مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از پیروزی مقابل تراکتور گفتند: بازی خیلی خوبی انجام دادیم، مهمتر از همه این بود که سه امتیاز را گرفتیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل تراکتور تبریز از هفته سوم لیگ برتر فصل 1400/1401، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید: 

 

* روزبه چشمی

به هواداران، کادرفنی، بازیکنان و مدیریت تبریک می گویم. خداراشکر توانستیم سه امتیاز را بیگریم. نکته خوبی که وجود دارد این است که باز هم گل خورده نداشتیم. اول فصل این سه امتیازها مهم است. شرایط تیم روز به روز بهتر می شود. این سه بازی را بردیم، سه امتیاز بازی با فجر را هم بگیریم می توانیم روی نقاط ضعفمان کار کنیم. 

اینکه آیا بازی در پست هافبک دفاعی راحت هستم یا خیر در فوتبال راحتی نداریم اما مشکلی نیست. باید تلاش کنیم این روند پیروزی‌ها را ادامه بدهیم.

در مورد اینکه ما تماشاگرپسند بازی می کنیم یا خیر؛ شما همه بازی ها را می بینید؟ کدام تیم ها تماشاگر پسند بازی می کنند؟

هافبک استقلال در مورد اینکه فقط سپاهان تماشاگر پسند بازی می‌کند، گفت: باید شرایط بازی را ببینید. ما در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم اگر می زدیم شاید نیمه دوم 4-3 گل می شد. در ابتدای فصل مخصوصا برای تیم ما که بازی دوستانه کمی داشته مهم سه امتیازها است. سعی می کنیم روز به روز بهتر شویم.

اینکه من دوست دارم که پنالتی بزنم باید بگویم که وریا هست و پنالتی می‌زند. چه مشکلی هست؟ اتفاق است و می افتد. عادت بدی که داریم یک نفر پنالتی را خراب می کند به سراغ نفر بعدی می رویم. در بازی قبلی وریا پنالتی را گل کرد و تکرار آن صحنه موردی نداشت. این در روند پنالتی‌ها اخلال ایجاد می کند اما آن هم ان‌شاالله درست می شود.

وریا و حسینی هستند اما اگر قسمت شد من هم بازوبند کاپیتانی استقلال را می‌بندم.


 * آرش رضاوند

ما در هر دو نیمه موقعیت های زیادی را داشتیم و می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم. به هرحال مهم این بود که برنده شدیم.

وی در مورد اینکه استقلال در سه بازی سه برد را کسب کرده است، گفت: بازی به بازی جلو می‌رویم و تلاش می‌کنیم همین روند ادامه داشته باشد.

هافبک استقلال در مورد اینکه بعد از تعویض ناراحت به نظر می‌رسید، عنوان کرد: خیر، این چیزها نبود. من  فقط یک مقدار سرما خوردگی دارم.

رضاوند در مورد ترافیک خط هفابک استقلال گفت: می‌کنم 7، 8 بازیکن در این پست باشد و به هرحال مربی تصمیم می‌گیرد که چه بازیکنی بازی کند.

وی در مورد اینکه استقلال می‌تواند قهرمان شود، اظهار کرد: نمی‌توانم از حالا 27 هفته دیگر را پیش بینی کنم. با وجود اینکه تغییرات زیادی داشتیم، اما به روند خوبی رسیدیم. امتیازهای اول فصل خیلی مهم است، چون امتیاز گرفتن از تیم‌ها در نیم فصل دوم خیلی سخت خواهد بود.


 

* امیرحسین حسین زاده

سومین بازی را هم بردیم. مهمتر از همه این بود که سه امتیاز را گرفتیم. بازی خیلی خوبی انجام دادیم. تیم رفته رفته بهتر و هماهنگ‌تر می شود. موقعیت‌های گل زیادی داشتیم که از دست دادیم. من هم 3-2 داشتم متاسفانه که از دست دادم. نمی‌دانم چه زمانی روند گل زنی من شروع می شود ولی دیر نیست. باید در زدن ضربات آخر دق بیشتری داشته باشم. 

وی در خصوص اینکه اگر تماشاگران در ورزشگاه حاضر شوند فشار گل نزدن روی او بیشتر می شود، گفت: واقعیت نمی دانم چه زمانی این اتفاق می افتد حالا تماشاگر باشد یا نباشد اما سعی می کنم که این مشکل را برطرف کنم و زودتر پایم به گلزنی باز شود. خودم خیلی دوست دارم این اتفاق زودتر بیفتد اما با بدشانسی مواجه هستم.

بازیکن تیم استقلال در خصوص تیم تراکتور عنوان کرد: تیم خوب و دونده‌ای بودند که جنگیدند. آن ها هم برای برد آمده بودند اما ما خیلی بهتر بازی کردیم. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. ووریا پنالتی را از دست داد. ما خیلی بهتر از تراکتور بودیم.

حسین زاده در خصوص اینکه استقلال با وجود بردهای اقتصادی گل نمی خورد، گفت: با سیستم سال گذشته یعنی 2-5-3 بازی می کنیم. تنها فرق این است که همه بچه ها همدل و پشت هم هستند. همه جور هم را می کشند و برای گل نخوردن و موفقیت تیم تلاش می کنند.

وی در مورد اینکه کامنت های فضای مجازی تاثیر گذاری او را کمتر کرده، اظهار داشت: من به فضای مجازی دقت نمی کنم و در این فضا هم زیاد نیستم که بخواهم کامنت ها و پیام ها را بخوانم ولی شرایطم خوب است. همه کارهایی که مربی گفته را انجام می‌دهم. مربی از من راضی است. فقط باید در زدن ضربات آخر دقت کنم که پایم به گلزنی باز شود.


 

* سید احمد موسوی

پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل تراکتور در هفته سوم لیگ برتر درمورد عدم حضورتان در لیست این تیم مقابل تراکتور: این نظر سرمربی است که من در لیست باشم یا خیر. همه حرف من این است که هواداران قضاوت نکنند. انشالله به زودی همه چیز درست خواهد شد. 


 

* مهدی مهدی‌پور

خدا را شکر بازی خوبی بود. ما هفته گذشته بازی سنگینی مقابل ذوب‌آهن داشتیم و شرایط‌مان به گونه‌ای بود که از بازی قبلی کمی خسته شدیم. در این بازی با توجه به خستگی‌مان بازی قابل قبولی ارائه کردیم.

در نیمه اول چند فرصت خوب ایجاد کردیم. از طرفی فرصتی هم به حریف ندادیم. خوشبختانه توانستیم از یکی از موقعیت‌های خود استفاده کرده و برنده بازی شویم.

مهدی‌پور در پاسخ به این سوال که آیا کسب 3 پیروزی از 3 مسابقه به معنی قهرمانی در پایان فصل است یا خیر، تصریح کرد: کسب 9 امتیاز از 3 مسابقه یعنی شروع خوب؛ اما به نظرم این بازی‌ها تمام شده و باید به فکر بازی بعدی باشیم تا با 12 امتیاز وارد وقفه‌ لیگ برتر شویم و برای ادامه رقابت‌ها آماده شویم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درخصوص از دست دادن پنالتی توسط غفوری، گفت: پنالتی زدن سخت است و این شرایط برای همه وجود دارد. غفوری چند سال برای استقلال پنالتی زده و خوب هم این کار را کرده است. حالا در چند بازی اخیر مشکلاتی ایجاد شده که به نظرم موضوع خاصی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که نکته مثبت بازی‌های استقلال چیست، اظهار داشت: فکر می‌کنم نکته مثبت ما همدلی بازیکنان و کادر فنی است. ضمن اینکه ما خیلی خوب بازی می‌کنیم و در دفاع هم شرایط خوبی داریم، چون در سه مسابقه گلی دریافت نکرده‌ایم. فکر می‌کنم این موارد نکته مثبت تیم ما باشد.


 

* محمدرشید مظاهری

خداراشکر بازی را بردیم. مشکلات مالی شخصی دارم که نتوانستم آن ها را هندل کنم. متاسفانه روی کارم تاثیر گذاشته که در حال درست کردن شرایط هستم.

وی در مورد شایعه رفتن به فولاد گفت: نه این صحت ندارد و صحبتی نشده است. من اینجا هستم.

دروازه بان استقلال در مورد اینکه آیا این مشکلات در بازی با ذوب آهن روی او تاثیر گذاشته بود، گفت: با هر شرایط روحی و روانی در بازی با ذوب آهن فکر می کنم بد نبودم. توانستم به تیمم کمک کنم و امیدوارم در آینده هم این روند ادامه داشته باشد.

مظاهری در مورد اینکه ظاهرا هفته گذشته به خاطر مسائل مالی در تمرین استقلال به سراغ او آمده بودند، عنوان کرد: نخیر این درست نیست. فکر می کنم انقدر اعتبار داشته باشم که طلبکار به دنبال من نیاید اما اگر به این شرایط برسد فکر می کنم شما متوجه می شوید.

وی در خصوص اینکه طلب ها میلیاردی است، گفت: می‌خواهید در مورد جزئیات صحبت نکنم؟ این مسائل شخصی خودم است!

دروازه بان استقلال در مورد اینکه فرهاد مجیدی در کنفرانس در مورد رضایی صحبت و اعلام کرد او می تواند 10سال دروازه استقلال را بیمه کند و آیا حضور سه گلر شرایط را سخت می کند، اظهار داشت: فوتبال همین است. باید اتفاقاتی که می افتد کنار بیاییم، تحمل و تلاش کنیم. توکلم به خداست و امیدوارم بتوانم نظر فرهاد مجیدی را جلب کنم. او تصمیم آخر را می‌گیرد. هرموقع صلاح دانست درون دروازه می ایستم و هر موقع صلاح نبود کنار تیم هستم و انرژی مثبت می دهم.

  اخبار استقلال

 

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته سوم لیگ برتر/ استقلال و سومین برد پیاپی.. گیتار ارسلان موتور تراکتور را از کار انداخت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار