اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس

بحث اسپانسر مشترک گویی فضای عقده گشایی یک عده را فراهم کرده است. 

 

به گزارش استقلال نیوز، چند روزی با حربه اسپانسر مشترک، مدیران یک تیم خاص تا توانستند جام‌های پوشالی تقدیمی دولت بنفش را بر سر دست گرفته و با آن نمایش منفوریت به پا کردند.

در تازه ترین یاوه گویی معاون مالی باشگاهشان فرموده است: مبالغ پایه بین ما و استقلال برای اسپانسر مشترک با توجه به قهرمانی‌های ما متفاوت است.

هرچه سکوت کردیم گویا فایده نداشته و بهتر است یک بار برای همیشه این ماجرای ساختگی پایان بپذیرد و بساط عقده‌گری‌های مسئولین یک تیم جمع شود.

بهتر است بدانید اعتبار یک باشگاه با چند قهرمانی کذایی و مشکوک سنجیده نمی‌شود بلکه برند یک باشگاه به تاریخ، هویت و افتخارات بین المللی آن بستگی دارد که در تمامی موارد هیچ تیمی در ایران در جایگاه بزرگ استقلال نیست.

هواداران استقلال به هیچ وجه راضی به چنین ترفندی نبوده و نیستند و اگر بحث اسپانسر مشترک پیش آمده شاید برای مشخص شدن ریخت و پاش‌های چند سال اخیر یک باشگاه خاص در نظر گرفته شده است.

 احتمالا مسئولین وزارت ورزش خود تعجب کرده اند چگونه یک باشگاه در فصل گدشته بیش از 3 میلیون دلار بدهی خارجی‌اش را تسویه و در کنار آن تیم بزرگسالان خود را با 120 میلیارد راهی مسابقات کرده است!

برای استقلالی که تمام مخارجش (شامل: بستن تیم بزرگسالان و تمامی رده های اکادمی، تسویه بدهی های داخلی و خارجی) با همان 100 میلیارد اسپانسر ختم به خیر شد، قطعا نیاز به فرار از حقیقت نیست بلکه کسانی باید بترسند که تشت رسوایی آن‌ها به زودی از بام خواهد افتاد.

آقایان بهتر است قبل از هر یاوه گویی یک‌بار به اتفاقات سال‌های گذشته نگاه کنند و بخاطر بیاورند آنقدر ولخرجی بی‌حد و حساب داشته که حتی به اسپانسر استقلال هم رحم نکرده‌اند حال بهتر است این بساط خودنمایی‌های پوشالی را جمع کرده و حقیقت را به هوادارانشان بگویند.

به گزارش استقلال نیوز، مسئولین باشگاه استقلال بهتر است اسپانسری مستقل و کاملا متعصب را برای همکاری اقتصادی انتخاب کنند و هیچگاه راضی نشوند که برند معتبر و پرافتخار استقلال مجدد قربانی مخارج سنگین یک تیم خاص شود.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

آجورلو در مسیر درستی قرار دارد/ سردار برای سازندگی آمده است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار