارات هواداران از شما بیشتر خواهد بود؟

قبول دارم انتظارات از من بیشتر است. برخی‌ اظهارنظر کرده‌اند که مومنی چطور می‌خواهد برای باشگاه پول بیاورد. اینگونه نیست که پول حتما در جیبم باشد بلکه در فکرم است. روش‌های مالی را می‌سنجیم و از پتانسیلی که باشگاه به ما می‌دهد، استفاده خواهیم کرد. اعتبار باشگاه استقلال پتانسیل‌های مختلفی می‌دهد تا اشخاص بتوانند به باشگاه کمک کنند.

* بحث ادامه همکاری با فرهاد مجیدی؟

مجیدی مطمئنا به کارش ادامه می‌دهد و نظر باشگاه این است که به کارش ادامه دهد. دنبال این نیستیم که خدای ناکرده مشکلی پیش یا التهابی بوجود بیاید. می‌خواهیم سرمربی در کمال آرامش به فکر نتیجه گرفتن باشد. نباید اینطور باشد که من علیه او حرف بزنم و فلانی علیه دیگری. پیشکسوتان استقلال باید حمایت کنند، اجازه دهند دو ماه بگذرد و سپس نقد کنند. بهتر است از الان پیش داوری نکنند.

اخبار رسمی استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

رسمی/ مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار