مافیا

علی خسروی و دارودسته منتسب به این فرد با انواع تهمت ها به فرهاد مجیدی، فساد خودشان را تایید کردند.  

         

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان، بدون ذکر نام، از وجود یک سیب گندیده قدیمی در قامت پیشکسوت داوری سخن گفته بود. مدت کوتاهی بعد از این صحبت ها، علی خسروی با ناشی گری تمام، این حرف ها را به خود منسوب کرد و علیه مجیدی موضع گیری کرده و در صفحه اینستاگرام خود استوری های عده ای از جمله چند داور لیگ برتری را با ذکر توهین، تهمت و... نسبت به فرهاد مجیدی و باشگاه تاج(استقلال) ایران قرار داد.

مافیا داوری

به برکت یادآوری فرهاد مجیدی و سوتی علی خسروی، فرصت تاریخی نصیب جامعه داوری عدالت طلب و حذف شده، اهالی فوتبال و همچنین دستگاه های نظارتی، ایجاد شده تا با ورود به این داستان، دست بخشی از شبکه فساد داوری که از پشت پرده به رو آمده، را قطع کرده و به سالم سازی تدریجی این فضای پرآشوب داوری که مورد اعتراض کل جامعه فوتبال قرار دارد، با جدیت و عملا همت کنند.

سالم سازی فضای فوتبال ایران، این روزها یک ضرورت است و موجب شفافیت خواهد شد و به کاهش تنش و کم شدن بیانیه نویسی باشگاه ها علیه داوری ها کمک موثری می کند.

 

اخبار فوتبال ایران

  


 مطالب مرتبط:

فرهاد مجیدی: حریفمان در زمین نشده‌اند حالا می‌خواهند بازی را بیرون از زمین ببرند؛ از بازیکنانم خواستم فعلا لیگ برتر را فراموش کنند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار