محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: همانطور که ماجرای کمک ده میلیاردی فدراسیون به پیروزی(پرسپولیس) افشا شد، در آینده کمک‌های عجیب دیگری هم به این تیم لو خواهد رفت.

 

         

محمد نوری پیشکسوت و سرمربی تیم پیشکسوتان باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار استقلال نیوز در خصوص دیدار چهارشنبه آبی‌پوشان مقابل سپاهان، جام حذفی و کمک ده میلیاردی فدراسیون به سرخ‌پوشان، صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

                

 

* در خصوص بازی مقابل سپاهان که به نوعی شاید حساس‌ترین بازی فصل برای استقلال محسوب شود، چه صحبتی دارید؟

دیدار با سپاهان برای استقلال فینال لیگ است. این بازی شش امتیاز دارد و بسیار مهم است. سپاهان تیمی خوب با بازیکنانی تاثیرگذار است اما به دلیل برخی مسائل و حواشی نتوانسته آنطور که باید و شاید نتیجه بگیرد.

به هر حال اینطور نیست که بگوییم چون سپاهان در لیگ و آسیا نتوانسته نتیجه لازم را بدست بیاورد پس حریف دست و پا بسته‌ای برای استقلال است.

* پیش‌بینی شما از نتیجه این بازی چیست؟

بازی‌های استقلال و سپاهان همیشه بازی‌های جذاب، مهیج و اکثرا پرگل بوده است. این بازی برای ما حساسیت‌های خاص خود را دارد و بسیار حیاتی و مهم است.

امیدوارم استقلال در این دیدار به پیروزی برسد که قطعا اینگونه خواهد تا تقریبا قهرمانی‌ به مقدار زیادی مسجل شده و ما خیالمان از این بابت راحت شود.

* خستگی سپاهان از بازی‌های لیگ‌ قهرمانان می‌تواند کمکی به استقلال کند؟

سپاهان علاوه بر خستگی بدنی ناشی از بازی‌های فشرده لیگ قهرمانان به دلیل عدم نتیجه نگیری در آسیا از نظر روحی و روانی هم خسته است‌. 

بازی‌ها در عربستان فشرده برگزار شد و من فکر می‌کنم سپاهان مقداری از نظر بدنی ناآماده‌تر از استقلال باشد اما هیچ وقت نباید سپاهان را دست کم گرفت.

* استقلال در بازی‌های باقیمانده چه کند که همانند جام حذفی، قهرمانی از دست نرود؟

استقلال شش بازی دارد و این شش بازی هر کدام به نوبه خود مهم و حیاتی هستند.نباید غرور باعث شود که مانند جام حذفی به این راحتی قهرمانی از دست برود. درست است که در جام حذفی داور سر استقلال را برید و نساجی با ضد فوتبال و انواع و اقسام کارهای کثیف بازی را به پنالتی کشاند اما بازیکنان استقلال با غروری که داشتند نساجی را حریف ساده‌ای پنداشته و موقعیت‌های زیادی را از دست دادند به طوریکه در همان نیمه اول می‌شد کار نساجی را تمام کرد. 

بنابراین بازیکنان در بازی‌های لیگ باید غرور را کنار گذاشته و هر بازی را مثل یک فینال ببینند و با تمام وجود برای پیروزی پا به زمین مسابقه بگذارند. 

قطعا با وجود شیطنت‌ها و حاشیه‌سازی‌های افرادی که دوست ندارند استقلال قهرمان شود در بازی‌های باقیمانده با قدرت ظاهر می‌شویم و در نهایت به قهرمانی می‌رسیم چون برای قهرمانی تیمی شایسته تر استقلال نداریم.

* در روزهای اخیر لو رفت که فدراسون آبی!۱۰ میلیارد به تیم پیروزی(پرسپولیس) کمک کرده است..

قبلا هم گفتم همیشه این تبعیض‌ها وجود داشته است. چه در وزارت قبل چه الان این تبعیض‌ها را دیده و باز هم خواهیم دید و اصلا نباید متعجب شویم و باید به آن عادت کنیم.

همانطور که ماجرای کمک ده میلیاردی فدراسیون به پیروزی(پرسپولیس) افشا شد، در آینده کمک‌های عجیب دیگری هم به این تیم لو خواهد رفت اما ما به این مسائل عادت کردیم و با ظلم و تبعیض کنار آمده‌ایم.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از تساوی مقابل پیکان: انگار داور سر قرار دعوا آمده بود!

تنبیه انضباطی بازیکنان امری طبیعی است؛ با همدلی جام با دستان وریا و با سرمربیگری فرهاد بالا می‌رود

گزارش تمرین دوشنبه استقلال/ عصبانیت فرهاد از عدم تعویق سربازی یزدانی و مرادمند؛ ناراحتی کاپیتان غفوری و اخراج از تمرینات!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار