بهمن طهماسبی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: ارسلان مطهری باید خیلی زودتر به بازی می آمد و من نمی‌دانم چرا این اتفاق آنقدر دیر افتاد.

 

بهمن طهماسبی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز، در خصوص داربی امروز و تساوی بدون گل آبی‌پوشان مقابل پیروزی(پرسپولیس)، صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

    

* نظر خود را در خصوص داربی بگویید

بازی امروز بازی خوبی نبود. فقط می‌توانم بگویم یک پنالتی می‌توانست برنده این بازی را مشخص کند.در نیمه نخست استقلال چند موقعیت ایجاد کرد و حتی می‌توانست به گل هم برسد اما بعد از آن بازی متعادل بود و چیز خاصی هم نداشت. در نیمه دوم پرسپولیس کمی جلو آمد و نسبت به نیمه اول بهتر بازی کرد. در کل بازی خوبی نبود و انگار بازیکنان دو تیم استرس زیادی داشتند.

* رودی ژستد را در این بازی چطور دیدید؟

رودی ژستد فوتبالیست و مهاجم خوبی است. اما به نظرم مقداری از شرایط بازی دور بود ولی خب حالا دیگر باید این موقعیت‌ها را بتواند گل کند‌.ولی در کل ژستد را فوتبالیست خوبی می‌دانم اما برای من عجیب است که چرا موقعیت‌هایی را که به دست آورده است را اینگونه از دست می‌دهد و این یک مقدار برای من عجیب است. شاید از شرایط مسابقه دور باشد ولی بعد از بازی امروز مقداری از او ناامید شدم.

* ‌در خصوص تعویض مطهری با ژستد در دقایق پایانی چه صحبتی دارید؟

یک نکته‌ای که دیدم تعویض دقایق پایانی ارسلان مطهری بود که باید خیلی زودتر به بازی می آمد و من نمی‌دانم چرا این اتفاق آنقدر دیر افتاد. اما باز کادرفنی بیشتر در جریان تمرینات و جریان بازی هستند ولی خب فکر می‌کنم ارسلان باید خیلی زودتر به بازی بیایید.

* دو پنالتی واضح هم برای استقلال اعلام نشد

به نظر من داور(موعود بنیادی‌فر) ترسید در دقیقه ۸۷ پنالتی اعلام کند. کمک داور هم می‌توانست به داور بازی کمک کند چون صحنه خطا در دید هر دوی آن‌ها بود.تاکید می‌کنم گرفتن پنالتی در آن زمان از بازی دل و جرات می‌خواهد و من احساس می‌کنم بنیادی‌فر ترسید آن را پنالتی اعلام کند چون بسیار واضح بود.

* فرهاد مجیدی هم در کنفرانس خبری مجددا درخواست ورود VAR را داد 

به جز بازی امروز استقلال این فصل از داوری ضربه زیادی خورده است. در بازی‌های قبل هم همین اتفاق افتاد. مخصوصا در بازی فجرسپاسی گل ارسلان مطهری را به اشتباه آفساید اعلام کردند. یا در بازی با نفت آبادان هم دو پنالتی واضح را اعلام نکردند. به نظر من VAR حتما باید به ایران بیاید. فکر کنم می‌کنم باز هم سردار آجورلو همانند تبلیغات محیطی عمل کند و باید VAR را به ایران بیاورد.

* استقلال ۵ تساوی پشت سر هم در لیگ کسب کرد، آیا از بازی بعد می‌تواند به روند پیروزی برگردد؟

امتیازات از دست رفته استقلال آخر فصل به ضرر ما تمام خواهد شد ولی خب انشالله از بازی بعد حداقل بتوانیم بازی‌ها را ببریم و به روند پیروزی برگردیم.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار