بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: هم مجیدی و هم غفوری هر دو بزرگ و باتجربه هستند و شک ندارم به زودی این مشکل حل می‌شود.

 

بهتاش فریبا پیشکسوت ارزنده باشگاه استقلال(تاج) در گفت و گو با خبرنگار استقلال نیوز،  در خصوص حواشی این روزهای پیرامون باشگاه استقلال از جمله بحث بی‌انضباطی غفوری و رسانه ای شدن آن، سنگ‌اندازی‌ها در مسیر قانونی تعویق سربازی یزدانی و مرادمند و همچنین دیدار روز چهارشنبه آبی‌پوشان مقابل فجر، صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

    

* جدا از اختلاف بوجود آمده بین مجیدی و غفوری، چرا کانال رسمی باشگاه این اتفاق را رسانه ای کرد و اصلا چطور می‌شود که ابتدا یک خبرگزاری دیگر به این خبر دسترسی پیدا می‌کند؟!

من ترجیح می‌دهم وقتی چیزی در خصوص این اختلاف پیش آمده نمی‌دانم راجع به آن اصلا صحبت نکنم. اما در کل این اتفاق یک مسئله درون خانوادگی است و جای تعجب دارد که قبل از رسانه باشگاه، برخی خبرگزاری‌ها این خبر را اعلام می‌کنند. در هر صورت در هر خانواده‌ای ممکن است اختلافات زیادی پیش بیاید ولی باید آن مسئله درون خانواده حل شود  و حل هم خواهد شد.

ماجرای پیش آمده بین آقایان غفوری و مجیدی مسئله خاصی نیست و بارها در تمام تیم‌های بزرگ دنیا این اتفاق افتاده و قابل حل هم است.‌‌

هم مجیدی و هم غفوری هر دو بزرگ و باتجربه هستند و شک ندارم به زودی این مشکل حل می‌شود. در شرایطی که استقلال روند خوبی دارد و با قدرت پیش می‌رود مشخص است که برخی‌ها می‌خواهند کوچکترین مسئله را بزرگ کنند و باعث اختلال در این روند بشوند.

* چرا با وجود اینکه تیم رقیب انواع و اقساط تخلفات و بی‌قانونی‌ها را انجام داده و می‌دهد اما باشگاه‌های دیگر علیه استقلال بیانیه داده و شکایت می‌کنند و در قبال تخلفات تیم پرسپولیس سکوت پیشه می‌کنند؟

معمولا به قطاری که در حال حرکت است و خوب هم می‌رود سنگ اندازی می‌کنند و این یک چیز طبیعی است. متاسفانه این مبارزه در خارج از زمین و یک مبارزه بی انصافانه است. ما جواب همه را داخل زمین داده‌ایم و از این با بعد هم می‌دهیم.

* نظر شما در خصوص شایعه چینش گزینشی داوران و کمک داوران در بازی‌های برخی تیم‌های خاص چیست؟ 

این مسئله به کمیته داوران مربوط است و آن‌ها باید پاسخگو باشند. بالاخره داور هم انسان است و احتمال اینکه اشتباه کند هم وجود دارد اما وقتی تعداد اشتباهات داوری زیاد شود کمیته داوران باید ورود کند و داورانی که متخلف بودند را جریمه و یا محروم کند که در تمام دنیا اتفاق می‌افتد اما در کشور ما متاسفانه چنین اتفاقی نیفتاده است.

به نظر من مردم و هوادارانی که قضاوت ناعادلانه ندارند و تعصبات رنگی را در این ماجرا دخیل نمی‌کنند به خوبی این مسائل را متوجه می‌شوند. در یکی از برنامه تلویزیونی هم مشخص شد که در لیگ امسال چهار پنالتی برای استقلال نگرفتند و حتی گل سالم ما را هم مردود اعلام کردند اما متاسفانه بعد از این اشتباهات با آن داوران هم برخوردی صورت نگرفت.

* پیش‌بینی شما در خصوص نتیجه بازی فردا استقلال و فجر چیست؟

فجر یک تیم بسیار جوان‌ و دونده است که فضاها را خوب می‌بندند و در ضد حمله هم بسیار خوب کار می‌کند ولی تیم ما هم بسیار سرحال است و این هفته ها عالی نتیجه می‌گیرد. به پیروزی استقلال با تعداد گل بالا مقابل فجر خوشبینم و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

 اختصاصی استقلال نیوز

 

       


 مطالب مرتبط:

تنبیه انضباطی بازیکنان امری طبیعی است؛ با همدلی جام با دستان وریا و با سرمربیگری فرهاد بالا می‌رود

گزارش تمرین دوشنبه استقلال/ عصبانیت فرهاد از عدم تعویق سربازی یزدانی و مرادمند؛ ناراحتی کاپیتان غفوری و اخراج از تمرینات!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار