فرهاد مجیدی

پسر شایسته باشگاه استقلال(تاج) باید با انتخاب مسیر درست به جنگیدن ادامه دهد و تنها به یک عنوان قهرمانی داخلی اکتفا نکند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، پس از پایان جشن قهرمانی، شایعاتی در مورد ادامه کارِ کادرفنی استقلال(تاج) ایران به گوش رسید که با برخی پاسخ‌های مبهم و تاریخچه عدم اطمینان هواداران به بسیاری از حرف‌ها و مهم‌تر از آن سکوت فرهاد مجیدی، نگرانی‌های هواداران استقلال(تاج) برای وضعیت فصل آینده باشگاه جدی‌تر شد.

روی صحبت این نوشته خطاب به فرهاد مجیدی عزیز است:

 

قطعا شخصیت شما و روش کاری فرهاد مجیدی با شرایط ناسالم حاکم بر فوتبال ایران همخوانی ندارد. فرهاد در این مسیر جدید زندگی خود، سرانجام راه جنگیدن را انتخاب کرد و در این راه دشمنان بسیاری او را سد راه فرصت طلبی‌ها و استفاده از منافع فراوان فوتبال ایران دیدند.
انتخات این استراتژی مورد پسند افرادی که سال‌ها با این تشکیلات فاسد در نبرد بوده، قرار گرفت و حتی کسانی که به مجیدی علاقمند نبودند هم به خاطر این نبرد او، با ایشان همراه شدند.

فرهاد، نبرد با اژدهای هفت سری را آغاز کرد که مسیر کاری او را به شدت سخت ساخت اما او با تزریق تفکر "به این ها نمی بازم" راه شکست ناپذیری و رسیدن به پیروزی را انتخاب و سرمشق شاگردانش شد.

آقای فرهاد مجیدی عزیز، شما با انتخاب یک استراتژی درست مسیر سختی را انتخاب کردید اما با کسب اولین پیروزی مهم با قهرمانی در لیگ برتر دست بالایی را دارید که دیگر شیاطین و سعادتمندها با همدستی پیاده نظام خود توانایی هشتگ سازی‌های دروغین را از دست داده‌اند.

آقای مجیدی بمانید و بجنگید و به شکل شفاف، موانع پیش رویتان را به هواداران معرفی کنید. الان زمان همراهی هواداران است و مقابله با شبکه‌های فساد و تزویری که این سال‌ها بارها به استقلال(تاج) بزرگ ضربه زده‌اند.

فرهاد عزیز، اکنون، دستِ بالایی دارید و زمان رویارویی مستقیم و شفاف با فرصت‌طلبان، پدیده مدیر دلالی سال‌های پیشین، شبکه‌های فاسد رسانه‌ای، افراد مشکل‌ساز درون هیات مدیره و مجموعه باشگاه، نهادهای بالادستی مشکل‌ساز ورزش و.. فرا رسیده و این بار هزاران هوادار آگاه در این مسیر همراه شما خواهند بود و این پروژه قطعا در ابعاد بزرگتر به سلامت فوتبال ایران کمک می‌کند.

اکنون زمان مصلحت سنجی‌های گذشته و انتخاب روش مبارزه در سکوت تمام شده و اینک زمان تبدیل اشک‌های پاک ریخته شده به جریان سازیِ کلید خوردن پروژه موفقیت استقلال(تاج) بزرگ و سالم‌سازی مجموعه برای کسب عناوین فراکشوری برای مجموعه پرافتخار استقلال(تاج) بزرگ است.

قطعا استقلال(تاج) بزرگ در انتظار کسب ستاره سوم و به طور خاص توسط پسر شایسته این باشگاه بااصالت و بزرگ است. در پایان منتظر هستیم تا فرهاد مجیدی عزیز در آستانه زادروز خود با انتخاب راه درست اما سختِ مبارزه، مسیری جدیدی با کمک میلیون‌ها هوادار، در جهت موفقیت‌های بیشتر استقلال(تاج) بزرگ ترسیم کند.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

به احترام تیمِ تاریخ سازِ استقلال(تاج) ایران و فرهاد مجیدی از جا برخیزید.

اختصاصی استقلال نیوز/ من به اینا نمی‌بازم؛ ما به اینا نمی‌بازیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار