بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: نباید چون نفت مسجد سلیمان در انتهای جدول قرار دارد و سرمربی هم ندارد، استقلال را از همین حالا برنده این بازی بدانیم.

 

بهتاش فریبا پیشکسوت ارزنده باشگاه استقلال(تاج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز ، در خصوص برتری آبی پوشان مقابل مس رفسنجان، حذف سرخابی ها از آسیا و.. صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:     

* برتری مقابل مس رفسنجان؟

قبل از بازی هم گفته بودم دیدار استقلال و مس می‌تواند یکی از بهترین بازی‌های نیم فصل اول باشد که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. بازی خوبی بود و همه چیز داشت. ایجاد موقعیت و گل زیاد، شوت، کارهای تاکتیکی، زوج سازی، تغییر تاکتیک و..  
در کل تیم‌های آقای ربیعی بسیار تاکتیک‌پذیرند، گروه آنالیز قوی هم دارند و خیلی خوب تیم مقابل را آنالیز می‌کنند. جوانی دو مربی، انگیزه و جسارت زیاد آن ها باعث شکل گرفتن یک بازی زیبا و پر گل شد که می‌توانم بگویم دیدار استقلال و مس رفسنجان بهترین بازی نیم فصل اول بود.

* بازی با نفت مسجد سلیمان؟

بازی با نفت مسجد سلیمان بسیار مهم است و نباید چون این تیم در انتهای جدول قرار دارد و سرمربی هم ندارد پس استقلال را از همین حالا برنده این بازی بدانیم. باید مقابل نفت مسجد سلیمان با انگیزه بالا بازی کنیم و خیلی زود هم به گل برسیم و اختلاف امتیازی که وجود دارد را حفظ کنیم. مطمئن باشید در نیم فصل دوم تیمی به تیم دیگر مفت امتیاز نمی‌دهد.

* حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا

از بس در خصوص حذف از آسیا حرف زدیم، خسته شدیم! برای فوتبالی که در رنک اول آسیا قرار دارد این اتفاق از لحاظ شخصیتی بسیار بد است. دو باشگاه بزرگ ما را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کردند که یکی از آن ها دو بار به فینال آسیا رفته است و دیگری دو قهرمانی و دو ستاره دارد‌. ببنید این اتفاق از نظر شخصیتی چقدر به فوتبال ما لطمه می‌زند و حتی شاید گریبانگیر تیم ملی ما هم بشود.

البته AFC به جز ایران مجوز حرفه ای برخی تیم های کشورهای کره جنوبی، عربستان، تایلند، ازبکستان و.. را هم صادر نکرد که از نظر من کار درستی هم بود. بالاخره باید یک جایی این دور زدن ها و فریب دادن ها تمام شود. وقتی فوتبال حرفه ای داریم باید صفر تا صد آن حرفه ای و طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

گویا AFC مهلتی ده روزه به تیم ها داده که هنوز پنج-شش روز فرصت مانده است. شاید من زیادی  خوشبین هستم اما حسی به من می گوید مشکل استقلال حل می شود و به لیگ قهرمانان بازمی گردد که اگر این اتفاق بیافتد، مدیریت جدید می‌تواند به خوبی شرایط را برای حضور بی دغدغه در فصل بعد لیگ قهرمانان آماده کند.

 اختصاصی استقلال نیوز

 

       


 مطالب مرتبط:

بیانیه باشگاه استقلال درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا/ مهر تایید به پاسوز شدن آبی پوشان!

هفته چهاردهم لیگ برتر/ استقلال و ۳ امتیاز طلایی از مس؛ پای قاسمی نژاد بالاخره به گلزنی باز شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار