محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: اگر بازیکنان دچار غرور نشوند و داوری ها و افراد پشت صحنه بگذارند استقلال امسال بی‌دردسر قهرمان خواهد شد.
 

 

محمد نوری پیشکسوت و سرمربی تیم پیشکسوتان باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار استقلال نیوز در خصوص تساوی آبی‌پوشان مقابل پیکان، نقش داور در این تساوی، بازی جام حذفی مقابل نساجی و.. صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

 

* در خصوص بازی استقلال و پیکان چه صحبتی دارید؟
برنامه و تاکتیک کادرفنی با اخراج سیلوا بهم خورد. هیچکس باور نمی‌کرد سیلوا در آن صحنه اخراج شود. در مجموع بازی خوب و جانداری بود اما داوری بسیار بد بود. داور بازی عملکرد بسیار ضعیفی داشت و روی اعصاب بازیکنان استقلال راه می‌رفت و این باعث می‌شد تمرکز بازیکنان بهم بخورد.
* به نظر شما چرا این داوران ضعیف را برای بازی استقلال در نظر گرفته بودند؟
خیلی‌ها دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد و می‌خواهند این تیم را بازنده کنند. این‌ها دسیسه و شیطنت می‌کنند چون استقلال بدون باخت است و با تیم دوم شش امتیاز فاصله دارد و به قول معروف می‌خواهند به استقلال ضربه بزنند. فدراسیون، کمیته داوران یا نمی‌دانم هر کسی که در پشت صحنه دارد این کار را می‌کند بداند که خدا جای حق نشسته و با هواداران پاکی که همیشه از تیم خود حمایت کرده‌اند این دسیسه و شیطنت ها نقش بر آب خواهد شد.
* نگران شش هفته باقی مانده نیستید که این دسیسه‌ها به تیم ضربه بزند؟ 
تیم پیروزی(پرسپولیس) که از نظر فنی تیم ضعیف است و نمی‌تواند به راحتی حریفان را شکست دهد. یک جورایی می‌خواهند  پیروزی(پرسپولیس) را به استقلال نزدیک کنند و این تنها با خوردن حق استقلال امکان پذیر است. اما خدا را شکر استقلال آنقدر قدرتمند است که هر چقدر هم دسیسه و شیطنت می‌کنند نمی‌توانند به این تیم ضربه بزنند. استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد و امسال هیچ تیمی به اندازه استقلال لیاقت قهرمانی را ندارد. اگر بازیکنان دچار غرور نشوند و داوری ها و افراد پشت صحنه بگذارند استقلال امسال بی‌دردسر قهرمان خواهد شد.
* به نظر من بازی با سپاهان می‌تواند در قهرمانی استقلال تاثیرگذار باشد ضمن اینکه پرسپولیس قطعا باز هم امتیاز از دست خواهد داد. شما چه نظری دارید؟
به نظر من بازی مقابل سپاهان و فولاد خوزستان نقش بسزایی در قهرمانی استقلال خواهد داشت.
پیروزی(پرسپولیس) هم چون از نظر فنی ضعیف است قطعا در ادامه امتیاز از دست خواهد داد. این‌ها چون قدرت مقابله در زمین را ندارند به دنبال بیانیه دادن و هوچی‌گری هستند و من پیش‌بینی می‌کنم حتی رده دوم را هم به سپاهان واگذار کنند.
* با گذشت نزدیک به ۳ هفته از دربی چرا هنوز با سرمربی متخلف این تیم برخوردی صورت نگرفت؟
من در این مورد چند روز پیش صحبت کردم و گفتم گل‌محمدی باید حداقل شش ماه محروم شود. نمی‌دانم چه دستی در کار است که کمیته که در هر موردی بلافاصله اظهار نظر می‌کرد در خصوص این تخلفات شرم‌آور سکوت کرده و تشکیل جلسه نمی‌دهد. چه کسی در پشت صحنه از این‌ها حمایت می‌کند و چرا تا این حد تبعیض وجود دارد بر ما مشخص نیست!
* این مماشات کمیته انضباطی، فضای فوتبال را متشنج‌تر نخواهد کرد؟
بله، اگر این مربی به مدت طولانی محروم و تنبیه نشود بازیکنان و مربیان دیگر هم به خود اجازه می‌دهند و چنین کار زشتی را انجام داده و با داور برخورد فیزیکی کنند. متاسفانه اگر این کار را هر فرد دیگری انجام داده بود بلافاصله محرومیت سنگینی برایش در نظر می‌گرفتند اما این‌ها نورچشمی هستند که اقدامی در مورد آن‌ها انجام نمی‌گیرد. 
هرچند دیر شده است اما باز هم امیدوارم این مربی را به شدیدترین نحو تنبیه کنند تا لااقل بگوییم حداقل دیر انجام دادند ولی درست انجام دادند.
* برای بازی جام حذفی مقابل نساجی هم یک داور تیفوسی پرسپولیسی را انتخاب کردند؟
نمی‌دانم چرا این داور(امیر عرب براقی) را در این مرحله برای قضاوت این دیدار حساس انتخاب کردند. در این مرحله باید داوری باتجربه‌تر می‌گذاشتند.
* پیش بینی شما از بازی استقلال و نساجی چیست؟
ما در دو بازی رفت و برگشت لیگ هم باید نساجی را می‌بردیم.  در هر دو دیدار استقلال سوار بر بازی بود. 
اما جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و با بازی لیگ فرق می‌کند . نساجی هم تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. پیش بینی من این است که استقلال بازی سختی خواهد داشت اما به برد در این دیدار و در نهایت قهرمانی در جام حذفی بسیار خوشبینم.
* در خصوص تیم ملی و ادامه همکاری با اسکوچیچ در جام جهانی چه صحبتی دارید؟
صد در صد اسکوچیچ در حد تیم ملی ایران نیست. ما بازیکنان خوبی داریم اما از لحاظ برنامه و تاکتیک دچار مشکل هستیم. به نظر من باید یک مربی با کلاس جهانی بالای سر این تیم باشد. آمریکا و انگلیس تیم های خوبی هستند و ما باید برنامه ریزی کنیم که زنگ تفریح این تیم ها نشویم. اگر یک مربی طراز اول و با پرستیژ جهانی هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد در فرصت باقیمانده تا شروع جام جهانی قطعا می تواند تاثیرگذار بوده و با بازیکنانی که ما داریم صعود به مرحله بعد دور از دسترس نخواهد بود.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از تساوی مقابل پیکان: انگار داور سر قرار دعوا آمده بود!

تنبیه انضباطی بازیکنان امری طبیعی است؛ با همدلی جام با دستان وریا و با سرمربیگری فرهاد بالا می‌رود

گزارش تمرین دوشنبه استقلال/ عصبانیت فرهاد از عدم تعویق سربازی یزدانی و مرادمند؛ ناراحتی کاپیتان غفوری و اخراج از تمرینات!

دیدگاه‌ها  
نفهم مثل لنگی
0 #1 نفهم مثل لنگی 1401-01-18 17:14
مافیایی سرخ یحیی مو مصنوعی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار