محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: بیچاره هوادار که  نگذاشتند یک روز آب خوش از گلویش پایین برود و بلافاصله بعد از قهرمانی تیم را بهم ریختند.

                    
محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار استقلال نیوز در خصوص وضعیت آشفته این تیم در نقل و انتقالات و نگرانی خود و هواداران، صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

 

        

* روند نقل و انتقالات استقلال بسیار ضعیف و نگران کننده است. شما چه نظری دارید؟

ما پیشکسوتان هم مانند هواداران نگران هستیم.‌ علاوه بر اینکه نقل و انتقالات  استقلال شروع نشده بلکه هنوز هم قرارداد بازیکنان را تمدید نکردند!

نمی‌دانم چرا این فصل شرایط اینگونه شد ولی فعلا سکوت کردیم تا ببینیم در یکی دو روز آینده چه می‌شود!؟امیدوارم مدیریت در یارگیری و تمدید قرارداد سریع‌تر عمل کند. ما به هر حال از قافله عقب هستیم و نباید از این عقب‌تر بیافتیم.

* به نظر می‌‌رسد تفکر مدیریت این باشد چون استقلال قهرمان لیگ شده پس نیازی به تغییرات ندارد!؟

بله ما قهرمانیم اما شرایط قهرمانی در هر فصل فرق می‌کند‌. ما این فصل سرمربی جدیدی روی نیمکت داریم و خصوصیات شخصیتی و فنی او با مجیدی کاملا متفاوت است.

درست است که باید شاکله اصلی را حفظ کنیم که متاسفانه هنوز حفظ هم نکردیم، اما ما بدون ضعف هم نبودیم که این ضعف‌ها به دلیل شرایطی که در طول فصل داشتیم دیده نشد یا اگر هم دیده شد با زحمت بازیکنان پوشش داده شد.

 در فصل پیش رو بازی‌های به مراتب سخت‌تر شده است چون رقبا بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند.

* ریکاردو ساپینتو پس از عقد قرارداد ایران را ترک کرد. این موضوع هم نگران کننده است چون او شناختی از فوتبال ایران ندارد و دارد زمان را از دست می‌دهد!

کسانی که با ساپینتو قرارداد بستند و تصمیم گیرنده هستند باید پاسخ این سوال را بدهند.حالا آقای ساپینتو شاید اجازه داشته است برود و کارهایش را انجام دهد و برگردد. 

امیدوارم در بازگشت با خود دو سه بازیکن خارجی خوب هم بیاورد. ما هم منتظریم ایشان برگردد تا ببنیم نقطه نظرات و تفکراتش چیست و چه کار می‌خواهد بکند.

* امروز در استوری اینستاگرام خود به افراد به ظاهر خودی تاختید و مدعی شدید از جایی خارج از زمین فوتبال دارند از استقلال، بابت قهرمانی بدون شکست انتقام می‌گیرند!

بله؛ اما نمی‌خواهم موضوع را باز کنم! استقلال دلسوز و عاشق زیاد دارد اما متاسفانه کسانی دارند برای آن تصمیم‌گیری می‌کنند که هیچگاه دلسوز این باشگاه و هوادارانش نبودند.

دود این اتفاق به چشم هوادارن و پیشکسوتانی که برای این تیم زحمت کشیدند و همواره غمخوار و حامی آن بودند، می‌رود.

* منظور شما از افراد به ظاهر خودی چه کسانی هستند؟

من به اسم و شخص کار ندارم. همه می‌دانند افراد به ظاهر خودی چه کسانی هستند!

حرف من این است که مدیران باشگاه چرا از خودی‌ها و افراد دلسوز که هواداران هم قبولشان دارند مشاوره و کمک نمی‌گیرند؟

* به هر حال شرایط عجیبی و کابوس‌واری بر تیم حاکم است!

خدا وکیلی هواداران کُپ کرده‌اند. بسیاری از آن‌ها با من در تماس هستند و این شرایط اصلا برایشان قابل هضم نیست. همه ناراحتند. زندگی خودمان را فراموش کرده‌ایم و ناراحت استقلال هستیم.

بیچاره هوادار که نگذاشتند یک روز آب خوش از گلویش پایین برود و بلافاصله بعد از قهرمانی تیم را بهم ریختند. حالا از کجا خط گرفته می‌شود که نمی‌گذارند استقلال دوباره پا بگیرد من نمی‌دانم. 

* دانشگر هم علیرغم ادعای پرویز مظلومی از استقلال جدا شد و به سپاهان پیوست!

بله متاسفانه این خبر را شنیدم. ما می‌گوییم از امروز هم دیر نیست، دانشگر رفت حداقل نگذارید بازیکنان دیگر بروند و حداقل چند بازیکن خوب داخلی و خارجی جذب کنید.

بیست روز قبل مصاحبه کردم و گفتم آقایان چرا چراغ خاموش می‌خواهید در نقل و انتقالات گام بردارید؟بقیه دارند چراغ روشن نقل و انتقالات را پیش می‌برند.

همه رقیبان ما یارگیری‌شان تمام شده اما ما هنوز چراغ خاموش هستیم و نقل و انتقالات را هم شروع نکردیم و بازیکنان خودی را هم از دست می‌دهیم.

* نظر شما در خصوص حذف وریا غفوری از استقلال چیست؟

قطعا استقلال یک وزنه می‌خواهد. ما پیشکسوتان موافق این قضیه هستیم که وریا باید بماند. وریا بازیکنی است که از نظر شخصیتی، تعصب و حتی فنی جز بهترین هاست. ضمن اینکه کاپیتان خوبی است و تیم را به خوبی در زمین مدیریت می‌کند.

وریا غفوری با تجربه‌ای که دارد می‌تواند به سرمربی پرتغالی تیم هم کمک بکند. 

ما هم مثل هواداران وریا را دوست داریم و از او حمایت می‌کنیم. امیدوارم قرارداد وریا تمدید شود و او با لباس استقلال از فوتبال خداحافظی کند.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

        

    


 مطالب مرتبط:

بازی با روح و روان هواداران تمامی ندارد؛ قهرمانی را برای ما زهر کردید!

اولین خرید فصل جدید/ چشم بازار کور شد؛ سجاد شهباززاده رسما به استقلال پيوست!

محمد نوری در گفت‌ و گو با استقلال نیوز: هواداران صبوری کنند؛ نحوه جدایی مجیدی جای برای دفاع باقی نگذاشت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار