رضا رجبی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: اکثر تیم‌های لیگ مقابل ما بسته بازی می‌کنند و برای باز کردن لایه دفاعی حریف باید طراحی و تمرین مبتنی بر آن داشته باشید که امیدوارم این اتفاق بیافتد‌.

 

رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال و تاج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص برتری آبی‌پوشان مقابل پیکان صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

       

* استقلال امروز با نتیجه‌ای عالی پیکان را شکست داد..

در لیگ فرسایشی ایران ضربات ایستگاهی و شروع مجدد نقش انکار ناپذیری در تعیین نتیجه دارد و می‌تواند گره بازی را باز کند.

خوشبختانه امروز هم این اتفاق افتاد و استقلال بر خلاف بازی‌های قبل روی دو شروع مجدد به دلیل میانگین قدی بالاتر نسبت به پیکان توانست به خوبی از ضربات سر استفاده کند و گره این بازی اینگونه باز شد.

پیکان بازی را خوب شروع کرد اما در این بازی‌ها تجربه بسیار تاثیرگذار است و پیکان تیم جوانی است که مقابل تیم های بزرگ و باتجربه دچار مشکل می‌شود مخصوصا اگر گل اول را دریافت کنند.در هر صورت این پیروزی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم.

* شما در مصاحبه قبلی گفته بودید استقلال با این سبک بازی مساوی های زیادی خواهد کرد. به نظر شما روند بازی استقلال در این مسابقه تغییر کرده بود؟

بله، پیش بینی‌ام این بود که مساوی‌های زیادی خواهیم داشت که متاسفانه پنج مساوی متوالی هم داشتیم.

مقابل پیکان فاصله بین سه خطوط دفاع، هافبک و حمله کم شده و مقداری هم گردش توپ بهتر و بیشتر بود.

همچنین ضربات ایستگاهی کمک زیادی به استقلال کرد. همانطور که قبلا هم گفتم آقای مجیدی باید بیشتر در بخش هجومی با بازیکنان تیم کار کند. اکثر تیم‌های لیگ مقابل ما بسته بازی می‌کنند و برای باز کردن لایه دفاعی حریف باید طراحی و تمرین مبتنی بر آن داشته باشید که امیدوارم این اتفاق بیافتد‌.

* ژستد و یامگا را در این دیدار چطور دیدید؟ به نظر می‌رسد نسبت به بازی‌های گذشته عملکرد بهتری داشتند..

راستش را بخواهید امروز بهتر بودند اما نسبت به پولی که به بازیکنان خارجی دادیم و توقعی که داشتیم  اگر مهاجم گل نزند خب بازیکنان ایرانی هم هستند که بازی کنند و گل نزنند.

امروز ژستد در نقش سازنده ظاهر شد، عقب آمد، توپ‌گیری کرد و پاس داد. به نظر من این بازیکن باید اطراف هجده قدم بازی کند و نباید او را از محوطه جریمه دور کنیم.

یامگا هم در بازی با ذوب‌آهن نشان داد می‌تواند در خط حمله خوب بازی کند اما در بازی‌های بعد از او در کناره‌ها بازی گرفته شد و عملکرد رضایت‌بخشی نداشت.

امیدوارم در ادامه به بهترین شکل از بازیکنان خارجی که پول زیادی هم بابتشان داده‌ایم بتوانیم استفاده کنیم.

* به نظر می‌رسد بعد از داوری‌های مشکوک در هفته‌های اخیر علی‌الخصوص در داربی، امروز شاهد داوری خوبی بودیم..

من معمولا در مورد داوری صحبت نمی‌کنم ولی بعد از داربی در اینستاگرام یک پست علیه حمید مطهری(مربی پیروزی) گذاشتم و به خوبی از خجالتش در آمدم چون ما را به هوچی‌گری{در خصوص پنالتی داربی} متهم کرده بود در حالیکه هوچیگری مختص آنها است چه در قبل و چه در جریان بازی.

در خصوص بازی با پیکان فرض کنیم در جریان بازی داور پنالتی استقلال را نگرفت اما ما ۳گل زدیم. باید آنقدر فشار بیاوریم و موقعیت ایجاد کنیم که اشتباه داوری هم نتواند تاثیری در نتیجه بگذارد. همانطور که فرهاد مجیدی هم گفت خوب نیست که ما مقصر تمام مشکلات را داوری بدانیم.

استقلال باید توان خود را بالاتر ببرد تا هیچکس نتواند مقابل مسائل فنی ما بایستد. امروز هم داوری خوب بود. وضعیت به گونه‌ای شده که یک داوری معمولی برای ما خوب اطلاق می‌شود.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

سایت خبری هواداران استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته نهم لیگ برتر/ چهار چرخ پیکان در دستگردی هوا شد؛ استقلال با 3 گل به مسیر برد برگشت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار