سعید فتاحی

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: به دلیل شادی هوادارانمان و اینکه نمی خواستیم دشمن شاد کن باشیم نیمه دوم به زمین آمدیم.

 

به گزارش استقلال نیوز،صدا و سیما امشب هم در اقدامی ناجوانمردانه با اهانت به میلیون ها هوادار استقلالی و غیر استقلالی که شاهد بازی آبی های پایتخت و مس کرمان از پای گیرنده های خود بودند، به نحوی منزجر کننده تصاویر بازی را پوشش داد تا تبلیغات محیطی اطراف زمین در تلویزیون کمترین پوشش تصویری را داشته باشد.

صدا و سیمایی ها با این کار می خواستند ضرر میلیاردی به استقلال بابت تبلیغات محیطی وارد کنند اما با تصویربرداری بد و آماتور خود با روح و روان هواداران و مردم هم بازی کردند.

سعید فتاحی معاون ورزشی باشگاه استقلال که قبل از پایان نیمه نخست تهدید کرده بود چنانچه وضعیت تصویربرداری تصحیح نشود، آبی پوشان نیمه دوم به زمین مسابقه نخواهند آمد، در خصوص منصرف شدن مدیران استقلال از این تصمیم و اعتراض باشگاه به صدا و سیما صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* به احترام هوادارنمان به زمین مسابقه آمدیم

به احترام هواداران و شادی آنها و همچنین تیم مقابل‌مان نیمه دوم به زمین آمدیم. فوتبال قوانین خاص خودش را دارد و ما هم قصد داشتیم بازی نکنیم. اعتراض خود را نیز نشان دادیم اما به دلیل شادی هواداران و اینکه دشمن شاد نشویم به زمین آمدیم.

* خیلی ها دوست ندارند استقلال قهرمان شود

خیلی‌ها دوست ندارند استقلال مانند سال گذشته قهرمان شود اما قطعاً تمام تلاش خود را برای قهرمانی تیم به کار می‌گیریم و البته می‌خواهیم حق‌مان را نیز بگیریم همانگونه که در بحث تبلیغات محیطی این کار را انجام دادیم امیدواریم هواداران و سهامداران نیز اکنون به ما کمک کنند تا چنین اتفاقی بیفتد.

* حدود 26 هزار بلیت فروخته شد

ما مقداری درگیر بحث بانوان بودیم اما تا آخرین لحظه‌ای که در جریان بودم حدود 25-26 هزار بلیت فروخته شده بود.

* وزیر ورزش پیگیر حق قانونی استقلال و هوادارانش باشد

در همه جای دنیا قوانین فوتبال مشخص است وقتی تیم ملی در ورزشگاه آزادی بازی دارد و مسابقات لیگ قهرمان آسیا در کشورمان برگزار می‌شود ناظر مسابقه هماهنگی کاملی با صداوسیما دارد. یعنی صداوسیمای ما باید مطابق یک استانداری بازی را پخش کند تا تبلیغات مشخص شود. اما متأسفانه در لیگ برتر این کار را انجام نمی‌دهد. می‌توانید به بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان یا دیدارهای تیم ملی نگاه کنید و ببینید مسابقات با چه استانداردی برگزار می‌شود. امیدوارم مسئولان پیش‌قدم شوند و کمک کنند. از وزیر ورزش خواهش می‌کنم پیگیر حق قانونی پرسپولیس، استقلال و هواداران‌شان باشد.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

باشگاه استقلال در خصوص نحوه تصویربرداری بازی با مس و رفتار غیر حرفه‌ای صدا و سیما اطلاعیه صادر کرد

سعید فتاحی: در بازی با سپاهان صدا و سیما از روی لجبازی تبلیغات دور زمین را نشان نداد!

نامه مشترک سرخابی ها خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما: حقوق حقه ما را رعایت کنید

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار