چند خبر کوتاه از استقلال

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال(تاج) در راستای تحقق اهداف مورد نظر در خصوص ساخت استقلالی قدرتمند، اقدامات جدیدی انجام داد.

   

به گزارش استقلال نیوز، سردار آجورلو در بدو نشستن بر روی صندلی مدیریتی باشگاه استقلال(تاج) وعده‌هایی در خصوص بهبود شرایط داد که خوشبختانه اقداماتی موثر و عملی برای تحقق وعده‌ها در حال انجام است.

         

* تهیه و آماده‌سازی تجهیزات مورد نیاز تمرینات تیم فوتبال استقلال

به دلیل نبود برخی از امکانات اولیه در جلسات تمرین تیم استقلال، با دستور مدیریت جدید بلافاصله تجهیزات لازم تهیه شده و باقیمانده آن تا پایان هفته در تمرینات تیم استقلال مستقر خواهد شد.ابزار فنی تمرین، وسایل مورد نیاز در رختکن مثل ماشین لباسشویی، دستگاه نوشیدنی‌ساز، ایجاد داروخانه کوچک در رختکن(پیش از این تیم پزشکی داروها را به دلیل نبود فضای مناسب هر روز با خود حمل می‌کردند) و از همه مهمتر ساماندهی باکیفیت تغذیه تیم به خصوص در تمرینات صبح و ظهر و روزهای ریکاوری از جمله اقدامات انجام شده است.

* استقرار آمبولانس در محل تمرین

از روز چهارشنبه(فردا) در تمرینات تیم فوتبال استقلال یک دستگاه آمبولانس به صورت ثابت مستقر خواهد شد.جهت ایمنی و سلامتی اعضای تیم فوتبال استقلال؛ از این پس یک دستگاه آمبولانس در جلسات تمرین تیم بزرگسالان مستقر می‌شود. ضرورت وجود آمبولانس در تمرینات جزو اصول اولیه و حرفه‌ای است اما تا پیش از این رویه معمول به گونه دیگری بوده است.

* حل مشکل اسکان بازیکنان جدید تیم فوتبال استقلال

با وجود اینکه باشگاه استقلال تعهدی در جهت تهیه مسکن برای بازیکنان داخلی جدید ندارد اما بعضی از این بازیکنان به دلیل مشکلات مختلف هنوز نتوانستند مسکن خود را تهیه کنند.به همین دلیل باشگاه استقلال در جهت تمرکز این بازیکنان در دوران آماده‌سازی، آنها را به صورت موقت در یکی از هتل‌های مناسب تهران اسکان داده است.

* حل مشکل اسکان و ایاب و ذهب پین

اقدامات لازم جهت اسکان و ایاب و ذهاب گابریله پین، دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی انجام شد.گابریله پین قصد دارد تا زمان حضور خانواده‌اش در تهران در هتل مستقر باشد. به همین دلیل امروز اقدامات مربوط به تمدید قرارداد هتل و ایاب و ذهاب این مربی توسط بخش اجرایی باشگاه انجام شد.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

تغییرات مدیریتی در آکادمی استقلال در راه است/ در بازدید سرزده سردار از آکادمی خبری از مهران‌ پور نبود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار