جواد شیرزاد

بازیکن سابق باشگاه استقلال(تاج) گفت: پشت پرده ای وجود دارد که سازمان لیگ مقابل این خواسته باشگاه استقلال مقاومت می کنند و مانع از درآمدزایی باشگاه می شود.
 

جواد شیرزاد پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌و گو با خبرنگار استقلال نیوز، با انتقاد از کارشکنی و مخالفت سازمان لیگ با حق استفاده باشگاه ها از تبلیغات محیطی، در خصوص دیدار دوشنبه آبی پوشان با ذوب آهن و همچنین برتری مقابل هوادار در هفته نخست لیگ برتر صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

      

* اولین بازی لیگ همیشه سخت است

به نظر من بازی بدی نبود. اولین بازی برای شروع لیگ همیشه سخت است. استقلال خوب بازی کرد. ان شاالله این روند ادامه داشته باشد.

* بازی با ذوب آهن بسیار نزدیک و پایاپای خواهد بود

معمولا مربیان تا بازیکنی مصدوم یا محروم نشود به ترکیب تیم برنده دست نمی زنند. اما این بستگی به شرایط بازی و آنالیز تیم ذوب آهن دارد که فرهاد مجیدی بخواهد با تغییر تاکتیک، تغییراتی در ترکیب اعمال کند.

پیش بینی نتیجه بازی های اول همیشه سخت است به خصوص بازی با ذوب آهن که هم سرمربی خود را تغییر داده و هم بازیکنان جدید زیادی به تیم اضافه شده اندـ به نظر من بازی پایاپای و نزدیکی ازآب در خواهد آمد اما امیدوارم استقلال برنده این بازی باشد.

* در ملوان هم با درودگر مشکل داشتیم!

زمانی که درودگر در ملوان بودند هم از این گونه مشکلات داشتیم و زمانی که آقای هدایتی خواستار کمک به ملوان شدند به یک باره داستانی پیش آمد که آقای هدایتی از کادر مدیریتی تیم کناره گیری کردند.

* چرا هیچ نظارتی بر عملکرد هیات رئیسه فدراسیون صورت نمی گیرد؟

من درک نمی کنم چرا هیچ نظارتی بر عملکرد افرادی که در هیات رئیسه فدراسیون هستند صورت نمی گیرد؟! سالیان سال است که بسیاری از بازیکنان، مربیان و حتی هتل ها، ورزشگاه ها و.. از باشگاه ها طلب دارند و متاسفانه هیچ اقدامی برای حل این مشکلات انجام نمی شود.سالیان سال است فدراسیون نمی تواند حق خود را از صدا و سیما به خاطر حق پخش و حق تبلیغات اطراف زمین بگیرد و مشخص نیست این آقایان چه لابی قدرتمندی دارند ک هر ساله باید باشند. یک سری قوانین در فوتبال ما وجود دارد که هیچ وقت عوض نمی شود مثل آقایانی که هر ساله رای می آورند و روسای هیات های فوتبالی که سالیان سال در پست خود هستند.

* همیشه پرداخت حق تبلیغات در فوتبال ما بوده اما عملی نشده است

همه جای دنیا باشگاه ها از تیلبغات محیطی و تبلیغات روی لباس و حق پخش تلوزیون درآمد زیادی کسب می کنند اما در ایران پولی بابت تبلیغات به باشگاه ها پرداخت نمی شود. همیشه هم بحث پرداخت حق تبلیغات در فوتبال ما بوده و هیچ وقت عملی نشده است. هر موقع هم سرنخی پیدا می شود سریع با سرپوش گذاشتن مانع حل مشکلات می شوند.

* مجلس به مساله حق تبلیغات محیطی ورود کند

برای حل مشکل حق پخش و حق تبلیغات محیطی و.. باید نمایندگان مجلس و فراکسیون های ورزش و اقتصادی و همچنین حراست مجلس ورود کنند که چرا اجازه حل این مشکلات داده نمی شود و نمی گذارند باشگاه ها خود درآمد داشته باشند و بدهی های خود را پرداخت کنند.

* همه باشگاه های ایرانی بدهی دارند!

در حال حاضر استقلال، پرسپولیس، فولاد و تمام باشگاه های ایرانی بدهی داخلی، خارجی و حتی مالیاتی دارند و پنجره نقل و انتقال این باشگاه ها دائما به دلیل بدهی بسته می شود. چرا شرایط باشگاه های ما باید این گونه باشد؟!

* تا این افراد در فوتبال هستند، امیدی به حل مشکلات نیست!

بعضی دوستان فدراسیون نشین در تلویزیون شیک و مجلسی صحبت می کنند و می گویند این کار و آن کار را انجام دادیم، در صورتی که سالیان سال در این پست ها هستند و هنوز مشکلات پابرجاست. رئیس سابق فدراسیون فوتبال کجاست تا در مورد 60 تا 70 میلیارد غرامتی که باید به ویلتموس داده شود پاسخگو باشد؟متاسفانه این داستان ها در فوتبال ایران وجود دارد و من احساس می کنم پشت پرده ای وجود دارد که سازمان لیگ مقابل این خواسته باشگاه استقلال مقاومت می کنند و مانع از درآمدزایی باشگاه می شود. تا این افراد در فوتبال هستند، امیدی به حل مشکلات نیست.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

           
      

 مطالب مرتبط:

بیانیه باشگاه استقلال خطاب به سازمان لیگ/ مشکلات و مانع تراشی‌ها خللی در عزم و اراده این باشگاه وارد نمی‌کند

هفته اول لیگ برتر/ شروع خوب استقلال با هوادار؛ فرهاد نیمه مربیان را با جوانان برد!

هفته اول لیگ برتر/ حواشی دیدار استقلال و هوادار: ممانعت از ورود تجهیزات تبلیغات محیطی؛ حضور مهدوی کیا در جایگاه ویژه!

با اعلام باشگاه استقلال/ کارگزار جدید معرفی شد؛ کف قرارداد 500 میلیارد تومان

جلسه سرمربی و مدیرعامل جدید استقلال برگزار شد/ آجورلو: انتظار قهرمانی در لیگ و آسیا را از مجیدی دارم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار