مصطفی آجورلو

باشگاه استقلال(تاج) با شرکت بیمه دات کام جهت درآمدزایی به توافق رسید. 

 

به گزارش استقلال نیوز، پس از مذاکرات تیم اقتصادیباشگاه استقلال(تاج) به همراه کارگزار باشگاه، جهت استفاده هواداران استقلال از خدمات متنوع بیمه‌ای با بهترین شرایط و تسهیلات و کمترین قیمت، امروز قرارداد باشگاه استقلال با شرکت بیمه دات کام امضا و مبادله گردید.

به زودی همه هواداران استقلال می‌توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن بیمه دات کام به نشانی bimeh.com هر نوع بیمه‌نامه اعم از شخص ثالث خودرو، بیمه بدنه، آتش‌سوزی، مسئولیت و سایر انواع بیمه را از تمامی شرکت‌های بیمه رسمی کشور با مناسب‌ترین شرایط و کمترین قیمت مقایسه و خریداری نمایند و بدون هیچ هزینه‌ای از باشگاه محبوب خود "استقلال" حمایت کنند.

همه هواداران استقلال به جای خرید بیمه‌نامه جدید و یا تمدید بیمه‌نامه‌های قبلی خود به صورت حضوری و یا از طریق سایر سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه آنلاین، می‌توانند با مراجعه به سایت بیمه دات کام، علاوه بر حفظ تمام تخفیفات تعلق گرفته به بیمه‌نامه خود، تسهیلات و تخفیفات خاص هواداری را نیز دریافت نمایند و بدون هیچ هزینه‌ای از استقلال حمایت کنند.


علی دولتشاهی

به گزارش استقلال نیوز، علی دولتشاهی، مشاور اقتصادی باشگاه استقلال در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه، درباره قرارداد جدید باشگاه استقلال با شرکت بیمه دات کام توضیحاتی را ارائه داد. که در ادامه می خوانید:

قرارداد باشگاه استقلال با شرکت بیمه دات کام یک نوع قرارداد مشارکت در فروش بوده که به ازای هر ثبت بیمه توسط هوادار، ۸۰ درصد از درآمد حاصله به باشگاه استقلال می‌رسد و ۲۰ درصد باقی‌مانده نیز متعلق به شرکت بیمه دات کام خواهد بود.

چنانچه این فعالیت منجر به جذب حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفر از هواداران شود و آنها از شرکت بیمه دات کام اقدام به ثبت و خرید بیمه‌نامه کنند و از پوشش‌های بیمه‌ای این شرکت استفاده نمایند، باشگاه استقلال به عنوان سهامدار دائمی شرکت بیمه دات کام تبدیل خواهد شد.    

اخبار تمرین استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

شکایت آلومینیوم اراک بابت غیرمجاز بودن بازیکن استقلال رد شد/ یزدانی اسفند ماه مشمول می شود!؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار