مصطفی آجورلو

اقدامات موثر مدیرعامل جدید باشگاه استقلال(تاج) هواداران این تیم را به آینده امیدوار کرده است‌.

   

به گزارش استقلال نیوز، همزمان با مدیرعاملی دکتر مصطفی آجورلو، تغییرات بزرگ در روند مدیریتی باشگاه استقلال(تاج) و حرکت به سوی حرفه‌ای شدن، مشهود و ملموس است.

   

در خبری که رسانه باشگاه استقلال در خصوص تهیه و ساماندهی مسائل مربوط به تمرینات مطرح کرد، ضعف بزرگ مدیریتی باشگاه استقلال در دوران مسعود سلطانی‌فر بیش از پیش به چشم آمد.شاید برای بسیاری از هواداران، تهیه و ساماندهی موارد ذکر شده از قبیل ماشین لباسشویی، دستگاه نوشیدنی‌ساز، داروخانه کوچک و همچنین اغذیه در زمان تمرین و نبود آن در زمان مدیران قبلی موضوعی عجیب و باور نکردنی باشد اما ببینید ضعف مدیریت چه با این تیم و بازیکنان کرده بود که این موارد ابتدایی و اصولی یک باشگاه نیمه حرفه‌ای را هم از ما دریغ کرده بودند.

این اقدامات هرچند شاید در چشم بعضی‌ها کار بزرگی به حساب نیاید اما برای هواداران روزنه‌های امید برای رسیدن به شرایط آرمانی است و نشان می‌دهد سردار آجورلو در مسیری درست قرار دارد و برای تحقق اهداف خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

استقلال نیوز به نمایندگی از هواداران بزرگ استقلال، از تلاش‌های دکتر آجورلو در راستای تحقق اهداف بزرگ خود برای باشگاه استقلال تشکر می‌کند و امیدوار است بزودی خبرهای خوشحال کننده دیگری از اقدامات بزرگتر ایشان به هوادارن مخابره کند.به امید روزی که شاهد استقلال قوی، قدرتمند و ثروتمند باشیم.

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

اقدامات موثر مدیریت جدید/ از تجهیزات تمرین گرفته تا استقرار آمبولانس و حل اسکان تازه واردان

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار