بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) با تکذیب نقل و قول منتشر شده از جانب خود در یکی از خبرگزاری ها گفت: به جای صحبت های من چیزهای دیگری نوشته بودند که من اصلا حتی یک کلام هم در موردش حرف نزدم!

 

بهتاش فریبا پیشکسوت ارزنده باشگاه استقلال(تاج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز ضمن انتقاد از تحریف مصاحبه خود با خبرگزاری میزان اعلام کرد قصد شکایت از این خبرگزاری را دارد و ابراز امیدواری کرد استقلال با تمرکز بالا به راحتی داربی پیش رو را با برد پشت سر خواهد گذاشت که مشروح این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

 

* استقلال برخلاف روند بازی مقابل صنعت نفت آبادان به تساوی رسید. چه ارزیابی از این دیدار دارید؟

بازی خیلی خوبی بود . این بازی جز بهترین بازی‌های استقلال در این فصل از لیگ برتر بود. با اینکه تیم تغییر سیستم داده بود و با دو دفاع وسط بازی می‌کرد اما خط دفاعی بسیار خوب عمل کرد. وریا غفوری هم در این دیدار نمایش عالی و بسیار خوبی داشت و از نظر من بهترین بازیکن زمین بود. استقلال سوار بر بازی بود و موقعیت های زیادی هم ایجاد کرد‌ اما در ضربات آخر بازیکنان عملکرد خوبی نداشتند. این مشکل در بازی های قبلی هم همراه تیم بود که ضربات آخر وارد دروازه نمی شوند. در بازی با نفت یامگا، مهدی پور، رضاوند و حتی ژستد موقعیت های خوبی داشتند که متاسفانه راهی به چارچوب دروازه پیدا نکرد. اما همیشه که نمی شود بدشانس بود و بالاخره یک موقع بدشانسی هم تمام می‌شود.

* بالاخره پای حسین زاده به گلزنی باز شد..

قبلا با شما در مورد حسین زاده صحبت کرده بودم. او احتیاج داشت یک گل به ثمر برساند تا از لحاظ روحی روانی در شرایط آرمانی قرار بگیرد. شک نکنید از بازی بعد جز بهترین بازیکنان ما و جز زنندگان گل برای ما خواهد بود چون فشار از رویش برداشته شد. ژستد هم همینطور است و اگر یک گل به ثمر برساند راه می‌افتد‌.

* داوری هم دو پنالتی برای استقلال نگرفت و نقش پررنگی در این نتیجه داشت.

بله. بحث داوری این دیدار بسیار مهم است . من نمی‌دانم اسم این را چه می‌شود گذاشت! شاید سازمان لیگ دارد با استقلال لجبازی می کند. باشگاه از قبل بازی به انتخاب اکبریان اعتراض کرده بود و این انتخاب بسیار عجیب بود چون این داور در همین آبادان گل صحیح استقلال را رد کرده بود. البته نمی‌خواهم قشر داوری را زیر سوال ببرم چون افراد شریفی هستند اما اکثر کارشناسان داوری متفق‌القول گفتند که دو پنالتی مقابل نفت سوخت. حرف من این است که داوری که سال قبل در همین ورزشگاه و در همین دیدار اشتباه تاثیرگذار داشته و همه روی او حساس شده اند و با او مساله دارند چرا باید در همان ورزشگاه و همان بازی که اشتباه تاثیرگذار داشته قضاوت دوباره کند؟ مگر دیگر داور نداریم که این داور را برای ما گذاشتند.
این را هم اضافه کنم که نداشتن VAR یکی از معظلات فوتبال ما است. در حال حاضر VAR از نان شب هم برای فوتبال ما واجب تر است.

* به نظر شما اشتباهات داوری و اتفاقاتی که در این فصل علیه استقلال می افتد شائبه برانگیز نیست؟

شاید دستی در کار است و باید واکاوی بکنیم ببینیم داستان و ماجرا چیست!؟ ما دیگر نمی‌توانیم طاقت بیاوریم که اینقدر داوری به ضررمان باشد‌ و برایمان به هر نحوی مشکل درست کنند. گل سالم ارسلان به فجر سپاسی را آفساید گرفتند. دو پنالتی ما مقابل نفت را ندیده گرفتند، مانع از بازی بازیکنان خارجیمان در سیرجان شدند و..
من فکر می کنم که شاید این اتفاقات به خاطر مساله تبلیغات محیطی است و سازمان لیگ دارد تلافی می کند.

* در خصوص داربی روز شنبه چه صحبتی دارید؟

به این داربی خیلی امیدوار هستم. کارهای تاکتیکی، دوندگی زیاد و فشاری که روی حریف می‌آوریم نقاط قوت استقلال است و بازیکنان هم به نظر من همه آماده هستند. مساله مهم اینکه بازیکنان باید بازی با نفت آبادان و بحث اشتباهات را فراموش کنند چون اگر با این ذهنیت پا به بازی داربی بگذارند ممکن است که به جهت روحی روانی برایشان مشکل ایجاد شود. با تمرکز بالا بسیار راحت می‌شود پیروزی(پرسپولیس) را برد. با نمایشی که استقلال این هفته در آبادان از خود ارائه داد خیلی خیلی به برد داربی امیدوار شدم.

* بنابراین به نظر شما مهمترین مساله در داربی، مساله‌ روحی و روانی است؟

بله، از نظر من کادرفنی باید روی مسائل روحی روانی بچه ها کار بکند و در مورد بحث داوری دیگر صحبتی انجام نشود. هر چند که همه به اشتباهات عجیب داوری در دیدار قبل واقف هستیم اما دیگر نباید بازی‌های آینده را فدای این ناداوری کنیم. باید با تمرکز بالا به زمین مسابقه برویم و من بسیار به داربی و پیروزی در آن امیدوارم تا هم به جایگاه اصلی خودمان در جدول برگردیم و هم اینکه استارت قهرمانی را بزنیم.

* نقل و قول های عجیب از شما در یکی از خبرگزاری های دولتی منتشر شده. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

بله! متاسفانه خبرگزاری میزان یک مصاحبه عجیب و خیالی از قول من منتشر کرده و من در حال تهیه شکایت نامه و شکایت از این خبرگزاری هستم. بعد از بازی با نفت آبادان تنها 5 دقیقه بسیار کوتاه در مورد بازی با این خبرگزاری صحبت کردم. اما امروز که در خبرها دیدم و خواندم، به جای صحبت های من چیزهای دیگری نوشته بودند! چیزهایی مثل "ماه عسل فرهاد و آجورلو" و..  که من اصلا حتی یک کلام هم در موردش حرف نزدم.
من هیچوقت تیمم را زیر سوال نمی برم و نخواهم برد. همه استقلالی ها روی من یک جور دیگر حساب می‌کنند و این مطالبی که خبرگزاری میزان از قول من نوشته کاملا برعکس تفکرات من است.
من آنقدر وجود دارم که اگر حرفی زده باشم بسیار راحت آن را بپذیرم و بگویم که این حرف های من است. این ها می‌خواهند با این کارها قبل از داربی روحیه استقلال را خراب کنند چون می‌دانند این کارها روی کادرفنی، بازیکنان و هواداران ممکن است تاثیر بگذارد.

اختصاصی استقلال نیوز

 

       


 مطالب مرتبط:

داربی را قطعا می بریم اگر بزرگی خود را باور کنیم و موقعیت سوز نباشیم

هفته هفتم لیگ برتر/ محمد نوری‌فر: دو پنالتی مسلم در این بازی سوخت؛ سریال اشتباهات آقای اکبریان! علیه استقلال ادامه دارد

هفته هفتم لیگ برتر/ دو امتیاز دیگر در آتش نفت سوخت؛ اکبریان باز هم در آبادان حق استقلال را خورد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار