فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: از هواداران عذرخواهی می کنیم که نتوانستیم پیروز شویم. از حضور آنها انرژی گرفتیم اما نتوانستیم پیروز شویم.

   

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار هفته پنجم لیگ برتر(لیگ بیست و یکم) مقابل نساجی قائمشهر که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

       

* تساوی استقلال  و نساجی؟

نیمه اول موقعیت های گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم اما در نیمه دوم حریف بازی بسته‌ای به نمایش گذاشت البته آنها نیز موقعیت داشتند اما اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می کردیم می بردیم.

* حضور تماشاگران در این بازی؟

جا دارد از آنها عذرخواهی کنیم که نتوانستیم پیروز شویم. از حضور آنها انرژی گرفتیم اما نتوانستیم پیروز شویم.

* داوری مسابقه؟

امروز می‌توانستیم بازی کنیم اما صحبتی هم با مسئولان داریم؛ جان مادرتان و جان بچه‌هایتان VAR را به فوتبال ایران بیاورید. مقابل فجر سپاسی 2 امتیاز از دست دادیم و امروز هم فغانی یک پنالتی ما را نگرفت. امیدوارم که او شهامت و جسارت را داشته باشد که به خاطر این پنالتی نگرفته عذرخواهی کند. در بازی تیم ملی همین صحنه را برای تیم ملی پنالتی گرفتند. امیدوارم کمک داور ویدئویی به ایران بیاید. اکنون کشورهای درجه سه هم وی ای آر دارند، امیدوارم مسئولان این تکنولوژی را به فوتبال ایران هم بیاورند. 

* ترکیب تیم و غیرت ووریا غفوری و همچنین عملکرد بازیکنان خارجی؟

غفوری سه روز با ما تمرین نکرده بود و سرماخوردگی داشت، به همین دلیل از او در ترکیب اصلی استفاده نکردیم و بازیکنان دیگر هم عملکردشان خوب بود. بازیکنان خارجی هم وارد فضای جدید و لیگ جدیدی شده‌اند و این فضا را تجربه می‌کنند، آنها نیاز به زمان دارند تا بتوانند عملکرد خوب خودشان را به نمایش بگذارند.

* در روزهایی که پرسپولیس و سپاهان پیروز نمی‌شوند،‌استقلال هم امتیاز از دست می‌دهد؟

اگر  در بازی قبلی داور گل سالم ما را مردود نمی‌کرد و در دقیقه 60 ما 2 بر صفر می‌شدیم شما اکنون این سوال را از من نمی‌پرسیدید. امروز هم اگر فغانی پنالتی استقلال را می‌گرفت و پیروزی می‌شدیم شما باز هم این سوال را نمی‌پرسیدید. توجیهی برای عملکرد بازیکنانم نیست اما اگر با این اشتباهات 4 امتیاز را گرفته بودیم، اکنون امتیازاتمان کامل بود. امیدوارم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته پنجم لیگ برتر/ تساوی بد موقع در حضور تماشاگران؛ نساجی شوک دوم را به مجیدی وارد کرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار