بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: باشگاه باید تلاش کند تا داورانی که از خسروی پشتیبانی کردند در هفته‌های آینده برای استقلال سوت نزنند.

 

بهتاش فریبا پیشکسوت ارزنده باشگاه استقلال(تاج) در گفت و گو با خبرنگار استقلال نیوز، در خصوص حواشی پیش آمده پس از جام حذفی و هجمه‌ عجیب داوران علیه استقلال و فرهاد مجیدی و..، صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

             

 

* با وجود اینکه استقلال ۴۰۰ دقیقه در لیگ و حذفی نتوانست به نساجی گل بزند، چه نظری در خصوص حذف این تیم مقابل نساجی دارید؟

ما سه بازی با نساجی انجام دادیم و نتوانستیم گل بزنیم. ساکت الهامی و گروه آنالیز او بسیار خوب هستند و یکی از مهم‌ترین خصیصه‌های الهامی این است که تیم‌های حریف را خیلی خوب آنالیز می‌کند و البته شانس هم می‌آورد.

در بازی‌ رفت و برگشت لیگ او شانش آورد که به استقلال نباخت و این بار هم شانش آورد که گل صحیح و پنالتی ما را نگرفتند. اگر حسین زاده در آن موقعیت تک به تک توپ را به یامگا پاس می‌داد، یامگا با فوت آن توپ را  گل می‌کرد یا موقعیتی که آمانوف از شش قدم توپ را به آسمان زد و.. به هر حال فوتبال است و توپ گرد.

* برخی داوران لیگ برتری در حمایت از خسروی به فرهاد مجیدی حمله و توهین کردند. این هجمه‌ها به ضرر استقلال نیست؟

صد در صد به ضرر ما است. این هجمه‌ها به خصوص از طرف داوران، طبیعتا اگر قرار باشد در یک بازی برای ما سوت بزنند قطعا با جبهه‌گیری خاصی همراه خواهد بود.

امیدواریم شرایط طوری پیش برود که سوت‌های این افراد اگر به عنوان داور بازی‌های استقلال انتخاب شدند اثری در ۶ بازی باقی مانده لیگ نداشته باشد.

* به نظر شما مدیران باشگاه استقلال در قبال این هجمه‌ها باید چه کنند؟

به نظر من باشگاه باید با قدرت به این موضوع ورود کند. زمانی داورانی هستند که بازنشسته شده‌اند و یا خارج از مملکت زندگی می‌کند، می‌آید صحبتی می‌کند که خیلی نمی‌تواند در عمل ضرری برای استقلال داشته باشد ولی وقتی داورانی که در لیگ قضاوت می‌کنند، سوار بر این موج پشت آقای خسروی در آمده و با این ادبیات علنا از او حمایت می‌کند و علیه مربی استقلال موضع می‌گیرند، اگر فردا روزی بخواهند قضاوتی برای ما بکنند، صد درصد با پیشینه بدی وارد زمین شده و ۵۰ به ۵۰ ها را به حریف می‌دهند.

به نظر من مدیریت باید در بحث داوری و چیدمان داوری و کمیته داوری ورود کرده تا شرایطی به وجود نیاد که ما دوباره از داوری متضرر شویم.

شش امتیاز پشتیبانی بسیار خوبی است اما فقط دو بازی است در حالیکه ما ۶ بازی تا پایان لیگ داریم.

به نظر من باشگاه باید تلاش کند تا شرایطی ایجاد شود که حداقل داورانی که از خسروی پشتیبانی کردند در هفته‌های آینده برای استقلال سوت نزنند چون واقعا ممکن است هر کدامشان با جبهه منفی پا به بازی ما بگذارند.

* داورانی علیه فرهاد مجیدی و استقلال به حمایت ار خسروی موضع گرفتند که همواره قضاوت‌های مشکوکی برای ما داشتند..

باشگاه باید حتما از تمام این داورانی که علیه سرمربی استقلال صحبت کردند شکایت بکند.

* استقلال در حضور تماشاگران نتوانسته به برد برسد. شما هم مثل مجیدی معتقدید حضور تماشاگران تاثیر منفی روی تیم نداشته است؟

من هم نمی‌توانم بگوییم تاثیر منفی داشته است. شاید برای اینکه تعدادی از بازیکنان استقلال جوان هستند، شاید حضور این تعداد تماشاچی بر روی آنها تاثیر بگذارد.

ولی بحث من این است که اگر همه این حرف‌ها را کنار بگذاریم بحث شانس هم هست. ما واقعا در بازی مقابل نساجی بدشانسی آوردیم که موقعیت های بالای ۹۵ درصدمان گل نشد. همیشه که اینطور نمی‌ماند.

ما باید تمرکزمان را روی بازی خودمان گذاشته و هر بازی سه امتیاز را کسب و این فاصله را حفظ و حتی بیشتر هم بکنیم. ۶ امتیاز فاصله خیلی قابل اعتمادی نیست.

همه از مدیریت گرفته تا کادرفنی و بازیکنان  همه باید تمرکزشان را بر روی بازی‌های باقیمانده بگذاریم و بازی به بازی برنامه‌ریزی کنیم تا امسال یک قهرمانی شیرین کسب کنیم.

 اختصاصی استقلال نیوز

 

       


 مطالب مرتبط:

وقتی پشت پرده فوتبال عیان شد؛ سوتی علی خسروی و لزوم مبارزه با فساد در سطح عالی

برنامه دیدارهای هفته بیست و پنجم تا سی ام استقلال در لیگ برتر بیست و یکم؛ جشن استقلالی ها 8 خرداد در آزادی؟!

مرحله 1/4 جام حذفی/ وقتی فکر می‌کنی جام حذفی خانه خاله است ادب می‌شوی؛ خسته نباشی آقای مجیدی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار