مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از تساوی مقابل تراکتور گفتند: VAR‌می‌تواند هم به کیفیت بازی‌ها و هم به اینکه حق به حقدار برسد خیلی کمک کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از دومین تساوی پیاپی مقابل نساجی مازندران از هفته پنجم لیگ برتر فصل 1400/1401، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید: 

 

* علیرضا رضایی

امروز تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند و توانستیم حس خوبی بهم منتقل کنیم، اما نتوانستیم برنده شویم. امیدوارم در بازی‌های بعدی این بازی زیبا به پیروزی ختم شود.

وی درخصوص واکنشی که اواخر بازی داشت و استقلال را از شکست نجات داد، عنوان کرد: من نمی‌توانم استقلال را نجات بدهم، چون این تیم آنقدر بزرگ است که نیازی به نجات‌های من ندارد. خودم از بازی امشب لذت بردم و امیدوارم هواداران هم از بازی زیبایی که ارائه کردیم لذت برده باشند. باید از مدافعان تیم هم تشکر کنم که به عنوان برادر بزرگتر به من کمک کردند. از لطف مجیدی و غلامپور هم ممنونم که در مدت اخیر من را شرمنده محبت خود کردند.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‌کردی به این زودی به ترکیب اصلی برسی یا خیر، تصریح کرد: تصورات من کلا فراتر از چیزی است که می‌گویم. اتفاقاتی که رخ داد برای من بسیار بزرگ بود. من در مرحله اول از مجیدی و غلامپور تشکر می‌کنم که به من این اطمینان را دادند که می‌توانم این کار را کنم. خوشحالم که در استقلال هستم.

رضایی در مورد اینکه آیا می‌دانست که در این بازی در ترکیب اصلی قرار خواهد داشت یا خیر، گفت: خیلی در مورد این موضوع فکر کرده بودم و خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد.

 


 

* مهدی مهدی‌پور

متاسفانه از موقعیت هایمان نتوانستیم استفاده کنیم و دو امتیاز از دست دادیم.

وی در مورد موقعیت گلزنی که از دست داد، گفت: یک لحظه دیدم حقیقی دروازه را گم کرده بود و توپ را زدم. اگر در چارچوب بود گل می‌شد ولی متاسفانه ضربه خوبی نبود.

 فرهادمجیدی در کنفرانس اعلام کرد جان مادرتان سیستم کمک داور ویدئویی بیاورید، اظهار داشت: از سال گذشته می‌گوییم VAR ‌را بیاورید. نه برای ما برای همه تیم‌ها، حق به حقدار می رسد. داور هم انسان است و هر لحظه ممکن است اشتباه کند. 

مهدی‌پور در پاسخ به سوال یک خبرنگار که پرسید پرسپولیس با یک پنالتی مشکوک مساوی کرد اما امشب برای استقلال یک پنالتی گرفته نشد و این موارد اختلافات را تعیین می‌کند، گفت: من سعی می‌کنم در این مسائل دخالت نکنم. ما خودمان باید سعی کنیم سه امتیازها را بگیریم و در صدر جدول اختلاف ایجاد کنیم. به نظرم خودمان باید اتفاقات را رقم بزنیم.

وی در مورد اینکه علی کریمی برای استقلال ابراز دلتنگی کرده و آیا از بازگشت او خبری هست، عنوان کرد: علی دوست خوب من است. از این مساله اطلاعی ندارم. 

  اخبار استقلال

 

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته پنجم لیگ برتر/ تساوی بد موقع در حضور تماشاگران؛ نساجی شوک دوم را به مجیدی وارد کرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار