مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل پیکان گفتند: داور در صحنه اخراج رافائل کاملا اشتباه عمل کرد و به ناحق بازیکن ما را اخراج کرد.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل پیکان، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فصل 1400/1401، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* روزبه چشمی

جای تماشاگران در این چند سال خالی بود و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بیشتر به ورزشگاه بیایند.

زمانی که 11 نفره بودیم و چه زمانی که 10 نفره شدیم موقعیت‌هایی داشتیم که سه امتیاز را بگیریم، ولی نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. من صحنه اخراج سیلوا را از دور دیدیم و فکر می‌کنم دروازه‌بان ما زودتر به توپ می‌رسید. به نظرم تصمیم داور سخت‌گیرانه بود.

پس از دربی که آخرین بازی سال بود، مصاحبه‌ای نکردیم. در آن بازی ما ضرر کردیم، چون پنالتی‌مان گرفته نشد. طوری جو را برگرداندند که گویا استقلال از داوری سود کرده و پرسپولیس ضرر کرده است. این کار ناجوانمردانه بود. کارشناسان توضیح دادند که هافبک ازبکی پرسپولیس باید اخراج می‌شد. دیگر یک جاهایی خسته می‌شویم از اینکه مدام بگوییم نتایج بیرون از زمین اتفاق می‌افتد. یعنی پرسپولیس در پنج سالی که قهرمان شد نتایج درون زمین بود و امسال که در صدر جدول هستیم نتایج بیرون از زمین بوده است؟!

من باز هم گلایه می‌کنم چرا رسانه‌ها به استقلال نمی‌پردازند که بهترین خط دفاعی و عملکرد را داشته است؟ به نسبت نتایجی که استقلال گرفته، کمتر به آن پرداخته شده است. هر اتفاقی که برای رقبا می‌افتد رسانه‌ها دو سه هفته درگیر آن هستند. روز گذشته در کنفرانس خبری دیدار پرسپولیس و هوادار خبرنگاری طوری توضیح می‌داد که فکر کردم کنفرانس او برگزار می‌شود نه حمید مطهری! او می‌گفت پرسپولیس کنار بکشد تا بقیه قهرمان شوند. (در این لحظه خبرنگاران توضیح دادند فرد مذکور عکاس پرسپولیس است و نباید با خبرنگاران مقایسه شود.) اگر این موضوع هست، فقط امسال بوده و در پنج سال گذشته همه چیز سالم بوده است؟ حالا که استقلال شانس بیشتری برای قهرمانی دارد صحبت از نتایج بیرون از زمین می‌شود.

باشگاه تلاش خود را می‌کند. یکسری مشکلات پیش پای باشگاه می‌گذارند تا نتوانند به تعهدات‌شان عمل کنند.

نسبت به دوره قبلی گروه‌مان بهتر است، ولی گروه آسانی نیست که بگوییم تیم ملی صد درصد صعود می‌کند. امیدوارم فدراسیون و همه تلاش کنند بازی‌های دوستانه برگزار کنند تا برای اولین بار از گروه‌مان در جام جهانی صعود کنیم.


* مهدی مهدی پور

بازی به نظرم در نیمه اول خوب بود و سوار بازی بودیم. با احترام به پیکان ولی 11 نفره می‌توانستیم برنده باشیم. در نیمه اول قبل از اخراج بازیکن‌مان کاملاً سوار بازی بودیم، ولی متأسفانه آن اتفاق افتاد و 10 نفره کارمان سخت شد.

من نظری در مورد تصمیمات داور ندارم و کارشناسان نظر می‌دهند، ولی لحن صحبت داور با بازیکنان اصلاً مناسب نبود. داور انگار امروز سر قرار دعوا آمده بود! من نمی‌دانم این چه طرز صحبت کردن است. من نمی‌دانم مگر ما با هم مشکل خاصی داشتیم که اینطور صحبت می‌کرد؟! این همه داور قضاوت کردند‌ و همیشه تعامل خوبی بوده است، ولی لحن صحبت کردن داور امروز اصلاً خوب نبود. من نمی‌دانم چرا جاگیری داور هم امروز به شکلی بود که اینقدر در مسیر ما بود. ما می‌خواستیم پاس بدهیم و توپ بگیریم داور در مسیرمان بود.در یک صحنه رسماً به داور گفتم «داداش می‌روی کنار می‌خواهم پاس بدهم!». یعنی در این حد در مسیر ما بود. می‌توانید صحنه‌های قضاوت او را دربیاورید. در هر صورت اتفاقاتی بود که افتاد و به نظرم سه امتیاز امروز مفت از دست‌مان رفت.

امروز در زمان 10 نفره شدن کمک‌مان کردند و به تیم روحیه دادند، در غیر اینصورت به نظرم در زمان 10 نفره بودن کارمان خیلی سخت می‌شد. هرچند اخراج بازیکن‌مان یک شمشیر دو لبه بود و هم می‌توانستیم بازی را ببریم، هم ببازیم.


* ارسلان مطهری 

درباره صحنه‌های داوری هیچوقت نظر نداده‌ام ولی در صحنه اخراج سیلوا، سید حسین حسینی می‌توانست به توپ برسد که داور مقداری عجله کرد و از کمک‌هایش مشورت نگرفت. در چندین صحنه داور در جاگیری‌ها اشتباه عمل کرد و تصمیمات عجولانه‌ای می‌گرفت. پیکان نیز عملکرد خوبی داشت و تیم خوبی بود.

کاری به بازی تیم‌های دیگر نداریم و باید خودمان نتایج دلخواه‌مان را کسب کنیم تا به جایی که می‌خواهیم برسیم. تمرکز‌مان روی کار خودمان است تا جای دیگر.

این وقفه‌ها صدرصد روی عملکرد تیم تاثیرمی‌گذارد. ما از قوانین فیفا عقب هستیم و این وقفه‌ها روی تیمی که در حال نتیجه‌گرفتن است تاثیر می‌گذارد.

یکسری دیگر نیز این حرف‌ها را می‌زنند که همین مضمون را دارد؛ درباره آن تیم‌ها اینطور نبوده ولی درباره تیم واقعا همین است و جاهایی کم لطفی می‌شود.


 

* بیژن طاهری

اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد که من در 50 سال اخیر ندیده‌ام. جالب است که ظالم اعتراض می‌کند. ما مظلوم هستیم. شخصیت فوتبال از بین رفته است. ما تلاش می‌کنیم شخصیت فوتبال بازگردد. فوتبال در گذشته شخصیت داشت و اینقدر هوچی‌گری وجود نداشت.

الان می‌خواهند با هوچی‌گری جلوی تیم ما را بگیرند. چقدر شفاف بگویم؟ نمی‌توانم نام ببرم. چیزی که می‌بینم خلاف چیزی است که باید در فوتبال اتفاق بیفتد. من به تیم‌های دیگر کاری ندارم و خودمان باید ببریم. داور در 4 صحنه در دست و پای بازیکنان ما بود؛ مگر می‌شود؟ بازیکن ما موقعیت شوت داشت، اما داور مقابل وی ایستاده بود.

داور می‌خواست قاطعانه برخورد کند، اما بازی از دست وی در رفت. ما راه خودمان را می‌رویم و خدا به ما کمک می‌کند. ما هوچی‌گری و داد و بیداد بلد نیستیم. ما نمی‌توانیم جایی که حق با ما نیست طلبکار شویم.

چندین سال است که مشکل زمین تمرین را داریم و فعلاً در آرارات تمرین می‌کنیم تا تکلیف زمین انقلاب مشخص شود.


 

* سید حسین حسینی

پیکان تیم بسیار خوبی بود. ما برای پیروزی به زمین آمدیم، اما اخراج رافائل سیلوا کارمان را سخت کرد. حضور هواداران در ورزشگاه اتفاق بسیار خوبی بود، اما داور در صحنه اخراج اشتباه کرد.

من در آن صحنه به توپ می‌رسیدم، اما بعضی دوستان از برخی جاها، داور را تحت فشار گذاشته بودند و او نتوانست در آن صحنه عملکرد خوبی داشته باشد. بهتر است برخی دوستان به‌جای مصاحبه، به فکر تیم‌های خودشان باشند و اجازه بدهند نتیجه فوتبال در زمین رقم بخورد. اگر تیم ما 10 نفره نمی‌شد، بازی را می‌بردیم.

تقریباً (به این مسائل) عادت کرده‌ایم. حالا که به قهرمانی نزدیک و برای تیم‌های دیگر خطرساز شده‌ایم، از یک جاهایی نگذاشتند تیم ما نتیجه بگیرد. می‌دانیم در شش هفته آینده زیاد از این اتفاقات می‌بینیم و باید اتحادمان را بیشتر کنیم تا موفق شویم. حضور تماشاگران فضای بسیار خوبی را در ورزشگاه ایجاد کرده بود.

من در این بازی کار خاصی نکردم و وظیفه‌ام را انجام دادم.

اخبار استقلال

  

     


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ توقف مقابل پیکان عیدی داور به مافیای سرخ؛ استقلال فرصت افزایش اختلاف امتیاز را از دست داد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار