بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: امیدوارم اشتباهات داوری برای استقلال به پایان برسد و داوران با دقت و تمرکز بیشتری بازی ها را قضاوت کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت ارزنده باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص برتری آبی پوشان مقابل مس کرمان، حضور تاریخی دختران آبی در ورزشگاه آزادی، مشکلات و ضعف های شاگردان ساپینتو، دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

            

* قبل از هر چیز از حضور بانوان استقلالی در ورزشگاه صحبت کنید..

از حضور بانوان استقلال در ورزشگاه بسیار لذت برده و کیف کردم. یک روز بدون فحاشی، آرام از نظر حواشی همراه با جوی بسیار زیبا در آزادی حکمفرما بود.

امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که این حضور استمرار داشته باشد و در تمامی استادیوم های کشور شاهد حضور بانوان در ورزشگاه ها باشیم.

* استقلال در دیداری دشوار مس کرمان را شکست داد. این دیدار به زعم شما چطور بود؟

من قبل از بازی هم مصاحبه هم گفته بودم که دیدار با مس کرمان بازی بسیار سختی برای استقلال خواهد بود. مس کرمان تیمی دونده است که به خوبی و با پرس شدید فضاها را روی تیم مقابل می بندد و برای هر تیمی دردسرساز خواهد بود.

متاسفانه استقلال مقابل مس نتوانست به خوبی از زیر پرس شدید مهمان خود خارج شود. بازیکنان ما در این بازی پاس های رو به عقب و عرضی زیادی به هم دادند و از فضاهایی که پشت مدافعین کناری حریف وجود داشت استفاده نکردند.

سرعت انتقال توپ‌مان هم خیلی کم بود به همین دلیل بازیکنان مس سریع جمع می شدند و به دفاع می پرداختند.

* قبلا هم از شما این سوال را پرسیده بودم. فقدان یک هافبک خلاق در میانه میدان استقلال احساس نمی شود؟ شاید مشکل بازی استقلال این مساله باشد..

ما به اندازه کافی هافبک داریم. زبیر نیک نفس هم که مصدوم بود و به این بازی نرسید اما نمی‌دانم شاید نگاه ساپینتو به آمانوف مثبت نیست. به شخصه به آمانوف اعتقاد دارم و نظرم روی او بسیار مثبت است. آمانوف خصوصیات هافبک بازیساز را دارد و می تواند مشکل انتقال از دفاع به حمله را حل کند.

من مشکل اصلی استقلال در بازی های اخیر را انتقال سریع از دفاع به حمله می‌دانم. به نظر می رسد هنوز بدن بازیکنان استقلال آماده نیست و در اصلاح باز نشده است چون هم ما ده روز دیرتر تمریناتمان را شروع کردیم و هم اینکه در اردوی ترکیه فشار بسیار زیادی به بازیکنان وارد شد.

باید زمان بیشتری بگذرد تا مشکلات برطرف شود. متاسفانه هنوز وضعیت کاوه رضایی و پیوستنش به استقلال مشخص نیست. مهدی قایدی هم از نظر بدنی آمادگی کامل را ندارد اما در همین دقایقی هم که به بازی آمده تاثیرگذار بوده و قطعا در ادامه با رسیدن به آمادگی کامل بدنی می تواند بیشتر به استقلال کمک کند.

در مجموع ایرادهایی وجود دارد اما اینکه می‌بریم و سه امتیاز شیرین را دشت می کنیم، بسیار مهم است چون این امتیازها در انتهای فصل قطعا به کمکمان خواهد آمد. 

* وینگرهای ما دراین 3 بازی انتظارات را برآورده نکردند. نظر شما چیست؟

یک سری مشکلات و ناهماهنگی ها وجود دارد که باید رفع شود. به عنوان مثال جلالی در دفاع چپ بازی می کرد و محبی وینگر چپ بود اما در طول بازی محبی بسیار کم به لب خط می آمد و بیشتر متمایل به وسط بود. 

بازی را دوباره که ببنید خواهید دید جلالی چندین نفوذ داشت که در سد دو-سه مدافع مس اسیر شد. اگر محبی بیشتر به لب خط و کمک جلالی می‌آمد و سرعت حمل توپی که هر دو بازیکنان‌مان دارند می توانستند بیشتر موقعیت ایجاد کنند‌ ولی محبی بیشتر به نوک حمله و چسبیده به شهباززاده بازی می‌کرد اما قطعا در بازی های آینده و با هماهنگی بیشتری که بین بازیکنان وجود خواهد آمد این مشکلات هم برطرف می شود.

* در فضای مجازی شایعاتی در خصوص انتقال کاوه رضایی به پیروزی(پرسپولیس) به گوش می رسد. شما چه صحبتی در این باره دارید؟

قطعا این حرف ها شایعه است. من با شناختی که از کاوه رضایی دارم امکان پیوستن او به پرسپولیس بسیار ضعیف است.

* در خصوص مشکل پیش آمده بین ارسلان مطهری و باشگاه استقلال چه نظری دارید؟

به نظر من احترام امیر ارسلان مطهری نگاه داشته نشد. اینکه چرا با او تمدید کردند که بخواهند فسخ کنند دلیلش این بود که تمدید قرارداد بدون داشتن سرمربی و نظر او اتفاق افتاد.

اصلا چه کسانی در باشگاه در خرید یا تمدید بازیکنان نقش داشتند؟ این افراد باید پاسخگو اتفاقات رخ داده باشند.

اختصاصی استقلال نیوز

 

       


 مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا در گفت‌و گو با استقلال نیوز: در مورد اسکوچیچ سر حرفم هستم؛ برنامه رامبد مسخره بود، مسخره‌تر هم شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار