بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: وقتی پنالتی‌‌هایتان را نمی‌گیرند و اینگونه می‌شود که مساوی می‌کنید، دیگر کادرفنی و بازیکن باید چه کار بکند.

 

بهتاش فریبا پیشکسوت ارزنده باشگاه استقلال(تاج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز،در خصوص تساوی تیم‌های استقلال و پیروزی(پرسپولیس) و اشتباهات فاحش داوری در این دیدار صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

      

* این داربی هم با تساوی به پایان رسید. چه نظری در این خصوص دارید؟

متاسفانه بازی کیفیت خیلی خوبی نداشت و هیچکدام از تیم‌ها در حد خود نبودند. شاید با تغییرات زیادی که هر دو تیم نسبت به فصل قبل داشتند این اتفاق امری طبیعی بود. در هر صورت موقعیت گل هم داشت که متاسفانه وارد دروازه نشد اما تیم رقیب موقعیت آنچنانی نداشتند و مشخص بود که آمده است تا بازی را نبازد. در مجموع نتیجه این بازی را نادیده گرفتن پنالتی استقلال توسط داور تعیین کرد.

* داوری تا اینجای فصل کاملا به ضرر استقلال بود..

نمی‌دانم واقعا باید چکار کرد و چه باید گفت! هر بازی برای ما یک گرفتاری دارد. در چهار بازی به راحتی ۸ امتیاز از تیم ما گرفته شد و کسی هم جوابگو نیست. اگر خطای پنالتی روی ژستد در آن دقیقه از بازی اعلام و گل می شد، بازی یک بر صفر تمام شده بود.

* هم داور و هم کمک او به راحتی به صحنه خطا روی ژستد تسلط داشتند..

اصلا من نمی‌فهمم چرا این صحنه را پنالتی نگرفتند. واقعا آدم تعجب می‌کند. در محوطه شش قدم مدافع به صورت کاملا واضح هر دو پای ژستد را قیچی کرددر برنامه فوتبال برتر هم آقای مظفری زاده تایید کرد که خطا روی ژستد صد درصد پنالتی بود. مثل اینکه آقای آجورلو می‌دانست در این بازی هم برای استقلال پنالتی نمی‌گیرند که قبل از بازی به بازیکنان می‌گفت: برویم بازی را ببریم حتی اگر پنالتی‌مان را نگرفتند!

* امیدوار بودیم در خصوص پیروزی در داربی با شما صحبت کنیم..

به قول برخی دوستان مساوی نه خوب است و نه بد! به هر حال هر دو تیم از نباختن در داربی خوشحال می‌شوند اما اگر آن اتفاق(نگرفتن پنالتی استقلال) نمی‌افتاد، می‌گفتیم مساوی کردیم و یک جورهایی هم راضی بودیم اما وقتی پنالتی‌‌هایتان را نمی‌گیرند و اینگونه می‌شود که مساوی می‌کنید، دیگر کادرفنی و بازیکن چه کار باید بکند!؟

* تبلیغات محیطی هم بالاخره به استقلال رسید..

تنها نکته امیدوار کننده بازی امروز گرفتن حق تبلیغات محیطی توسط باشگاه استقلال بودکه خدا را شکر بالاخره حق به حق‌دار رسید.

اختصاصی استقلال نیوز

 

       


 مطالب مرتبط:

هفته هشتم لیگ برتر/ سریال تساوی‌های استقلال ادامه پیدا کرد؛ تقسیم امتیازات با اشتباه داور و پنالتی‌ای که باز هم سوخت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار