حق پرداخت تلویزیونی

هواداران استقلال(تاج) با راه اندازی کارزاری اینترنتی و امضای آن به دنبال دریافت حق پخش تلویزیونی از صدا و سیما و تحقق اهداف مدیریت جدید باشگاه محبوب خود هستند.

                   

به گزارش استقلال نیوز، موافقت سازمان لیگ فوتبال با خواسته قانونی و به حق باشگاه استقلال مبنی بر حق استفاده از تبلیغات محیطی موافقت کرد یک پیروزی بزرگ برای هواداران و مدیریت جدید این باشگاه قلمداد می شود.

حال که مدیریت تماما استقلالی و جدید این باشگاه محبوب و مردمی با قدرت به سوی اهداف تعیین شده در حرکت است، هواداران هم تصمیم گرفتند همگام و همصدا با مدیران از حقوق باشگاه محبوب خود دفاع کنند.

کارزار «حق پرداخت تلویزیونی» پس از کارزار «نجات استقلال» دومین کارزاری است که هواداران استقلال در سال 1400 به راه انداختند.

قابل ذکر است در کارزار «نجات استقلال» 98 هزار و 404 امضای الکترونیکی به ثبت رسید تا شاهد یکی از بزرگترین کارزاهای ورزشی ایران باشیم.

 

هواداران استقلال با امضای این کارزار اینترنتی و رساندن آن به حداقل 30هزار امضای الکترونیکی از فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی «درخواست پرداخت حق پخش تلویزیونی بازی‌های فوتبال توسط صداوسیما» را داشته باشند.

در متن این کارزار آمده است:


جناب آقای جبلی
ریاست محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم
همانطورکه مستحضرید حق پخش تلویزیونی در فوتبال دنیا بزرگ‌ترین راه درآمدی باشگاه‌ها محسوب می‌شود و بیش از ۵۰ درصد از درآمد آن‌ها از این طریق است. به طور مثال هر شبکه تلویزیونی خواهان حق پخش لیگ برتر انگلیس، باید حدوداً سالی ۳۵۰ میلیون پوند هزینه کند.
در ایران اما ماجرا فرق می‌کند و صداوسیما نه تنها برای پخش رقابت‌های فوتبال داخلی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پولی پرداخت نمی‌کند، بلکه در بعضی مواقع از باشگاه‌ها پول دریافت می‌کند تا بازی‌هایشان را پخش کند. در آماری که به تازگی منتشر شده مشخص شده که صداوسیما تنها از پخش بازی‌های دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در طی فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان پول به دست آورده که اگر درصدی از آن به باشگاه‌های لیگ برتری پرداخت شود، بسیاری از مشکلات مالی آن‌ها حل خواهد شد.
مورد دیگری که در این مورد قابل ذکر است این است که میزبانی دو فصل اخیر باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا تحت‌الشعاع عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی به اسپانسر کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) قرار گرفته است. این بازی‌ها در این مدت بدون خرید حق پخش از صداوسیما پخش می‌شده که این امر زیبنده سازمان صداوسیما نیست. لذا از جنابعالی درخواست می‌شود که همکاری لازم را با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ایران مبذول فرمایید.

پیشاپیش از همکاری شما متشکریم.

به گزارش استقلال نیوز، پیوستن به این کارزار بسیار ساده و آسان است. کافیست با ورود به صفحه این کارزار (از اینجا وارد شوید یا روی عکس زیر کلیک کنید) و وارد کردن نام، نام خانوادگی، شهر و شماره تماس یا ایمیل خود و در پایان کلیک یا لمس گزینه «ثبت امضا»، این خواسته به حق خود را به گوش فراکسیون ورزش مجلس برسانید.

کارزار استقلالی ها

 

 

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

"با هم" همیشه برنده ایم/ با اتحاد پیش به سوی ساخت استقلالی قدرتمند و ثروتمند؛ حق پخش تلویزیونی مطالبه بعدی..

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار