چند خبر کوتاه از استقلال

باشگاه استقلال با ارسال نامه های مختلف به ارکان فدراسیون از حقوق اولیه این باشگاه دفاع کرد.

   

به گزارش استقلال نیوز، طی نامه های مختلف از سوی مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) به ارکان فدراسیون مباحث مختلفی مطالبه شد.  

  

* نامه سردار آجورلو به عزیزی خادم

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال طی نامه‌ای خطاب به عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، خواهان دخالت وی جهت در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی استقلال و پرسپولیس از سوی کارگزار باشگاه استقلال شد.

در این نامه مدیرعامل استقلال با اشاره به جلسات و توافقات پیشین در خصوص تبلیغات محیطی، از سنگ اندازی‌های برخی افراد در سازمان لیگ در مسیر باشگاه استقلال سخن گفت.

بخشی از این سنگ اندازی‌ها که در نامه به آن‌ به صورت مفصل اشاره شده، مربوط به تبلیغات محیطی است و بخشی دیگر از آن اشتباهات پیاپی داوری، محرومیت غیر قانونی دو بازیکن استقلال در مصاف با گل‌گهر و ... است.

آجورلو در این نامه ضمن اشاره به شعار انتخاباتی عزیزی خادم در خصوص قرار گرفتن تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها، خواهان همکاری رئیس فدراسیون فوتبال جهت اختصاص این حق به باشگاه استقلال شده است.

رو نوشتی از این نامه به وزارت ورزش، نهادهای امنيتی و نظارتی هم ارسال شده است.


* درخواست سردار آبی ها از حیدر بهاروند

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال در نامه‌ای به حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ؛ خواستار همکاری عوامل اجرایی سازمان لیگ در جهت اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه استقلال در دربی روز شنبه ۱۳ آذر در ورزشگاه آزادی شد.

آجورلو در این نامه یادآور شده است که پیرو توافقات انجام شده در محل وزارت ورزش بار دیگر آمادگی باشگاه استقلال را جهت ارائه ۱۰۰ درصد تضامین از ناحیه کارگزار اعلام کرده و خواستار ارسال فرمت قرارداد فیمابین در اسرع وقت توسط سازمان لیگ شده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان نامه تاکید کرده است؛ در صورت اعلام شماره حساب از سوی سازمان لیگ، باشگاه استقلال آماده واریز سهم سازمان لیگ از تبلیغات محیطی مسابقه با نساجی و دربی تهران خواهد بود.


* میزبانی نشست خبری توسط باشگاه استقلال

باشگاه استقلال به عنوان میزبان دربی تهران در هفته هشتم لیگ بیست و یکم، نشست خبری پیش از بازی سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس را برگزار خواهد کرد.

طبق بند ۱ و ۲ ماده ۳۱ آیین‌نامه برگزاری مسابقات؛ نشست خبری پیش از دربی تهران طبق برنامه‌ای که پس از هماهنگی با هیات فوتبال استان تهران و باشگاه پرسپولیس اعلام می‌شود، به میزبانی باشگاه استقلال برگزار خواهد شد.

 

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

داربی را قطعا می بریم اگر بزرگی خود را باور کنیم و موقعیت سوز نباشیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار