محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) با انتقاد از رسانه‌ای شدن اختلاف مجیدی و غفوری گفت: این مساله باید درون خانواده حل می‌شد.

 

محمد نوری پیشکسوت و سرمربی تیم پیشکسوتان باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار استقلال نیوز در خصوص موارد روز فوتبال ایران از قبیل بحث سربازی یزدانی و مرادمند، حضور خبرچین در باشگاه استقلال، اختلاف غفوری و مجیدی و.. صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

         

 

* بحث داغ این‌روزهای فوتبال ایران بحث سربازی مدافعان استقلال است که هجمه ها  و فشارهای سیاسی زیادی در این خصوص صورت گرفته‌. نظر شما در این باره چیست؟

استقلال در حال حاضر از لحاط نتیجه گیری شرایط ایده‌آلی دارد، بدون باخت و با بهترین خطوط حمله و دفاع در صدر جدول قرار دارد و این‌ها چون در زمین مسابقه زورشان به استقلال نمی‌رسد دسیسه و حاشیه سازی می‌کنند تا آرامش استقلال را بهم بریزند.

این اتفاقات برنامه ریزی شده است و قطعا از جایی هدایت و کارگردانی می‌شود. هواداران، کادرفنی و بازیکنان استقلال باید هوشیار باشند و بدون توجه به این مسائل با قدرت بازی‌ها را با برد پشت سر بگذارند. امیدوارم نتایجی که استقلال می‌گیرد بزرگ‌ترین تو دهانی برای حاشیه سازان باشد.

* رسانه‌های تصویری و نوشتاری هم رنگی عمل می‌کنند و در مواردی چون ثبت غیرمجاز قرارداد بازیکنان تاجیک سرخپوشان سکوت کرده اما در خصوص کوچکترین موضوعی علیه استقلال حاشیه‌سازی می‌کنند..

این‌ها همه با نام استقلال و تاج مشکل دارند و دوست ندارند این تیم رشد کرده و خواسته هوادارانش را برآورده کند.  قبلا هم گفتم که این‌ها دوست ندارند استقلال شرایط ایده‌آلی داشته و آرامش در تیم حکمفرما باشد.

متاسفانه  بیشتر رسانه ها و روزنامه‌ها{همه را نمی‌گویم که خدایی ناکرده بی‌احترامی نشود} از تیم رقیب حمایت می‌کنند.

فدراسیون قبلی هم همچنین کاری را انجام می‌داد و از این تیم خاص حمایت می‌کردند . جناب سجادی، وزیر محترم ورزش باید به این قضیه ورود کرده و با اجرای قانون حق را به حقدار بدهد.

* شایعاتی در خصوص داوری های شائبه برانگیز به سود تیم پرسپولیس به گوش می‌رسد اما متاسفانه چرا هیچ نهاد نظارتی به ماجرا ورد نمی‌کند؟  

تیم پیروزی(پرسپولیس) هم از لحاظ فنی ضعیف شده و هم دیگر حمایت‌های همه‌جانبه و سابق وزارت ورزش را هم ندارد اما نفوذی از طریق عوامل فدراسیون قبلی(خوبان عالم) داشت که امیدوارم مدیران جدید فدراسیون فوتبال به این موضوع رسیدگی کنند.

* سوال اصلی این است که چرا هیچ نهاد نظارتی به این ماجرا ورود نمی‌کند؟

خب همه این نهادها پشت این تیم هستند. آن‌هایی که سال‌های قبل حمایت می‌کردند باز هم از این تیم حمایت می‌کنند.

* گویا وریا غفوری توسط مجیدی در اختیار باشگاه قرار گرفته است

به نظر من بهتر بود این موضوع درون خانواده استقلال حل شود و به بیرون درز پیدا نکند. بسیار عجیب است که فرد یا افرادی به عنوان جاسوس گزارش اتفاقات درون خانوادگی استقلال را قبل از اعلان توسط رسانه رسمی باشگاه در اختیار دیگر خبرگزاری‌‌ها قرار می‌دهند.

من نمی‌دانم آن شخص یا اشخاص چه کسانی هستند اما برای تیم بهتر تا این آن‌ها را پیدا کرده و اخراج کند.

* نقش مدیریت باشگاه در این مقطع حساس چیست؟

به نظر من آقای آجورلو در این رابطه نباید سکوت کند و تصمیمی قاطع اتخاذ کند‌ و کسایی که تحت عنوان خبرچین یا جاسوس در باشگاه استقلال حضور داشته و مسائل دورن خانوادگی را در اختیار عموم می‌گذارند.

واقعا تعجب برانگیز است که قبل از اینکه رسانه رسمی باشگاه خبر مربوط به وریا را اعلام کند، یک خبرگزاری این مطلب را منتشر کرده بود.

* نظر شما در مورد این اختلاف مجیدی و غفوری چیست؟

وریا یک بازیکن بسیار زحمتکش و  کاپیتان متعصب و خوبی است. به نظر من  فرهاد مجیدی هم سرمربی با نظمی است و در مسائل انضباطی با کسی شوخی ندارد. این مشکل چندان بزرگ نیست و‌ باید درون خانواده استقلال و این مجموعه حل شود.

فرهاد هم باید با سیاست بیشتری برخورد می‌کرد، وریا را کنار می‌کشید.. یا عکس العملی نشان نمی‌داد  و  اگر مشکلی بود در خلوت با کاپیتان تیمش حل می‌کرد. متاسفانه حالا که این موضوع رسانه ای شده کمی حاشیه برای تیم بوجود خواهد آمد که امیدوارم با پادرمبانی آقای آجورلو، زودتر به این مساله ورود و مشکل را برطرف سازند.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

تنبیه انضباطی بازیکنان امری طبیعی است؛ با همدلی جام با دستان وریا و با سرمربیگری فرهاد بالا می‌رود

گزارش تمرین دوشنبه استقلال/ عصبانیت فرهاد از عدم تعویق سربازی یزدانی و مرادمند؛ ناراحتی کاپیتان غفوری و اخراج از تمرینات!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار