جلسه لیدران استقلال

جلسه سرمشوقین خانم و آقای باشگاه استقلال(تاج) و دکتر مصطفی آجورلو برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی  باشگاه استقلال(تاج) امروز (دوشنبه) جلسه‌ای با حضور سرمشوقین خانم و آقای باشگاه استقلال و دکتر مصطفی آجورلو در ساختمان باشگاه استقلال برگزار شد.

در این جلسه همچنین آقایان پرویز مظلومی عضو هیات مدیره، سعید فتاحی معاون ورزشی و لیلا سادات محمدیان مشاور امور بانوان باشگاه استقلال حضور داشتند.

* سعید فتاحی معاون ورزشی باشگاه استقلال(تاج) در خصوص این جلسه به رسانه رسمی این باشگاه گفت:

با دستور جناب آقای دکتر آجورلو ما درصدد تشکیل کانون همیار هوادار بودیم و امروز در راستای تشکیل این کانون جلسه‌ای در باشگاه برگزار شد و مقرر شد تا از بین هواداران استقلال، این کانون تشکیل شود.

این جلسه در راستای هماهنگی بیشتر میان ارکان مدیریتی و همیار هواداران برگزار شد و به نظرم بسیار جلسه مثبتی بود. در تمام دنیا بسیاری از امور استادیوم‌ها را چنین کانون‌هایی انجام می‌دهند و ما اولین باشگاه ایرانی هستیم که در بخش بانوان و آقایان این کانون را تشکیل می‌دهیم. همیار هواداران در ورزشگاه‌ها می‌توانند به باشگاه در خصوص ایجاد نظم بهتر و کمک به هواداران برای ورود به ورزشگاه و .... کمک شایانی کنند و ان‌شاءالله از این پتانسیل به خوبی استفاده خواهیم کرد.

باشگاه استقلال دو روز قبل از بانوانی که تمایل داشتند در این زمینه به باشگاه خودشان کمک کنند، طی اطلاعیه‌ای دعوت کرد تا اعلام آمادگی کنند و ان‌شاءالله هفته بعد هم برای آقایان فراخوانی مشابه صادر می‌شود.

* همچنین لیلا سادات محمدیان مشاور امور بانوان باشگاه استقلال(تاج) در خصوص این جلسه به رسانه رسمی این باشگاه گفت:

جلسه بسیار خوبی بود. در این جلسه توجیهی دکتر آجورلو گفتنی‌ها و مسائل مختلف را بیان کردند و به شان باشگاه استقلال اشاره کردند و تاکید کردند که این شان باید حفظ شود. خوشبختانه افراد خوبی دعوت به همکاری شده‌اند.

به هرحال در بحث بانوان تجربه کافی وجود ندارد و باید بیشتر در انتخاب بانوان کار کنیم. افراد داوطلب بسیار خوب هستند و ان‌شاءالله افراد دیگری هم به ما اضافه خواهند شد تا بیشتر به ما کمک کنند.

اخبار استقلال

      

     


 مطالب مرتبط:

باشگاه استقلال لیدر بانوان استخدام می کند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار