سازمان لیگ

رسوایی دیگر برای سازمان لیگ فدراسیون خوبان عالم رخ داده است که حمایت های صادق درودگر از باشگاه دوم پایتخت را علنی می کند!

 

به گزارش استقلال نیوز،ماجرای تبلیغات محیطی و بحث واگذاری آن که با حمایت های عجیب تیم دوم پایتخت از سازمان لیگ فوتبال و ایستادگی باشگاه استقلال در احقاق حقوق باشگاههای فوتبال سرانجام با پیروزی آبی پوشان خاتمه یافت اما ترکش‌های آن همچنان ادامه دارد.

ماجرا از این قرار است که در مناظره معاون حقوقی باشگاه استقلال با صادق درودگر صراحتا اعلام شد که سازمان لیگ زمانی که متوجه شد اسپانسر اصلی تبلیغات محیطی باشگاه استقلال شرکت همراه اول است با یک اپراتور دیگر (ایرانسل) قرارداد منعقد کرد!

اسپانسری که این روزها  در نقش حامی باشگاه دوم پایتخت در بحث تبلیغات محیطی ظاهر شده است!

این اتفاق ثابت میکند که در پشت صحنه این ماجرا باشگاه پیروزی و سازمان لیگ برای عدم واگذاری تبلیغات محیطی به توافق رسیده و به دنبال آن مبلغ بیشتری به حساب آنها واریز شده است!

در تاریخ ۱۷ دی ۱۴۰۰ سازمان لیگ فوتبال رسما اعلام کرد از محل درآمدهای باشگاه پیروزی مطالبات کریستین اوساگونا بازیکن اسبق سرخپوشان را پرداخت خواهد کرد این به معنی آن است که باشگاه مذکور از سازمان لیگ طلبکار بوده و بخشی از طلب خود را به این شکل صرف کرده است!

اما در تاریخ 20 دی 1400 مجددا مصاحبه‌ای از صادق درودگر منتشر شد که در آن اعلام کرده بود کارگزار باشگاه پیروزی مبلغ ۴۰ میلیارد بابت تبلیغات محیطی به سازمان لیگ پرداخت کرده است!

کدام اتفاق را باور کنیم بدهکاری یا طلبکاری باشگاه پیروزی؟ چگونه می توان یک باشگاه به یک نهاد هم بدهکار باشد هم طلبکار! آقایان برای دروغ های خنده دار و مضحک خود حتی ذره ای تفکر به خرج نمی دهند که اینگونه رسوا نشوند!

مسئله ای که مشخص است در این سالها به پاس همین حمایت های بی دریغ سوگولی پایتخت از سازمان لیگ بیشترین درصد پول تبلیغات محیطی به جیب یک باشگاه و عده ای خاص در سازمان لیگ رفته است و باشگاههای دیگر حتی به اندازه یک صدم آن هم نفع مالی نبرده اند!

حال از باشگاههای دیگر تقاضا می شود در کنار باشگاه استقلال با درخواست از سازمان بازرسی کشور به دنبال روشنگری این رسوایی بزرگ باشند تا مشخص شود چه کسانی در این سالها از حقوق اقتصادی باشگاههای دیگر قهرمانی های پوشالی کسب کرده و اردوهای لاکچری و ولخرجی های تمام نشدنی داشته اند.

اخبار استقلال

 

مافیای فوتبال


مطالب مرتبط:

ماجرای رسوایی کنعانی زادگان و شکایت پدیده  تحت الشعاع حذف از آسیا قرار نگیرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار