فرشید سمیعی

نشست مشترک مدیران استقلال و مسئولین سازمان لیگ با حضور معاون وزیر و ورزش جوانان پیرامون تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی برگزار و مقرر شد این موضوع با مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ حل و فصل شود.

            

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سايت رسمى باشگاه استقلال، فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال(تاج)با قدردانى از حمايت وزارت ورزش و جوانان، هواداران عزیز باشگاه استقلال، اهالى فوتبال و‌ رسانه‌هاى گروهى از نتایج مثبت این جلسه و آغاز روند حل شدن موضوع تبليغات محيطى اين باشگاه در تعامل با سازمان ليگ طی روزهای آینده سخن گفت. در ادامه متن مصاحبه را می خوانید:

   

مصوب شد طی روزهای آینده باشگاه استقلال بتواند از امتياز تبليغات محيطى در بازى‌هاى خانگى با همكارى كارگزار استفاده كند

با حمايت وزير محترم ورزش و جوانان جناب آقاى دكتر سجادى و به پيشنهاد ايشان نشستى با حضور آقاى دكتر علی‌نژاد معاون محترم وزارت، دكتر آجورلو مديرعامل باشگاه استقلال، جناب آقاى بهاروند رياست محترم سازمان ليگ و حجت الاسلام عليپور به ميزبانى آقاى مددى در مجموعه ورزشى آزادى برگزار شد كه نتايج بسيار خوبى داشت.

آقاى دكتر سجادى؛ معاون محترم وزارت را براى بررسى و حل و فصل موضوع معرفى كردند و با ورود آقاى دكتر علی‌نژاد مقرر شد پس از تصویب هيات رييسه محترم سازمان ليگ بر مبناى خواسته باشگاه استقلال و صدور مصوبه، باشگاه بتواند طی روزهای آینده از امتياز تبليغات محيطى در بازى‌هاى خانگى با همكارى كارگزار استفاده كند.

قرارداد منعقده استقلال برای سازمان لیگ و استقلال از منظر درآمدی در حالت برد- برد است

پس از طرح دلایل و دیدگاه‌های حاضرین، طرفین پذیرفتند که اجرای کامل قرارداد منعقده استقلال، می‌تواند برای سازمان لیگ و استقلال از منظر درآمدی در حالت برد- برد باشد. به پیشنهاد معاون محترم وزارت ورزش مقرر گردید پس از صدور و اخذ مصوبه هیات رییسه توسط جناب آقای بهاروند و با اعتمادسازی در خصوص پرداخت حقوق سازمان لیگ، مجوز تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ برای باشگاه استقلال صادر شود. جا دارد هم از رویکرد سازنده دکتر علی‌نژاد و هم از نگاه مثبت و حمايت آقاى بهاروند رياست سازمان ليگ كه در اين نشست به دنبال حل موضوع و رسيدن به نتيجه مطلوب بودند، قدردانى كنيم.

* از هواداران میلیونی استقلال كه در اين مسير از اين خواسته حمايت كردند، قدردانى می كنيم

تحقق اهداف مورد نظر باشگاه استقلال و گام برداشتن در مسير ايجاد ساختار حرفه‌اى براى اين باشگاه بدون حمايت هواداران عزیز و هميشه همراه اين باشگاه محقق نمى‌شود و شايسته است از اعضاى خانواده ميليونى استقلال و همچنين رسانه‌هاى گروهى، باشگاه‌ها و كارشناسانى كه در اين مسير از اين خواسته حمايت كردند، قدردانى كنيم.

اخبار رسمی استقلال

 


مطالب مرتبط:

"تبلیغات‌محیطی‌حق‌ماست" به ترند اول توئیتر فارسی تبدیل شد

پای رانت و صدها میلیارد پول بی‌حد و حساب در میان است/ دلیل مخالفت سازمان لیگ با اهدای حق تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال..

بیانیه باشگاه استقلال خطاب به سازمان لیگ/ مشکلات و مانع تراشی‌ها خللی در عزم و اراده این باشگاه وارد نمی‌کند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار