رسانه های دشمن استقلال

تلاش چند خبرگزاری برای برهم زدن آرامش استقلال عجیب و قابل تامل است!

 

به گزارش استقلال نیوز، عوامل و خبرنگاران چند رسانه دولتی که همواره در این سالها با انتشار ریز قراردادها و مسائل درون خانوادگی استقلال به دنبال حاشیه کشیدن این باشگاه پرافتخار بوده در این فصل خوشبختانه با نتایج خوب آبی پوشان مجبور به پذیرش شکست شدند.

این جماعت دروغ پرداز و حاشیه ساز پس از تساوی استقلال مقابل آلومینیوم مجدد سناریوهای تکراری خود را فعال کرده و در اولین قدم سراغ افرادی رفتند که به اشکال مختلف از این باشگاه پرهوادار دور شده یا با کادرفنی و مدیریتی آبی پوشان به مشکل خورده اند!

برای مثال مصاحبه با یکی از دستیاران اخراج شده پیشین فرهاد مجیدی در مورد مسائل فنی، غیر تلاش برای حاشیه کشیدن استقلال  چه اهمیتی دارد؟

یا مصاحبه با مشاور مدیرعامل پیشین این باشگاه، غیر به چالش بردن آبی پوشان چه جذابیتی برای مخاطب خواهد داشت؟

قبلا در مطلبی اعلام کردیم باند رسانه ای منتسب به تیم دوم پایتخت که در رسانه های نوشتاری و تصویری فعالیت می کنند در یک سناریوی برنامه ریزی شده به دنبال حاشیه کشیدن استقلال و در نتیجه دور کردن این تیم از جمع مدعیان قهرمانی هستند.

سوالات عجیب در کنفرانس خبری، مهمان های منتخب برای برنامه های زنده، تیترهای دروغ در روزنامه های ورزشی، مصاحبه های پَُر حاشیه در خبرگزاری ها و ... اهداف اصلی این باند فاسد و مافیای است که با هوشیاری هواداران مطمئنا تلاش های آن ها بی ثمر خواهد شد.

مدیران باشگاه استقلال نیز بهتر است بدانند رعایت اصول حرفه ای، بسیار رفتاری پسندیده و صحیحی است اما برای مقابله با توطئه های مافیای فوتبال کمی بیش از حد سکوت پیشه کرده اند.

اخبار استقلال

 

مافیای فوتبال


مطالب مرتبط:

نقش رسانه های حاشیه ساز در نتایج این هفته لیگ؛ مافیا کیست؟!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار