حواشی دیدار استقلال و مس رفسنجان

سرمربیان دو تیم فوتبال استقلال(تاج) و مس در نیمه اول در چندین نوبت به تصمیمات داور مسابقه معترض شدند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران و مس رفسنجان از ساعت 17:00 امروز شنبه(18 دی 1400) از هفته چهاردهم لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه آزادی تهران و بدون حضور هواداران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

*پیش از شروع مسابقه آرمان رمضانی و آرش رضاوند به سمت محمد ربیعی رفته و با وی خوش و بش کردند.همچنین سیاوش یزدانی و محمد دانشگر با مهدی کیانی عکس یادگاری گرفتند.

* در دقیقه 8 مسابقه محمد ربیعی به تصمیم داور معترض شد و به همین دلیل ترابیان به سرمربی مس رفسنجان تذکر جدی داد.

* کوین یامگا بعد از به ثمر رساندن گل برای استقلال نزد فرهاد مجیدی رفت و خوشحالی‌اش را با سرمربی استقلال تقسیم کرد.

* در دقیقه 25 مسابقه سیاوش یزدانی بر سر مهاجمان تیمش فریاد زد و خطاب به آنها گفت اجازه ندهید مدافعان مس پاس بلند بدهند.

* به هنگام اعلام ضربه پنالتی برای مس رفسنجان دانشگر و یزدانی با گادوین منشا شوخی کردند.

* بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی مس بازیکنمان این تیم خوشحالی عجیبی با منشا انجام داده و به سمت دوربین‌های عکاسان رفتند و سر و صدای زیادی ایجاد کردند همچنین نیکمت‌نشینان تیم استقلال به حرکت منشا بعد از گل واکنش نشان دادند.

* فرهاد مجیدی در یک صحنه اعتقاد داشت روی سبحان خاقانی خطا صورت گرفته اما داور این صحنه را به سود مس اعلام کرده به همین دلیل او به ترابیان اعتراض  کرد.

* در بین دو نیمه بازیکنان ذخیره مس رفسنجان همگی مشغول گرم کردن شدند و از استقلال تنها ارسلان مطهری این کار را انجام داد.

* تمامی بازیکنان استقلال به جز حسین حسینی و حسین زاده با لباس آستین کوتاه بازی می کنند.

* استقلال که در ۱۳ بازی گذشته گلی در ورزشگاه آزادی نخورده بود، رکورد خود را از دست داد و منشا با گلزنی از روی نقطه پنالتی این رکورد را از آبی پوشان گرفت.

* بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال محمد ربیعی به شدت به دا‌ور اعتراض کرد و خطاب به ترابیان گفت: خطایی که گرفتید اصلا پنالتی نبود،من صحنه را دیدم و اصلا خطایی انجام نشد. ربیعی قبل از این صحنه با خنده های عجیب مقابل دوربین ها اعتراض خود را نشان داد.

* در دقیقه ۶۷ بازی نیمکت نشینان مس با عوامل استقلال روی سکوها درگیری لفظی پیدا کردند. تعدادی از سکونشینان مس با صدای بلند خطاب به ناظر بازی اعتراض خود را بابت فریادهای نیمکت نشینان استقلال اعلام کردند.

* دیدار دو تیم استقلال(تاج) ایران و مس رقسنجان سه بر دو  به سود آبی پوشان به پایان رسید.

* محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال امروز مقابل مس رفسنجان کارت زرد دریافت کرد و از بازی بعدش تیمش محروم شد. استقلال در هفته پانزدهم پنجشنبه 23 دی ماه به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

* نوید مظفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص داوری دیدار دو تیم استقلال و مس رفسنجان در هفته چهاردهم ر قابت های لیگ برتر اظهار داشت:

هر دو کمک داور این بازی روز خوبی را داشتند اما متاسفانه محمد حسین ترابیان قضاوت خوب خودش را با اخراج نکردن مدافع استقلال زیر سوال برد و این اشتباه در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

وی در مورد صحنه برخورد کوین یامگا با مدافع مس رفسنجان در ابتدا نیمه اول که داور این صحنه را پنالتی اعلام کرد گفت:در این صحنه ترکمان بازیکن مس پای مهاجم استقلال کوین یامگا را زد و پنالتی برای استقلال درست بود.

کارشناس داوری در خصوص برخورد مهاجم مس با مدافع استقلال که داور این صحنه را به سود تیم رفسنجانی پنالتی اعلام کرد عنوان کرد: در این صحنه  داور به درستی برای مس اعلام پنالتی کرد.  این صحنه موقعیت آشکار گل بود و اعلام پنالتی فقط در صورتی اخطار برای مدافع دارد که جدال بر سر توپ بوده باشد، در حالی که در این صحنه محمد حسین مرادمند بازیکن استقلال  خطای هل دادن را مرتکب شد، طبیعتا هل دادن جدال بر سر توپ نیست و ترابیان باید بازیکن استقلال را در این صحنه اخراج می کرد.

مظفری در پاسخ به این سوال که آیا برخورد رودی ژستد با مدافع مس پنالتی بود یا خیر گفت: تصمیم داور در مورد پنالتی دوم استقلال کاملا درست بود. در این صحنه  مدافع در ادامه حرکت بازیکن استقلال را سرنگون کرد و اصلا مهم نیست که مدافع قبل یا بعد از ضربه مهاجم به توپ، خطا کند.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته چهاردهم لیگ برتر/ استقلال و ۳ امتیاز طلایی از مس؛ پای قاسمی نژاد بالاخره به گلزنی باز شد!

هفته چهاردهم لیگ برتر/ تساوی استقلال و مس در نیمه نخست؛ پنالتی طلسم آبی‌ها در آزادی را شکست!

هفته چهاردهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل مس رفسنجان؛ در آزادی مردانه بجنگ و از مس طلا بساز..

هفته چهاردهم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: استقلال در نیم فصل با بازیکنان جدید زیبا بازی خواهد کرد؛ فردا در مورد حذف از آسیا صحبت می کنم!

داوران هفته چهاردهم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور ناشناس قاضی دیدار استقلال و مس رفسنجان!

هفته سیزدهم لیگ برتر/ باز هم دقایق پایانی بلای جان استقلال؛ نیمکت اراک با شارلاتان بازی امتیاز گرفت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار