اتحاد هواداران استقلال

با اتحاد و همدلی مدیریت و هواداران باشگاه استقلال، سازمان لیگ از خواسته غیرقانونی خود در خصوص تبلیغات محیطی عقب نشینی کرد.

     

به گزارش استقلال نیوز، درخواست حق استفاده از تبلیغات محیطی توسط باشگاه استقلال(تاج) بحث داغ این روزهای فوتبال ایران بود که با حمایت فوق العاده هواداران بزرگ این باشگاه همراه شد.

خوشبختانه امروز سایت رسمی باشگاه از موافقت سازمان لیگ با حق استفاده از تبلیغات محیطی خبر داد که البته بهتر بود به جای عبارت "موافقت سازمان لیگ" از عبارت "عقب نشینی سازمان لیگ از خواسته غیرقانونی خود" استفاده می شد.

دکتر مصطفی آجورلو در آغازین روزهای مدیرعاملی خود در باشگاه استقلال در بیانیه ای وعده از ساخت استقلالی قوی، قدرتمند و ثروتمند داد و عنوان کرد می خواهد اعتماد از دست رفته هواداران به مدیریت باشگاه راه بازسازی کند.(از اینجا بیانیه دکتر آجورلو را بخوانید)

وقتی باشگاه استقلال در بیانیه ای عنوان کرد که خواستار این است تا تبلیغات محیطی را در اختیار بگیرد و قراردادی مستقل با کارگزار منعقد کند، هواداران استقلال یک صدا از این خواسته باشگاه و مدیرعامل خود حمایت کرده و نشان دادند به مدیریت جدید باشگاه خود اعتماد کامل داشته، همگام و همصدا و با اتحادی مثال زدنی از آن پشتیبانی می کنند.

حال بعد از اینکه همصدا و با اتحاد، برنده این جنگ بزرگ با سازمان لیگ شدیم، نوبت به شروع نبردی بزرگتر رسیده و آن داشتن حق پخش تلویزیونی است. دکتر آجورلو و تیم مدیریتی جدید باشگاه استقلال مطمئن باشد چنانچه بخواهند به دنبال حق پخش تلویزیونی بازی های این تیم بروند، این بار هواداران با قدرت و اتحاد بیشتر از آنها حمایت خواهند کرد تا شعار بزرگ "ساخت استقلالی قوی، قدرتمند و ثروند" به تحقق برسد.

به گزارش استقلال نیوز، ذکر این نکته ضروری است که درخواست به حق باشگاه استقلال در خصوص استفاده از حق تبلیغات محیطی تنها با حمایت تعداد معدودی از باشگاه ها همچون سپاهان و پیکان همراه بود و باقی باشگاه ها در این خصوص منفعلانه عمل کردند.
البته سکوت باشگاه پیروزی(پرسپولیس) که در این سال ها همواره از الطاف و کمک های بی حد و حساب سازمان لیگ بهره مند شده بود در حمایت از این حق طبیعی باشگاه ها چندان هم عجیب نبود. چرا که اگر روزی در خصوص درآمدهای سازمان لیگ و هزینه کرد بخشی از این درآمدها شفاف سازی شود، تشت رسوایی کمک های عجیب این سازمان به این باشگاه خاص بر زمین خواهد افتاد.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

فرشید سمیعی: تفاهم حاصل شد؛ تبلیغات محیطی با مصوبه سازمان لیگ به استقلال واگذار می‌شود

بیانیه مصطفی آجورلو مدیرعامل جدید استقلال/ باشگاه قوی، قدرتمند و ثروتمند می‌سازیم

بیانیه باشگاه استقلال خطاب به سازمان لیگ/ مشکلات و مانع تراشی‌ها خللی در عزم و اراده این باشگاه وارد نمی‌کند

با اعلام باشگاه استقلال/ کارگزار جدید معرفی شد؛ کف قرارداد 500 میلیارد تومان

بیانیه مصطفی آجورلو مدیرعامل جدید استقلال/ باشگاه قوی، قدرتمند و ثروتمند می‌سازیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار