محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: پیروزی مقابل تراکتور و بردهای هفته های اخیر را به کادرفنی، بازیکنان و هوادارن استقلال تبریک می گویم.

 

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص برتری آبی پوشان مقابل تراکتور از هفته سوم لیگ برتر صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

 

* در خصوص برد امشب مقابل تراکتور برایمان صحبت کنید..

این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود. البته اگر پنالتی غفوری گل می شد می توانستیم با اختلاف 2 گل برنده بازی باشیم اما به قول فوتبالی ها استقلال امشب اقتصادی و بسیار باهوش بازی کرد و توانست سه امتیاز باارزش دیگر به اندوخته هایش اضافه کند.

رقابت سختی بین سه چهار تیم بالای جدول وجود دارد و امیدوارم با کسب امتیازات کامل هفته های ابتدایی استقلال از کورس عقب نماند.

این فصل تیم بسیار خوبی در اختیار داریم که ترکیبی از جوانان و باتجربه هاست و ان شاالله از هفته پنجم ششم که بازیکنان با هم هماهنگ تر می شوند بازی های بهتر و زیباتری هم شاهد خواهیم بود.

جا دارد پیروزی مقابل تراکتور و بردهای هفته های اخیر را به کادرفنی، بازیکنان و هوادارن استقلال تبریک بگویم.

* چرا کوین یامگا نتوانست همانند بازی با ذوب آهن نمایش مطلوبی از خود ارائه دهد؟

تراکتوری ها با آنالیز بازی کوین یامگا در این بازی او  را بسته بودند و با او در شرایط من تو من بازی می کردند و فضاها را از این بازیکن خوب گرفته بودند و نگذاشتند کارایی لازم را داشته باشد. من حضور یامگا و ژستد را به فال نیک می گیرم چون بازیکنان توانمندی هستند و امیدوارم در ادامه شاهد بازی های خوبی از این دو باشیم.

* خوشبختانه برای سومین بازی پیاپی کلین شیت کردیم و گل نخوردیم..

بله؛ به نظر من این فصل بازیکنان خط دفاع استقلال با هم هماهنگ شده و خیلی خوب کار می‌کنند. در این سه دیداری هم که انجام شد باید به خط دفاع نمره قبولی بدهیم. مدافعان ما در جدال های نفر به نفر بسیار خوب ظاهر می شوند و به خوبی مهاجمان حریف را مدیریت کرده و وظایفشان را به خوبی انجام می دهند. امیدوارم این بازی های خوب از مدافعان استقلال تداوم داشته باشد و در بازی های بعد هم به همین شکل و بدون اشتباه ظاهر شوند.

* به نظر شما استقلال نقطه ضعفی هم دارد؟

با توجه به خرید یامگا و ژستد که دو بازیکن خارجی خوب هستند، امیدوارم بتوانیم یک پلی‌میکر(بازیساز) خارجی خوب هم جذب کنیم که مشکل بازیسازی خط میانی را هم حل کنیم. در مجموع در همه خطوط بازیکنان خیلی خوبی داریم و به نظر من در حال حاضر به جز همان موردی که اشاره کردم مشکل دیگری در تیم نمی بینم. به امید خدا این تیم بتواند یک جام به هواداران در پایان فصل هدیه کند.

* جمعه هم بازی سختی در حافظیه مقابل فجر سپاسی داریم..

بازی فجر سپاسی را دیده ام. تیم جوان و خوبی است. فجر سپاسی تیمی دونده و سختکوش است. روز جمعه دیدار سختی در شیراز خواهیم داشت اما به نظر من می توانیم فجر سپاسی را هم ببریم و به امید خدا با 12 امتیاز از 4 بازی به سراغ تعطیلات لیگ و روزهای فیفادی برویم.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته سوم لیگ برتر/ استقلال و سومین برد پیاپی.. گیتار ارسلان موتور تراکتور را از کار انداخت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار