مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از برتری مقابل سپاهان گفتند: این مسابقه 6 امتیازی و رقابت برای بالای جدول بود خیلی خوشحالیم که توانستیم این دیدار سخت را ببریم.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری مقابل سپاهان، از هفته دهم لیگ برتر فصل 1400/1401، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* ارسلان مطهری

بازی خوبی بود، سپاهان تیم قابل احترامی است و 3 امتیاز حساس و شیرین را بدست اوردیم، به این 3 امتیاز نیاز داشتیم و امیدوارم به همین روند خودمان ادامه دهیم.

وی درباره اینکه یک مهاجم لیگ برتری از مربی خود درخواست کرده که در نیمه دوم به میدان برود، آیا شما بودید چنین درخواستی داشتید، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، بین همه بازیکنان و مربیان صحبت هایی وجود دارد و این چیز خیلی خاصی نیست و می توان سوالات بهتری پرسید.

مهاجم استقلال درباره اینکه پیش بینی شما از آینده استقلال چیست؟ اظهار داشت: نمی دانم چه چیزی بگویم، امیدوار کردن یک چیزی است و حقیقت هم چیز دیگری، الان داریم خوب بازی می کنیم و باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا به روند خوبمان ادامه دهیم.


 

* سیاوش یزدانی

به هواداران‌مان تبریک می‌‌گویم زیرا بازی خوب و ارزشمندی را بردیم به تیم سپاهان هم تبریک می‌‌گویم. زیرا از لحاظ فنی و اخلاقی تیم واقعاً فوق‌العاده‌ای است.

به بچه‌ها گفتم امروز سخت‌ترین بازی عمر من بود زیرا سپاهان خیلی روی ما فشار آورد خیلی خوشحالم توانستیم در چنین بازی سختی سربلند شویم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص فریاد خود پس از سوت پایان مسابقه عنوان کرد: همه می‌دانند سپاهان را دوست دارم و به این تیم احترام می‌گذارم. آنها فوق‌العاده بودند اما این مسابقه 6 امتیازی و رقابت برای بالای جدول بود خیلی خوشحالم که توانستیم این دیدار سخت را ببریم.

یزدانی در خصوص اینکه آیا تیم استقلال می‌تواند صدرنشینی‌اش را حفظ کند، گفت: استقلال جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم اما شک نکنید سپاهان با تیم فوق‌العاده‌اش مدعی اصلی قهرمانی است. سپاهان کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند ما هم تلاش می‌کنیم اما باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد اظهارنظر کارشناسان مبنی براینکه وی اکنون در آماده‌ترین حالت ممکن قرار دارد و به همین دلیل تا چه اندازه به ثابت بازی کردن برای تیم ملی فوتبال کشورمان امیدوار است، عنوان کرد: این نظر لطف است هر وقت بازی کردم سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم اما بازی کردن در تیم ملی نظر سرمربی این تیم است. آیا اسکوچیچ می‌شنود که اکنون من چه می‌گویم؟ مربیگری سلیقه‌ای است و شاید اسکوچیچ زیاد علاقه‌ای به بازی دادن به من نداشته باشد. به مربی تیم ملی احترام می‌گذارم و تمام تلاش خود را می‌کنم.


 

* گابریل پین

ما در تلاش هستیم تا به تیم سطح اولی بدل شویم. قدم به قدم جلو می‌رویم. چند بازیکن جوان داریم و این اتفاق طبیعی است. خوشحالیم چون در بازی حریف را خیلی اذیت کردیم و این ذهنیت می‌تواند در آینده به ما کمک کند.

ما امیدواریم و در حال تلاش هستیم که عملکرد همه بازیکنان پیشرفت کند. به نظر من ما مدافعان خیلی خوب و قدرتمندی داریم و همه بازیکنان در نتیجه‌ها تاثیرگذار هستند. الان باید ذهنیتمان پیشرفت کند.

مربی تیم استقلال در خصوص اینکه آیا مشکلی بین او و مجیدی وجود دارد، گفت: نه نه. شاید برای اولین بار باشد که رابطه خوبی با مربی دارم. نمی‌دانم چه کسی در خصوص این شرایط صحبت کرده است. 

پین اضافه کرد: تا پایان فصل با استقلال می‌مانم.


 

مهدی مهدی پور

سپاهان تیم بزرگی بوده و بازی مقابل آنها همیشه سخت است. امروز به چیزی که مدنظرمان بود، رسیدیم.

وی در مورد اینکه برخی پیشکسوتان استقلال گفته‌اند اگر روزی مهدی پور مصدوم شود، این تیم فلج می‌شود، گفت: این نظر، لطف پاشازاده است و امیدوارم هر زمانی که کادرفنی صلاح بداند از من استفاده کند، بهترین عملکرد را داشته باشم.


 

* فرزاد مجیدی 

تمام اعضای مجموعه باشگاه در حال تلاش هستند. به کادرفنی و بازیکنان تبریک می گویم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و ما برای این مساله تمام تلاشمان را می کنیم.

مربی تیم استقلال در مورد بیانیه چند باشگاه لیگ برتری پیرامون بازیکن گابنی گل گهر و اینکه درخواستشان این بود، نتیجه بازی این تیم با استقلال سه بر صفر نشود، گفت: این مساله در حیطه من نیست. سلسله مراتب باشگاه باید رعایت شود. در این رابطه مدیریت و بخش حقوقی باشگاه صحبت می کند. واقعیت ها و چیزی که حقمان است را مردم می دانند. اجازه بدهید کسی که مسئولش است صحبت کند.

مجیدی با اشاره به غیبت هواداران در بازی‌ها تصریح کرد: وظیفه خودم می‌دانم بگویم؛ حیف این فوتبال ها که انجام می شوند. شانس ما است. کار و تلاش می کنیم اما هوادار استقلال نیست لذت ببرد. هواداران جایشان خالی است. امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که آن ها هم باشند. امسال سال خیلی خوبی است. در حال تلاش هستیم اما جای هواداران خیلی خالی است و من خیلی ناراحتم.

وی در خصوص اینکه چرا اجازه ورود تماشاگران به ورزشگاه داده نمی‌شود، گفت: این هم در حیطه من نیست. از مسئولین باشگاه، سازمان لیگ و برگزاری مسابقات باید سوال کنید. دلمان برایشان خیلی تنگ شده است. به مجموعه و هوادران استقلال تبریک می گویم. همین الان می بینم که چقدر خوشحال هستند. ما هم با خوشحالی آن ها خوشحالیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.


 

* سید حسین حسینی 

برد خوبی به دست آوردیم و این پیروزی را به هواداران خوب استقلال تبریک می‌گویم. نمی‌خواهم اینجا(میکسدزون ورزشگاه آزادی) صحبت کنم اما آمدم بگویم حرف‌های مهمی دارم که به زودی آنها را می‌‌‌گویم.

وی در مورد هفتمین کلین شیت خود در این فصل برای استقلال توضیح داد: از مدافعان استقلال تشکر می‌کنم زیرا واقعا عالی کار کردند.

دروازه‌بان تیم استقلال درخصوص فرا رسیدن سالروز تولد مرحوم ناصر حجازی گفت: ناصرخان اسطوره استقلال است و خدا را شکر توانستیم در این روز مهم این برد را به دست آوریم.

حسینی درخصوص اینکه منظورش از مشکلات چیست، توضیح داد: مشکل نه اما گفتم درخصوص برخی موضوعات در هفته آینده صحبت می‌کنم.

 اخبار استقلال

  

    


 مطالب مرتبط:

هفته دهم لیگ برتر/ در شب انتقام مجیدی از نویدکیا، استقلال در آزادی صدرنشین شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار